زمستان همچنان بدون برف است

زمستان حداقل در شهر ما همچنان بدون برف داره میگذره و این اصلا خوب نیست .

متاسفانه سازنده خونه ای که خریداری کرده بودیم کلاه بردار از آب دراومد و متوجه شدیم که خونه رو به  چند نفر دیگه هم فروخته . با اینکه کد رهگیری داشتیم . وکیل گرفتیم متوجه شدیم که املاکی هم با سازنده هم دست بودن و با تغییر دادن یک عدد انتهایی پلاک ثبتی کد رهگیری اصلا برای این ملک نیست ( تاییدیه و آدرس درست بود ولی پلاک ثبتی نه) . تمام سرمایه رفت و کلا در این سه ماهی که متوجه شدیم حال خوبی نداریم .فشار خون سنگ بیشتر وقت ها بین 15 تا 17 نوسان میکنه که اصلا خوب نیست و من قلبم درد میکنه و ضربان قلبم نامنظم شده و فعلا هولتر بستم تا دکتر بتونه تشخیص بهتری بده

دعا کنید این روزها به خوبی بگذره و به حقمون برسیم .

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 10:13

خداااای من !!!
واقعا متاسفم شدم
چرا انقدر مردم خدانشناس و متقلب شدند ؟؟؟؟؟
الهی که به حقتون برسید ولی کی جوابگوی این صدمات روحی و جسمی ای هست که مال باخته متحمل میشه؟

املاکی در سال چندین بار میره کربلا ، مشهد ادعا دین داری اما در عمل .....
انشالله . قلب هر دوتاییمون بهم ریخته

مریم سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 21:56

سلام چطوری میشه ??!!! عجب از بنگاهیالان چی میشه? کی پول شما رو میده ? با کد رهگیری هم مگه میشه به چند نفر فروخت??

سلام
شماره پلاک ثبتی رو در کد رهگیری چیز دیگه ای نوشته بوده و ما هم متوجه نشدیم چون آدرس و اسم و مشخصات درست بوده تازه وکیل بهمون گفت ، متاسفانه همون واحد رو به چند نفر فروخته و املاکی هم همین شکلی براشون کدرهگیری با شماره ملاک ثبتی های مختلف گرفته
پولمون معلوم نیست ، فعلا وکیل گرفتیم برای شکایت و کارهای قانونی اش
خدا خودش کمکمون کنه

سحر یکشنبه 1 بهمن 1402 ساعت 23:16 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

خدای من
خیلی ناراحت شدم
امیدوارم حل بشه
مراقب خودتون باشین.

انشالله
ممنون

نسترن شنبه 30 دی 1402 ساعت 15:17 http://second-house.blogfa.com/

وای چقدر ناراحت شدم از این موضوع امیدوارم به حق تون برسید

انشالله

ربولی حسن کور شنبه 30 دی 1402 ساعت 13:45 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
عجب
فکر میکردم با این قوانین جدید دیگه از این اتفاقات نمی افته
باز خوبه لو رفتن و فرار نکردن (نکردن که؟)

سلام ، سازنده از ایران خارج شده میگن نزدیک ۶۰۰ میلیارد برداشته رفته ، وکیلش هم فقط میگه باید برام وکالت جداگانه برای هر پروژه بفرسته تا من بتونم کاری انجام بدم
املاکی هست
کلا فقط باید رفت دفتر اسناد تا خیال راحت باشه. حتما باید با وکیل قرارداد رو چک کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.