طاعات و عبادات قبول

نماز و روزهاتون قبول

از 15 فروردین باز بابت دست مامان راهی دکتر ها شدیم . اول رفتیم پیش متخصص عروق  و تروما  که گفت مشکل عروق نداره  اما براش فیزیوتراپی نوشت . رفتیم فیزیوتراپی گفت این چیه نوشته ( همکار محترم لطفا 10 جلسه فیزیوتراپی انجام گردد ) نه اسم ناحیه و نه دستگاه ذکر نشده بیمه قبول نمیکنه . مجددا رفتم  پیش دکتر،  چشمم افتاد که کنار مطبش یک جراح شانه و دست هست . سریع رفتم داخل و با کلی التماس برای همون روز وقت گرفتم و مامان رو دید . گفت باید بعد از عمل میرفتی فیزیوتراپی . هر چقدر گفتیم ما اصرار کردیم دکتر میگفت فیزیوتراپی نیاز نیست  باور نکرد . گفت مفصل خشک شده باید فیزیوتراپی کنید و سه مرحله prp. قیمت هر جلسه prp رو هم 1800 گفت که واقعا رقم خیلی زیادی میگرفت . فیزیوتراپی برامون نوشت و برای این هفته برای تزریق وقت داد که تصمیم گرفتیم تزریق رو جایی که با بیمه شون طرف قرارداد هست بریم . مجددا به فیزیوتراپی مراجعه کردیم که گفت بهتره از شنبه شروع کنه اما باز هم میگم این فیزیوتراپی هیچ تاثیری نداره و باید خودم یکسری حرکات کششی و طب سوزنی انجام بدم که اون هم باید جداگانه پرداخت بشه .

کلاس موسیقی آینه از این ترم قیمت خودش رو دوبرابر کرده و واقعا جای تعجب داشت برای همه . سال قبل 700 میدادیم الان 1440  شده . ایکاش قبل از عید حداقل اعلام میکردند و  پیش ثبت نام حداقل یک ترم رو با قیمت قبلی انجام میدادیم .

با یک مهد قرآنی هم صحبت کردم و قرار شد از اول تابستون و یا شاید از بعد از ماه رمضان بره .قیمتش خوب بود و تقریبا از لحاظ زمان بندی مناسب . سه روز در هفته و هر روز 2 ساعت و شامل کلاس قرآن - سفال - تقاشی -کاردستی و بازی  250 تومان ماهیانه .

این روزها به مشق نوشتن علاقه نشون میده و براش یکسری مشق  به صورت ریاضی و نقاشی طراحی میکنم و با اشتیاق میشینه و انجام میده . کتاب های کارش ( حواستو جمع کن) رو هم شب ها انجام میده .

کلاس سفالش رو هم اگر خدا بخواد با شش ماه وقفه مجددا از این هفته شروع میکنه . سال قبل سه جلسه رفت و بعد با گریه گفت نمیرم و حتی از ماشین پیاده نشد با مدیریتشون صحبت کردم گفت سیو میشه و سال بعد بیارین . الان خودش  گفت من دوست دارم برم کلاس سفال و ما  هم هماهنگ کردیم تا جلسات باقی مونده رو بره ولی بعدش دیگه اونجا ثبت نام نمیکنیم و در همون مهد میره سفال . کلاس ژیمناستیک هم به خاطر تداخلش با دکتر مامان در این سال جدید نرفتیم ولی از شنبه آینده اون رو هم به نظم میندازیم .

این روزها ازمون سگ میخواد . اسمش هم مکس باشه و حرف بزنه ( البته بعد از دیدن انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی) . بهش میگم سگ ها نمی تونند به زبون ما حرف بزنند میگه نه . دهن دارن میتونن حرف بزنن ببین مکس رو . بهش میگم اگر باغ بخریم یک سگ هم میخریم . دعا کن زود یک باغ بخریم . دستاش رو به حالت دعا بالا میگیره و میگه خدایا به من  کمک  کن بابا مامان باغ بخرن مکس بخرن که حرف میزنه

پنجشنبه بردیمش دندون پزشکی تا دندوناش رو فلوراید بزنه . از وقتی براش مسواک برقی گرفتیم دیگه از صدای براش دندون پزشکی نترسید .  دکتر اینبار کمی کم صبرتر و بی حوصله تر بود و دو بار دعواش کرد . البته راحت رو یونیت میشینه و همکاریش خوبه . وسایل رو که میاورد وارد دهنش کنه این کمی میترسید . البته دکتر بهش توضیح میداد اما کلا به نسبت دفعات قبل حوصله و مهربونی نداشت ( از اون وسیله ای که سرش حالت سوزن هست ولی سوزن نیست و برای برداشتن جرم های دور دندون ها استفاده میشه  میترسید و فکر میکرد سوزن هست ) آخر کار  هم جایزه بهش ندادند که ایکاش حداقل  یک برچسب به دستش می چسبوندند تا خوشحال بشه و چون دکتر بعد از دعوا کردنش گفت دیگه بهت جایزه نمیدم کلا این حرف در ذهنش مونده بود و میگفت گفت جایزه نمیدم و ناراحت بود بود . 300 تومان هم ازمون گرفتند که نسبت به 6 ماه قبل 100  اضافه شده بود .


