چه خوابی بود

دیشب خواب بچه دیدم . یه بچه کوچیک چند ماهه. البته مال دختر همسایه بود .تو خونه قدیمی مامان اینا . توی هال نشسته بودند  جلوی در آشپزخونه . بچه رو گرفتم بغلم خیلی کوچیک بود نهایت 3 ماهه . پاهاش رو گذاشتم زمین بعد شروع کرد به راه رفتن . همه چنان ذوقی میکردند که با صدای خنده جمع از خواب بیدار شدم . آینه کنارمون خوابیده بود . نمیدونم کی اومده بود پیش ما . بغلش کردم و پرت شدم به  آخرای اردیبهشت 97  و بعد یکدفعه یادم افتاد که یک هفته ای هست که از زمان پریودیم گذشته . چنان وحشتزده از جام پریدم که سنگ هم بیدار شد . بهش گفتم . روشو کرد سمت دیوار و گفت بگیر خیالت راحت چیزی نیست . به آینه نگاه کردم چند وقتی میشه که بهم میگه تو داداشم شو ، آبجیم شو ، صداتو شبیه داداشا کن . به کرونا فکر کردم که اگر نبود شاید الان آینه خواهر یا برادر دیگه ای داشت . بعد  بی اختیار دستم رو روی شکمم گذاشتن . دیشب آینه نافش رو نگاه میکرد و میگفت  چرا وقتی نی نی بودم زخمیم کردی ؟ سنگ گفت این نافه و وقتی نی نی بودی و داخل شکم مامان ،مامان از ناف خودش و ناف شما بهت غذا میداد . بعد موقع شام اومده بود شکمش رو به شکمم چسبونده بود و میگفت چرا غذا نمیاد تو دلم و بعد دهنش رو باز میکرد میگفت ببین خالیه . بعد به خودم گفتم اگر موجودی الان در وجودم در حال شکلگیری باشه چی میشه و بعد لبخندی رو لبم نشست  و از خدا خواستم به هر کسی که آرزوش رو داره به زودی معجزه دو خط موازی رو نشون بده . 

برای من هم فقط بهم خوردن هورمون هاست  و تصور و رویاش  در چند روز و یا چند ساعت آینده بهم خواهد خورد .

نظرات 4 + ارسال نظر
لیمو سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 12:21 https://lemonn.blogsky.com/

چه توصیف خوبی،اون لحظه ای که از جا پریدین رو تصور کردم.
+ بچه ها حق دارن براشون عجیب باشه من با این سن و سال دیشب به مامانم میگفتم نمیشه دوباره برگردم اون تو که هم گرم باشه و هم نرم و هم چرخ بخورم؟

واقعا اون تو چه شکلی بود ، حواس و ادراک داشتیم ؟
منم بعضی وقت ها یه چیزایی به مامانم میگم ولی مطمئنم اونقدرا هم راحت نبود که بشه چرخ خورد محدودیت ها و تنهایی هاش بیشتر از این فضا بود ولی خب امنیتش توسط عشق ترین موجود تامین میشد

نجمه دوشنبه 12 دی 1401 ساعت 09:14

سلام عزیزم
ای جان.من سر هر دو تا پسرم،قبل اینکه متوجه بشم باردارم تو خواب دیدم بچه ای رو گرشاتن تو بغلم،گفتن این پسرته.
و جالب بعد چند روز متوجه شون شدم.انشالله هر وقت خودتون خواستین،خدا بهتون ببخشه.
این قضیه ناف رو ما هم داریم.یه بار گیر داده بود،اون بند الان کجاست؟میخوام ببیینم

سلام
من خواب دیدم بچه مال دختر همسایه است ، منتظرم مامانش رو ببینم بپرسم دخترت حامله است یا نه
از ما که گذشت خدا به هر کی که دوست داره و به صلاحش هست به زودی زود کوچولو بهشون بده
باز ناف خوبه ، چند وقت پیش بهم میگه خیلی بدی ، میگم چرا میگه چون وقتی نی نی بودم مواظبم نبودی و بهم گردو دادی رفتند تو عضو خصوصیم گیر کردند کلی توضیح دادیم تا از سرش افتاد اما خب الان ناف مسئله جدیدی هست براش

سحر یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 12:17 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

عزیزم
فکر میکردم دیگه به بچه فکر نمی کنید.نمی دونم دعاکنم بشه یانه
ولی واقعا از ته قلبم دعا می کنم هرکی فرزند می خواد خدابهش بده سالم صالح

سلام
برای منی که خودم تنهام و میدونم تنهایی چقدر بده تنها بودن پسرم دغدغه بزرگی هست اما خب بنا به سن و سال دیگه ترجیح میدم بهش فکر نکنم

ربولی حسن کور شنبه 10 دی 1401 ساعت 14:01 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم همون طوری بشه که دوست دارین و به صلاحتونه

سلام
انشالله هر چی به صلاح هست نصیب همه بشه
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.