دعا کنید

بابا باید عمل قلب باز کنه و کلا حالم گرفته است .

وضعیت مامان هم خوب نیست و عملا دستش از کار افتاده و دردش نامشخص هست .

در این بین داشتن برادر بی خیالی که هیچ مسئولیتی رو به گردن نمیگیره هم دردی شده رو دردهام. بهش گفتم چهارشبه خانم بچه هات بیان خونه مامان اینا که بابا رو میخوام ببرم بستری بشه هم مامان تنها نمونه هم خیالم از آینه راحت بشه گفت زن و بچه من کار دارند بیکار که نیستند ما خودمون برای زندگی مون برنامه داریم . سر مامان هم اصلا نه اومد و نه حاضر شد آینه رو نگه داره . بهش گفتم صبح آینه رو بزارم  تا ظهر میام دنبالش گفت نمی تونیم نگهش داریم و بچه از 6 صبح تا 2 بعد از ظهر داخل ماشین کنار بابا بود . ولی اینبار مامان شرایط نگهداری رو نداره .خانواده سنگ هم کلا نسبت به سنگ و زن و بچه اش بی خیال عالم هستند . خدا سنگ رو خیر بده گفت مرخصی میگیرم میرم خونه مامانت اونجا مواظب آینه و مامانت هستم .

چهارشنبه بستری میشه و پنجشنبه عمل میشه . دکتر گفت اگر انشالله  مشکلی پش نیاد یک هفته میمونه وبعد ترخیص .

احتمالا از شنبه هم بعد از اینکه از عمل بابا خیالم راحت شد مامان رو فیزیوتراپی میبرم . واقعا اوضاع دست و گردنش وحشتناک هست 

حال خوبی ندارم. استرس و نگرانی کل وجودم رو گرفته اما توکلم به خداست

نظرات 15 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 19 دی 1400 ساعت 16:54 http://40week.blogfa.com

اون ملیله منم ای دی یک جای دیگه بود اشتباهی نوشتم

فرزانه چهارشنبه 15 دی 1400 ساعت 09:43

سلام شیشه جان
خدا رو شکر که بابا به سلامتی اومدند خونه. الهی که دیگه گرفتار بیمارستان نشید.
در مورد پست قبل هم خواستم بگم واقعا چقدر درست گفتی. اتفاقا از دکتر هلاکویی هم شنیدم که میگفت بچه با 4 تا اسباب بازی و بوس و بغل کردن لوس نمیشه . یه بچه هزاران خواسته داره در طول روز که کلی از اونها برآورده نمیشه ! مثلا دوست داره پدر مادرش از صبح تا شب پیشش باشند اما صبح که میشه پدر و مادر میرن سر کار . پس خیال نکنید با 4 تا اسباب بازی خریدن و بوس و بغل کردنش همه ی خواسته هاش را براورده کردید و لوسش کردید

سلام
ممنون
بچه ای که محبت آغوش پدر و مادر رو در لجظه نیاز نبینه و نیازهاش به درستی براورده نشه در آینه شدیدا دچار آسیب میشه . نسل ما پر از این مشکلات هست

رابعه سه‌شنبه 14 دی 1400 ساعت 18:20

سلام ان شاالله خوب میشن هم مامان وهم بابات تو همه خانواده ها ازین آدمای بی مسئولیت هست خدا خیر بده همسرتون رو.

سلام
ممنون
ایکاش همه مسئولیت پذیرتر میبودیم . دنیا قشنگ تر بود

گندم یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 22:04 http://40week.blogfa.com

سلام حال پدر چطوره ؟

امروز ترخیص شدند

محدثه شنبه 11 دی 1400 ساعت 08:21

امیدوارم حال بابا بهتر بشه و مامان هم… این روزها هم بگذره…فیزیوتراپی برای بهبودشون خوبه. مواظب خودت و سلامت و روان خودت هم باش… آدم ها با هم فرق دارن

ممنون
متاسانه فیزیوتراپی هم جواب نداد . تزریق هم حواب نداد . کلا موندیم که این درد و متورم شدن رگ ها و نازک شدن بیش از حد پوستش چی هست و واقعا از درد کشیدنش ناراحتم

ملیله چهارشنبه 8 دی 1400 ساعت 16:54 http://40week.blogfa.com

سلام به امید خدا با سلامتی کامل برگردند خونه عمل سختی نیست . پدر من هم داشتند . فقط بیمارستان موندن برای شما کار سختی هست با وجود این شرایط باید به فکر یک پستار حداقل برای این هفته باشید از این موسسه های خیریه و یا فامیل اگر فرد معتمدی را می شناسند کمک بگیر اذیت خواهی شد

