آخه چرا ؟؟؟

از اول بهمن تا امروز رو بد گذروندیم .چقدر بده که پدری انقدر بی فکر باشه که با کارهاش کاری کنه که زندگی بچه اش بهم بریزه . واقعا اگر زندگی من و سنگ بهم بخوره چی گیر اون میاد ؟؟؟؟‌به سنگ میگم میخوای برم مهریه رو بزارم اجرا تا ببینند ته این رفتارها چی میشه ؟ میخوای خونه زندگی رو ول کنم برم ببینند تهش چی میشه ؟


لاله دامن گیر و نرگس مست و بر ما نام فسق

داوری دارم بسی یا رب کرا داور کنم


آینه در دو تا مدرسه مصاحبه انجام داد . هر دو مدرسه خوب بودند  ولی یکیش نزدیک تره و پیاده 10 دقیقه است ولی اون  یکی با ماشین 20 -30 دقیقه فاصله داره . خودش هم برای رفتن به پیش دبستانی هیجان داره . در مصاحبه میگفت من خیلی صبورم . ازش پرسیدند صبور یعنی چی ؟ گفت یعنی حرف معلمم رو گوش میدم  و خوب یاد میگیرم . گفتند اما معنی صبور این نمیشه . گفت من دلم میخواد اینجوری معنیش کنم شما هم بگید آینه خیلی صبوره .

نظرات 10 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 11:01 http://second-house.blogfa.com/

چه ناراحت کننده

آدمی است دیگر

نجمه یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 08:31

سلام عزیزم
واقعا خدا بهت صبر بده
خدا نکنه زندگی تون دچار مشکل بشه،انشالله هر روز خوشبخت تر باشید

سلام عزیزم
انشالله که همه شاد و خوشبخت باشند

لیمو چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 09:40 https://lemonn.blogsky.com/

ناراحت شدم شیشه جان
واقعا چطور آدمها انقدر بی رحم شدن؟ چه چیزی از زندگی فرزندشون مهمتره که با بدرفتاری با عروسشون بخوان این اتفاق بیفته.

اینکه آدم هدف نداشته باشه شروع میکنه الکی در زندگی دیگران سرک کشیدن و نتیجه اش میشه اعصاب خودش رو بیشتر از قبل خرد کردن

فرزانه سه‌شنبه 18 بهمن 1401 ساعت 08:58

وااای جقدر بد . چون خودم یه دختر 3 ساله دارم وقتی جوابی که به دل آرام دادی را خوندم عجیب درکت کردم و دلم گرفت
آخه اون طفل معصوم چه گناهی کرده ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
کاش این امکان را داشتید که تا جایی که میشد از خانواده همسرت دور میشدید . این آدم های سمی را فقط باید ازشون دوری کرد

امیدوارم همه به آرامش درون برسن . اون وقت دیگه هر رفتاری از انسان سر نمیزنه.
ایکاش واقعا شرایطش مهیا میشد و می تونستیم جابجا بشیم

قندک میرزا دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت 00:51 http://ghandskmirza.blogfa.com

به خوبی خودت ببخش لطفا بانوجان اشتباه لپی بود!!

عزیزی

دل آرام یکشنبه 16 بهمن 1401 ساعت 22:10

جا به جا بشید
دوری و دوستی
اینا لیاقت ندارن شما کنارشون باشید

ما از اونا نیستیم هر روز همو ببینیم ، بعضی وقت ها ده روز یکبار یا در راه پله مثل همسایه

قندک میرزا یکشنبه 16 بهمن 1401 ساعت 19:06 http://ghandskmirza.blogfa.com

سلام و هزاران درود
ان الله مع الصابرین.خدا با صبر کنندگان است
صبوری و مقاومت کن بانو جان اون هم با دوتا بچه.خدا هم بی شک کمکت می کنه

سلام ممنون عزیزم
دوتا بچه????الان باید بچه دوم رو از شما مطالبه کنم ؟؟؟؟؟
خدا بهم یک فرشته داده عزیزم
و صبر واژه زیبا و عجیب سخت

دل آرام یکشنبه 16 بهمن 1401 ساعت 16:24

خدا نکنه زندگی تون بهم بخوره، بی عقلی هم جز خصوصیات بعضی از خانواده هاست متاسفانه
خدادحفظش کنه آینه رو

از این ناراحت میشم که خودشون با چشم سختی هایی که دو تایی بدون کمک کردن هاشون کشیدیم رو با چشم دیدن ولی هیچ ارزشی براشون زندگی بچه شون نداره . اگر بگم به خاطر 75 هزار تومن دعوا راه انداخت خندتون میگیره و بدی ماجرا اونجاست که ناراحتی از پسر خودشون رو به فحش به من و بدتر از همه بی محلی به نوه شون نشون میدن . پسرم تو راه پله پدر بزرگش رو دیده دستاش رو باز کرد که بژره بغلش گفت بابا جون . روش رو برگردوند و حتی کلمه ای با بچه حرف نزد . پسرت بد عروست بد بچه 4.5 ساله چرا ؟؟؟؟ البته قبلا هم از این رفتارها با هممون داشته . کلا اعصابم داغونه

بیتا یکشنبه 16 بهمن 1401 ساعت 13:54 http://Shahdoshekar.blogsky.com

خداحفظش کنه پسرتو
این وسط مرد پسر خودشون رو بیشتر دارن اذیت می کنن

سلامت باشی . خدا همه بچه ها رو حفظ کنه
مشکل دقیقا اینحاست که بچه خودشون رو بیشتر اذیت میکنند . الان دو هفته است نمرکز نداره سردرد داره کلافه است و اینا خوب نیست

سحر یکشنبه 16 بهمن 1401 ساعت 13:46 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

عزیزم ناراحت شدم.
از اون روز تو فکرتم اینستام باز نمی شه درست درمون پیدات کنم
انشالله حل بشه هر مشکلی هست

قربونت برم
انشالله که خدا به همه نگاهی روشن و دلی بزرگ بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.