اونا کجا

هنوز هیجان و لبخند بازی فینال دیروز از چهره ام پاک نشده.

با سه تا گلی که ام باپه زد پریدم هوا و کلی خوشحالی کردم اما ته دلم دوست داشت آرژانتین قهرمان بشه که شد ولی واقعا ام باپه لیاقت کفش طلا رو داشت و بهش رسید . اونقدر بازی خوب و عالی بود که به سنگ میگفتم بیا بشین و ببین و لذت ببر که دو روز دیگه باید بازی دربی زیر توپ  زدن و به خیال خودشون فوتبال بازی کردن رو ببینیم

و بعدبازی و پخش کلیپی که قطر با اون مرد ماهیگیر ساخته بود دلم گرفت ، قطر کجاست یک کشور کوچیک در خاورمیانه که نفت و گاز هم داره ، آزادی داره و به راحتی به خاطر تفکرات حاکمیتی و سیاسی میزبان مسابقات میشه اما ما چی کشوری پهناور با ثروت بیشتر که دقیقا موقعیت جغرافیایی خاورمیانه و داشتن نفت و گاز و تفکر حاکمیتی و سیاسی شده حسرت میزبانی المپیک و جام جهانی و ... به دلمون میمونه

دیشب که عکس و فیلم بغل کردن مادر و پسری مسی و مادرش رو دیدم دلم گرفت که حتی اگر بچه هامون در مسابقات داخلی مدال کسب کنند مادر حتی نمیتونه از نزدیک ببینه چه بماند در آغوش کشیدن و بوسیدن

عکس و فیلم های مسی  و با همسر و بچه هاش دیدم که حداکثر آرایشش موهای تمیز و دندان های مرتبش بود

واقعا اونا کجا و ما کجا

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا جمعه 2 دی 1401 ساعت 15:52

سلام
علیرضا جهانبخش بین دو نیمه بازی ایران و آمریکا تو همین جام جهانی قطر مادرش رو دید و دستش رو بوسید.
همون روزایی که شایعه کرده بودن خانواده اعضای تیم ملی رو گروگان گرفتن تا اونا رو وادار کنن که برای ایران بازی کنن و سرود ملی رو بخونن ...
شاید وضعمون خوب نباشه ولی با خود زنی و خود تحقیری و سیاه نمایی اوضاع بهتر نمیشه.فقط هر روز جوونا افسرده تر میشن.

سلام
من در داخل گفتم ، برادر من کشتی می‌گرفت و مادرم حتی یکبار در رده نوجوانان نتونست کشتی گرفتن پسرش رو در مسابقات ببینه
من عاشق ایرانم و مخالف خود تحقیری
واقعا اگر ایران در فینال جام جهانی حضور داشت همسران بازیکن ها با چه آرایش و پوششی میومدند ، من میگم فرهنگ رو باید ساخت و توسعه داد نه اینکه فقط اسمی به فرهنگ سالیان دور داریوش و کوروش و تمدن آون ها دلخوش بود
وگرنه حق با شماست و خود تحقیری آفت این روزهای ما
در ضمن من هر بار می‌شنیدم خانواده بازیکن ها رو گروگان گرفتن یاد فیلم مصادره می‌افتادم و کلی میخندیدم

لیمو سه‌شنبه 29 آذر 1401 ساعت 09:00 https://lemonn.blogsky.com/

ما کجای این کره خاکی هستیم که با همه دنیا متفاوتیم؟! :((

اینکه قطر هم در خاورمیانه هست و همین منابع ما رو داره ولی حتی قطر کجا و ما کجا

سحر دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت 20:23 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

دقیقا
بازی فوق العاده ای بود
خوشحالم ارژانتین برد
منم همین حس داشتم
و همین حسرت هارووو
چه کردن با ما چه کردن واقعا
ما کجا انها کجا
تازگی با خواهرزاده ام حرف می زنم تواین دوسالی که رفته این جمله زیاد می زنیم که اینا توچه فکرایین ماتوچی...

سال هاست از اون طرف به یک جامعه بی خانواده یاد می‌کنند ولی مسی و رونالدو به تنهایی تونستند نشون بدن خانواده در همه جا الویت هست جز در کشورهایی که ادعای خانواده دارند ، دیگه چیزهای دیگه ای که بهمون القا کردند بماند

ربولی حسن کور دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت 19:00 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا هردو تیم زیبا بازی کردند
من نتونستم هوادار یکیشون باشم

سلام
آرژانتین از شروع بازی های جام جهانی از همه تیم ها یک سر و گردن بالاتر بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.