مرداد ماه

 از دوشنبه تا امروز سه بار تست دادم . دوبار خانگی و یک بار در آزمایشگاه و هر سه بار منفی ولی حال خودم وحشتناک . عملا نفس کشیدن برام سخت شده . با هر سرفه لگنم درد میگیره و به گریه میوفتم . سی تی هم انجام دادم چیزی نبود . بیشتر از 5 قدم برمیدارم تمام بدنم خیس آب میشه و نفسم به شماره میوفته . سه تا سرم زدم . ولی هیچ سودی نداشت . امروز باز رفتم دکتر و داروهای جدید داد . البته این دکتر هم گفت آسم هست و در پی گرمای هوا این وضعیت برات پیش اومده ولی خب سرماخوردگی شدید دچار شدی و با اینکه تست هات منفی هست ولی باید  طبق بخش نامه گفت کرونا .  سردرد و گرفتگی صدا  هم به سرفه هام اضافه شده .

خدا رو شکر حال آینه خوب شد . سه شنبه بردمش پیش دکتر خودش و خدا رو شکر خوب شد . سنگ هم وضعیتش بهتر از من هست ولی خب اونقدر فکر و خیال کاری داره که خواب شبش بهم ریخته  و فشارش سر کار مرتب پایین میاد و اون هم در همین هفته سه تا سرم زده تا سر حال شده .

پنجشنبه شب سوپمون تموم شده بود و از بیرون سفارش دادیم . سنگ میگه خدا رو شکر در زمانی زندگی میکنیم که میشه اینجور چیزها رو به راحتی خرید اما من بغضم شکست به تنهایی خودم . به اینکه واقعا الان که نیاز دارم کسی نیست  یک وعده غذا برام بیاره و بگه تو یک ساعت بیشتر استراحت کن . البته ناگفته نماند مامانم هر روز زنگ زد و هر وعده خواست غذا درست کنه من قبول نکردم . با وضعیت دست مامان و اینکه الان کمک حالش نیستم و فیزیوتراپیش هم عقب افتاده همینکه من سرباری براش نباشم کافیه .

اما امان از تنهایی و بی کسی .


نظرات 8 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 14:32

سلام کاش شوهرت بعه مادروخواهرت میگفت براتون چند وعده غذادرست کنند .

سلام
مادرم ناخوش احوال هست و خواهر ندارم
وگرنه مامانم با اون حال هر روز لهم میگفت من برات غذا درست کنم ولی من موافقت نمیکردم

مریم دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت 23:53

مادر شوهر و خواهر شوهر کاری نکردن؟

اونا هم درگیر بیماری بودند

مریم دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت 15:27

می شه من براتون چند وعده غذا درست کنم و شما یکم استراحت کنید؟ درسته که شما رو ندیدم اما همیشه اینجا رو خوندم و دوست شما هستم.دستپختم خوبه. دو تا هم بچه همسن پسرتون دارم و قول می دم غذایی بپزم که اونم دوست داشته باشه.
اگر تونستید اعتماد کنید ،خوشحال می شم بتونم کمک حالتون باشم و احساس بی کسی نکنید.
اگر دوست داشتید بهم پیغام بدید

عزیز هستید و بزرگوار
قدردان محبتتون هستم

حمیده دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت 14:57 http://Www.tast-good.blogfa.com

منم مریضم و دلم خیلی شکسته
برای دوستی که مریض بود سوپ درست کردم
الان که افتادم ...

نمیشه از کسی در این اوضاع بد اقتصادی و بیماری توقع داشت من از تنهایی خودم ناراحتم نه از اینکه چرا دوست و مادر شوهر و فامیل کاری نکردند

دل آرام دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت 09:36

ای وای از این کرونا

تمامی ندارد

لیمو دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت 09:28 https://lemonn.blogsky.com/

منم این روزها از شدت گرما حالم بده. خیلی ناراحت شدم شرح حالتون رو خوندم. امیدوارم سریع بهبود پیدا کنین.

برای افرادی که آسم دارن گرمای هوا یعنی مرگ

نسترن یکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت 22:54 http://second-house.blogfa.com/

سلام
حالا بهترید؟
مایعات گرم خیلیییی کمک میکنه، ای خواهر همه مون غریب و تنهاییم ، تعداد بستگان فقط یه عدده....
من هم دوهفته پیش مریض شدم فقط گلودرد و سرفه داشتم دکتر گفت نیازی نیست تست بدی و ما همه رو کرونا در نظر میگیریم تو مجامع نرو و بعد پنج روز دوتا ماسک بزن، ما مجدد تو‌جمع خانواده درگیر شدیم و از بچه ها،متاسفاته بچه ها چون واکسن نزدن اکثرا این روزها بیمارن و میتونن خیلی ها رو مریض کنن و باتوجه به ایمنی خوبی که دارن خداروشکر خودشون زود خوب میشن و این واقعا نعمته

سلام
خدا رو شکر
بدن دردم کمتر شده ولی هنوز صدا ندارم و موقع حرف زدن به حنجره ام فشار میاد
من دو هفته پیش طر کلاس بودم . استاد اومد با حال بد ماسک هم نزده بود گفت تا صبح بیمارستان بودم بعد هم در کلاس رو بست و کولر روشن کرد همونجا به همسرم گفتم من مریض میشم و متاسفانه شدم

ربولی حسن کور یکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت 19:55 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
ای بابا
گفتم حتما تا حالا خوب شدین دیگه

سلام
نه متاسفانه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.