آرایش

برادر زاده بزرگه ازم میپرسه عمه تا چند سالگی سیبیل داشتی؟ گفتم راستش الانم بیشتر وقتا سیبیل دارم

اما تا عقدم سیبیل داشتم ولی از زمانی که دانشگاه رفتم ابروهام رو مرتب میکردم ( واقعا چرا ؟؟؟؟؟) البته کم مو بودنم بی تاثیر نبود . میگه من کی میتونم موهای صورتم رو اصلاح کنم ، میگم تا ۳ -۴ سال دیگه هر چند که تو بور هستی و ابروهات هم واقعا خوشگل و مرتب هست ، بعد بهش در اینستا کارهای بلید و لیفت نشون میدم  ، گوشیم رو گرفته به مامانش میگه منم برم مژه ها و ابروهام رو این شکلی(لیفت) کنم . مامانش میگه الان نه به وقتش . دم گوشش میگم هر وقت دانشگاه قبول شدی دو تا جایزه پیش من داری . اول میریم برات یک گوشی میخرم  که میشه کادوی قبولی دانشگاه و دوم دوتایی بیاد بچگی هات که میرفتیم استخر و کافی شاپ میریم آرایشگاه و کارهای روز خانومانه انجام میدیم . میگه قول میگم قول بعد رفت کاغذ آورد نوشت رو کاغذ و  ازم امضا گرفت . انگار همین دیروز بود که با ترس بغلش کردم .

و امروز  رفته بودم آرایشگاه ،خانمی با دختر ۶ ساله اومده بود برای ژلیش ناخن پای دخترش

ایکاش یاد بگیریم که به دخترهامون یاد بدیم اون چیزی که شما رو زیبا میکنه مهارت های فردی و اجتماعی شماست نه رنگ رژ سال و لاک و آرایش ، در سنین مناسب و در حد سن مشکلی نیسن اما واقعا ۶ سال از دیدگاه من فاجعه است

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رویا شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 09:32

متاسفانه زیبایی بد تعریف شده و وقتی بین اکثریت متفاوت می شیم گاها شده اسم قدیمی بودن و بی کلاسی هم در لفافه و شوخی بهمون خورده .

دقیقا

Memol یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت 23:08

واقعا همینطوره..دختر خاله ی منم دختر ده سالشو برده موهاشو کراتین کرده..واسه من باور کردنی نبود که چرا اون موهای فر زیبا رو به این روز درآوردن..اونم توی این سن..

منم واقعا برام سوال هست که چرا زیبایی نچرال رو به زیبایی کاذب برای بچه ها تعریف میکنند

مینو یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت 10:55 http://Rozhayetanhaie.blogsky.com

واقعا فاجعه هست

متاسفانه بله

مونا شنبه 20 فروردین 1401 ساعت 17:14 https://motherofflowers.blogsky.com/

زیبایی نچرال آلان خیلی طرفدار داره!و این خیلی خوب
خواهرفرنگ نشین من از وقتی رفته فرنگ،آرایشش منحصر شده به یک ریمل یا خط چشم،
گاهی این دوتا نیست یک رژلب،
نه رنگ مو،نه ژلیش و ...
زیبایی در اندام ورزشکار،لباس مرتب و خوش تیپ بودن و مو و پوست سالم و زیبا
خوشحالم که همچین عمه ی خوبی داره!

در ایران چون دخترها و خانم ها از طرف جنس مخالف واکنش می‌بینند ، نیاز به دیده شدن مثبت رو در آرایش های غلیظ و خارج از عرف میدونند یا دلایل دیگه
واقعا در خارج از کشور اصلا خبری از آرایش های اینچنینی در سطح شهر نیست

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 18 فروردین 1401 ساعت 00:56 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا هر چیزی به جای خودش

سلام
دقیقا هر چیزی زمان خودش زیباست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.