باغ

ساعت خواب آینه بهم خورده و این برای من شده فاجعه .تا ساعت1 -2  صبح بیدار میمونه حتی بعضی وقت ها تنها تو اتاقش میشینه و بازی میکنه ولی خوب با اینکه میخوابم ولی چون به سطح عمیق خواب نمیرسم سردرد میگیرم و عصبانی و بداخلاق شدم . هر چقدر هم که صبح زود بیدارش میکنم و بعد از ظهر ها نمیزارم بخوابه ولی شب ها باز تا دیر وقت بیدار میمونه . باید فکر اساسی برای این مشکل بکنم .

هفته گذشته در پیچی دیدم که امسال متولدین نیمه دوم 94 و نیمه اول  95 امسال میرن کلاس اول . یعنی سال آینده بچه های نیمه اول 97 و نیمه دوم 96 میرن پیش دبستانی و من فکر میکردم که برای پیش دبستانی دو سال وقت دارم . وقتی به آینه گفتم باید از سال دیگه بری مدرسه کلی خوشحال شد.

نزدیکی های خونه یک باغ پیدا کردیم .از اولن خونه باغ های قدیمی که تبدیلش کردند به چیزی شبیه پارک . البته مثل پارک وسایل بازی نداره و آوردن دوچرخه و حیوان و اسکوتر و زبر انداز داخلش ممنوع . ولی آلاچیق هایی با میزهای بزرگ داره  . چندتایی رستوران . یک شهر بازی با وسایل هیجان انگیز برای کودکان(پولی) .یک تالار عروسی .خیلی از جلوش رد شده بودیم ولی داخلش نرفته بودیم . هفته گذشته بعد از افطار آینه بهانه گرفت و گفت منو ببرید پارک و تصمیم گرفتیم بریم کمی اونجا پیاده روی کنیم . اول از همه پارکینگ خوبی داشت و توجهمون رو جلب کرد . و وقتی وارد شدیم فضا آکنده از بوی بهارنارنج بود . مثل اینکه در کوچه پس کوچه های شیراز قدم میزدیم . محیط بسیار تمیز و پر از درخت توت . آینه با دیدن شهربازیش به سمتش دوید و بعد از سوار شدن دو تا وسیله رفتیم برای قدم زدن . محیطش زیاد بزرگ نبود ولی آروم و تمیز بود . درخت توت ها کوتاه بودند و به راحتی میشد ازشون توت کند . آلاچیق هایی داشت با میز و صندلی و یک فضایی مثل فودکورت  . تصمیم گرفتیم تولد آینه رو هفته آینده در اینجا برگزار کنیم .

اول اردیبهشت هم سالگرد عقدمون بود که در فراموشی سپری شد . اونایی که سالگرد عقد و عروسی برنامه های سورپرایز دارن و از قبل برنامه ریزی میکنند واقعا وجود دارند یا فقط در اینستا و قصه ها هستند ؟؟؟؟؟؟



نظرات 1 + ارسال نظر
سحر شنبه 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:55 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

نیمه اول ۹۷ امسال ۴تموم می شه سال دیگه ۵سال تموم می کنه مطمینی تو۵سالگی می ره پیش دبستانی؟
والا ماهم عین شما جشن خاصی نداریم نهایت تولدی یا کیکی اونم مثلا من ۱۰سالگرد عروسیم کبک خریدم...
تواینستام خیلی پیجا چیزی واسه ارائه ندارن ابن چیزادو لاید نسون بدن دیگه

سال آینده (۱۴۰۲)بچه های نیمه اول ۹۶ و نیمه دوم ۹۵ میدن اول دبستان
سال بعدش(۱۴۰۳) نیمه اول ۹۷ و نیمه دوم ۹۶ میرن کلاس اول ، با این حساب یعنی سال آینده باید بره پیش دبستانی ، با یک مدرسه هم تماس گرفتم اینو گفتند
کی اینا اینقدر بزرگ شدند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.