هر آنکس که شه نامه خوانی کند - چه مرد و چه زن پهلوانی کند

اگر از سرماخوردگی که سنگ روز دوم بهش مبتلا شد و تا امروز هم ادامه داره بگذریم این عید یکی از بهترین تعطیلات بود . تا قبل از شروع ماه رمضان تداخلش با عید رو سخت میدونستم ولی عجیب راحت و آرامش بخش بود برام . هم مهمونی دادم هم مهمونی رفتم . هم روزه بودم  و هم عجیب آرامش داشتم . تنها بدیش این بود که بر خلاف سال های قبل آینه رو نتونستیم گردش ببریم و به همون تئاتر ختم شد .

روز  کاری سال جدید رسما از دیروز شروع شد . وضعیت بازار سرمایه خوب بود و این خوب بودن میتونه تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دار باشه البته شاخص با توجه به شکست سقف تاریخیش یک اصلاح بهتره داشته باشه ولی روند بازار صعودی هست .

بابا قبل از عید رفت دکتر و بهش گفتند آب مروارید داره و 14  فروردین تماس بگیر برای وقت عمل و فعلا گفته بمونه برای اردیبهشت .

دکتر غدد برام سونو تیرویید و کبد نوشته بود که در ایام عید انجام دادم و متاسفانه کبدم گرید 1 هست و باید باشگاه و ورزش مداوم رو به برنامه زندگیم اضافه کنم . یک آزمایش هم داده که باید آخر هفته انجام بدم . برام سلامتی خودم و سنگ و آینه امسال پررنگ تر شده . دو سال سخت بابت ریه ام گذروندم و به تمام معنا اذیت شدم . 

بزرگتر شدن آینه برام بیشتر به چشم میاد و حرف هایی که میزنه من رو به اوج آسمون ها میرسونه . البته شیطنت هاش حساب شده تر شده و فکری پشت کارهاش داره . برخلاف کوچولویی هاش که اصلا کاغذ دیواری نمیکند الان نصف اتاق خودش و دیوار راهرو رو کنده که هر چقدر بهش میگیم میگه شرمنده و ببخشید و باز به کارش ادامه میده . ازش میپرسم چرا میکنی میگه می خوام به آهن برسم . از کی و کجا شنیده و یاد گرفته نمیدونیم .ماهیت قیمت براش شکل گرفته و قیمت همه چیز رو دوست داره بدونه و بعد میگه واه واه چه گرون . چند روز قبلش از جای جدیدی قهوه خریده بودیم که 250 گرم عربیکای پرو  رو به اندازه نیم کیلو از همین قهوه از جای قبلی که میخریدیم حساب کرد . البته ناگفته نماید که طعم و عطر بینظیرش قیمت بالاترش رو کاملا توجیح میکرد . تو ماشین با سنگ در مورد قیمتش حرف میزدیم . عید خاله سنگ اومد و گفتند قهوه بیارید . براشون آماده کردم و داشتند از عطر و طعم قهوه تعریف میکردند که آینه گفت گرون خریدیم اسراف نکنید . واحد پولی مورد قبولش هم دلار .

در فیلیمو سریال دیو ماه پیشونی رو دیده  و اونقدر از شاهنامه گفتند که علاقه مند به شاهنامه شده و ما هم براش کتاب داستان های شاهنامه رو خریدیم و فعلا یک هفته هست که داریم فقط ضحاک و فریدون و آبتین و فرانک و کاوه و کوه دماوند میخونیم . البته بعضی از جاهاش رو مثل روییدن مار روی دوش ضحاک یا کشتن جوانان و دادن مغز اون ها به مار ها رو فاکتور میگیرم  و به شکل دیگه ای تعریف میکنم  و الان کلا دوست داره فریدون پسر آبتین بشه

نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 21 فروردین 1402 ساعت 10:59 http://Khateraha95.com

ای جونم الهی که همیشه سال براتون عالی و سرشار از آرامش باشه عزیزم
این پسرکها نمیدونم به چی فکر میکنن یه چیزایی میگن یا به چیزهایی علاقه مند میشن که کلا برای ما مادرها عجیبه
فندوق هم آرش کمانداره تو خونمون البته خیلی وقتها هم شاه ایرانه

ای جانم خدا حفظش کنه ، کلا بچه ها ونیای قشنگی داره
پسر شما هم امسال میره پیش دبستانی؟

دل آرام یکشنبه 20 فروردین 1402 ساعت 21:09

چه خوب، عیدتون مبارک

سال نو شما هم مبارک

نجمه چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 10:19 https://najmaa.blogsky.com/

انشالله همیشه سالم و سلامت باشید.
من فک می کردم این فیلم ترسناک هست،پس باید قشنگ باشه

تشکر . همچینین شما
فیلم قشنگی هست و تا الانش تاکید خوبی روی کتاب خوندن داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.