سلام
بیمارستان از اول پذیرش icu شد و ترخیص هم از icu بود . نیازی به همراه نبود و هر روز بعد از ظهر براش آبمیوه میبردم و میدیدم. بابت حمام مشکل داشتیم . چون مامان رو که خود بابا میبرد حمام . الان باید من میبردمش . بابا هم با من نمیومد . برادرم هم بهش گفتیم جوابی نداد و برخلاف همیشه که سکوت علامت رضاست برای این علامت نارضایتی بود و با همسر من هم نمیرفت . به بیمارستان گفتم قبل از ترخیص خودشون بردند حمام و گفتند دو روز بعد هم فقط بره زیر دوش و بیاد بیرون نیازی به لیف و صابون فعلا نیست . که این هم حل شد . حالا هم ترخیص شده و دو هفته باید بمونم خونشون

ارزو چهارشنبه 8 دی 1400 ساعت 14:38

انشاءالله که پدرتون عمل راحتی داشته باشا و حال مادرتوت رو به بهبود باشه اگه قابل باشم حتما حرم امام رضا نایب الزیاره میشم و دعا میکنم به نیتشون دو رکعت نماز میخونم.چرا خودتون به همسر برادرتون نمیگید شاید ایشون تمایل داشته باشند کمکی کنند

التماس دعا

سحر چهارشنبه 8 دی 1400 ساعت 13:50 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

عزیرم خداشفاشون بده
درکت می کنم
به خصوص الان وه مادرم بیماره و باباهم تازه عمل شده
شما دوتابچه این و به این شکل
ما حالا ۸بچه ایم بازم همون ی نفر یا دونفر کمک حال و لاغیر....می فهممت شدید
خدابه شماسلامتی بده انشالله که کمک حال مادر و پدرهستین
می دونم وظیفه است ولی به هرحال دنیا بدجور بدشکل شده...

خدا پدر و مادر شما رو هم سلامت کنه
بعضی وقت ها عصبانی میشم ولی بعد میگم شرایط سخت شده اون هم گرفتاره اما باز هم ته دلم از بعضی از کارهاش ناراحت میشم .

نسترن سه‌شنبه 7 دی 1400 ساعت 10:00 http://second-house.blogfa.com/

ان شاالله عمل شون بخوبی و سلامتی انجام میشه
چقدر دلم از برادرتون گرفت :(
گاهی بی مهری های خواهر برادرها انققققققدر ناراحتم میکنه که حد نداره

ممنون عزیز دل
من اگر نسیت به خودم بی مهری کنه ناراحت نمیشم یا اگر هم بشم فراموش میکنم ولی برای پدر و مادر واقعا انصاف نیست

دل آرام سه‌شنبه 7 دی 1400 ساعت 09:14

الهی. خدا بهت توان بده. خونه نیستم وگرنه میگفتم پسرت رو بیاری نگهش دارم. هر چند نمی‌دونم پیش ما میمونه یا نه. پنجشنبه اگه فکر می کنی پیش من میمونه بهم بگو، بیارش. پنجشنبه هستم.

ممنون عزیزم
لطف دارید

پری از شیراز سه‌شنبه 7 دی 1400 ساعت 08:55

سلام عزیزم
واقعا سخته بیماری والدین.ان شااله به خیر میگذره.
چیزی که به من خیلی کمک میکنه در کم کردن نگرانی نوشتنه.بنویس و خودتو خالی کن.

سلام
منم مینویسم ولی واقعا این روزها نایی نداشتم که بنویسم . اگر فرصتی پیدا میشد می خوابیدم تا حداقل منبود خوابم جبران بشه

شیما دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 23:40

توکل به خدا.حمد شفا میخونم برای سلامتی شون . خداوند حافظ همه مامان باباهامون باشه

ممنون
خدا سایه همه پدر و مادرها رو سر فرزنداشون حفظ کنه

سمانه دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 21:46 https://weronika.blogsky.com/

انشالله ک عملشون خیلی خوب انجام می شه
پدرشوهرمن بیشتر از 10 سال پیش این عمل انجام دادن و الان حتی ی دونه قرص نمی خورند برای قلبشان

ممنون . خدا رو شکر عمل خوب بود

ربولی حسن کور دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 20:57 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
این روزها میگذره اما بعدها وجدانتون راحته که هرکاری می تونستین انجام دادین

سلام .
بعدهاااااا. چقدر سنگین وغمگین .

مینو دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 20:45 http://Rozhayetanhaie.blogsky.com

ان شا الله که بخیر میگذره

ما رو بی خبر نذارین

انشالله .
خدا رو شکر عمل خوبی بود و امروز ترخیص شدند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.