نظرات 6 + ارسال نظر
سید محسن پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1401 ساعت 23:04

*عقاید همیشه پدید اورنده خصومت- اشفتگی وتعارضند

قابل احترام است

مینو پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1401 ساعت 00:52 http://Rozhayetanhaie.blogsky.com

وضعیت اقتصادی و فرهنگ و اقلیمی و.... باعث شده هیچ کس اعصاب نداشته باشه
یه جایی خوندم رنگ سبز و بارون کلا آرامش بخشه

چه پولی درمیارن فیزیوتراپی ها
هیچ کس مسئولیت کار خودشو قبول نمیکنه

هر چقدر میگذره بیشتر به رفتن فکر میکنم

دندونپزشک اطفال که نباید بی اعصاب باشه یا بابت یک برچسب بی ارزش به بچه توهین کنه و تهدیدش کنه
اون چیزی که ما در کار حرفه ای نداریم اخلاق هست

سحر یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 07:37 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

چقدر هزینه ها بالارفته چه درمان چه چیزای دیگه
من دوقلوهارو هنوز کلاسی ننوشتم رفتم توفکز از کلاس های آیینه گفتی انشالله بتونم بنویسم و ببرمشون خودم عاشق کلاسای مثل سفال نقاشی و کاردستی هستم بچه هام مطمیتم دوست دارن

هیچ نظارتی در هیچ کجا نیست ، کلاس سفال رو سال گذشته با وسایل ۱۲ جلسه در یک جای بنام به اصرار همسرم ثبت نام کردم ۲۴۵۰ ازمون گرفت الان سایتشون رو نگاه کردم کرده ۳۸۰۰ واقعا همون موقع هم گرون بود چه بماند به الان
الان فهمیدم برای کودک اصلا نیاز نیست جاهای بنام ثبت نام بشه فرهنگسراها و مراکز دولتی به مراتب بهتر هستند . من چون پول دادن سفال رو میبرم همونجا ولی بعد از تموم شدن جلساتش میبرم همون مهد قرآنی ، هم چندتا سوره کوتاه یاد میگیره هم تلاشی و سفال

سادات شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 16:57 http://s110.blogfa.com

بیمه به شدت از زیر بار هزینه ها شونه خالی میکنه و فقط فشار به مردم میاد . متاسفانه وقتی پای درمان وسط باشه هم حالت اجبار وجود داره چون یا باید درد بکشی یا دنبال چاره باشی.

کیفیت چاره اندیشی هم مهم هست
واقعا داروهای بیماری آسم و ریوی خارجی با داخلی قابل مقایسه و کارایی نیست . قطره آهن آدزوفر رو ۶۴ میخریدم الان ۹۶ خریدم و در یک هفته تموم میشه یعنی نزدیک ۴۰۰ تومان فقط پول قطره آهن
واقعا دلم به حال اونایی میسوزه که ندارند و هر روز داره وضع بدتر میشه

ربولی حسن کور شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 13:22 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
متاسفانه قیمت همه چیز بالا رفته
هزینه های درمان برای خیلی از مردم مشکل ساز شده و متاسفانه چیزی هم نیست که بشه انجامش نداد

سلام
قیمت ها بی حساب و کتاب بالا رفته
من داروهای آسم مصرف میکنم اسپری سرتاید ۹۰ هزار تومانی رو الان بالای ۶۰۰ میدن ، این دم دست ترین اسپری برای بیماران آسمی هست داروهای دیگه رو که اصلا پیدا نکردم
دو سال پیش یک آمپول زدم به اسم زولیر، دکتر در مطب زد ۱ میلیون گرفت ، الان زنگ زدم میگه ۴ میلیون ، واقعا مگه چقدر فلوراید مصرف کردند یا چقدر زمان گذاشت که اینقدر پول گرفت
همه هم برای خودشون به اصطلاح دکان باز کردند کسی هم نیست بررسی کنه همه از خودشون قیمت میدن

ربولی حسن کور شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 13:22 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
متاسفانه قیمت همه چیز بالا رفته
هزینه های درمان برای خیلی از مردم مشکل ساز شده و متاسفانه چیزی هم نیست که بشه انجامش نداد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.