آمدنت بهر چه بود

امروز شب تولدم هست و باز مهمترین سوالی که همیشه در ذهنم هست برام تکرار میشه

آمدنت بهر چه بود

اینکه بمیری و اون دنیا سوال ازت بپرسند و تو ندونی چی بگی خیلی دردناکه ولی اینکه آدم ها در طول زندگیشون نتونند به این سوال ( آمدنت بهر چه بود ) به خودشون جواب بدن بدتره و یه جورایی یعنی باختن ( البته از نظر من )

اینکه امروز بگم از خودم راضی نیستم ترسناکه . اینکه به اون چیزی که دلم می خواست برسم و نرسیدم ترسناکه . اینکه اون کسی که دلم می خواست بشم و نشدم ترسناکه . در همه این ها فقط و فقط خودم مقصرم . یه جاهایی تنبلی بود یه جاهایی عدم دسترسی به شرایط مطلوب . اما باز هم ، اول و آخر کوتاهی خودم بود .

یاد شعری از مولانا افتادم

از محقق تا مقلد فرق هاست ------کاین چو داوود است و آن یکی صداست

امیدوارم بتونم ادامه راه رو دیگه صدا نباشم .

37 سالگی خوش آمدی





نظرات 10 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 18:11 http://40week.blogfa.com

سلام تولدت مبارک عزیزم
در کنار خانواده ات شاد و سلامت باشی و خوشبخت بمانید .
برای من همینکه خدا خودش می دونه چرا منو خلق کرده و حتما یک جایی لازم بوده باشم که هستم کافیه .

سلام
ممنون عزیزم
در اونکه هدف از خلقت ما رو خدا میدونه شکی نیست

مونا شنبه 15 آبان 1400 ساعت 23:29 https://motherofflowers.blogsky.com/

سلام تولدتون مبارک
تو هفده سالگی درگیر این پرسش شدم و دنبالش رفتم،نمی دونم چقدر زمینه مطالعات مذهبی دارید،اما کتاب های سه گانه به نام مقالات(چه بودیم،چه شدیم،چه باید بشویم) به قلم آیت الله محمدشجاعی برای من خیلی خوب بود،هرچند از وقتی مادر شدم این سوال ها از ذهنم رفت....
موفق باشی❤

سلام
ممنون
ما تا زمان مرگ در جستجوی جواب سوالم از خودم و درون خودم هستم .

محدثه شنبه 15 آبان 1400 ساعت 09:03

تولدت مبارک عزیزم. امیدوارم به برنامه هایی که داری برسی

ممنون
انشالله که همه به اهدافشون برسن

سحر چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 09:23 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

تولدت مبارک
من که هنوز به ج این سوال نرسیدم

ممنون سحر جان
جوابش رو درون خودت پیدا کن . جوابش رو هیچکس بهت نمیده یه حس درونیه ( البته از نظر من)

پری از شیراز چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 08:42

تولدت مبارک عزیزم.برات سلامتی و شادی در کنار عزیزانت آرزومندم.
چه جالب منم متولد 11آبانم.

ممنون
پس با تاخیر تولد شما هم مبارک
دختر شیرازی آبانی جذاب مغرور( ویژگی ها رو درست گفتم ؟؟؟ البته مغرور نه جدی . و همین جدی بودنمون از دیدگاه دیگران ما رو آدم های مغروری تصور میکنند)

نجمه سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 14:44

سلام عزیزم. تولدتون مبارک
انشالله که خوب و خوش باشید.
زندگی خیلی قشنگه، نمیدونم بحر چی اومدم،اما خوب شد دنیا اومدم

سلام
ممنون
اینکه هدف از خلقت بی دلیل نیست شکی ندارم . اما به نظرم آدم ها باید خودشون هم هدفی داشته باشند

نسترن سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 13:54 http://second-house.blogfa.com/

تولدتون مبااارکه37 سالگی پر از روزهای خوب باشه براتون

سلام
ممنون عزیزم

سمانه دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 22:07 https://weronika.blogsky.com/

تبریک میگم امیدوارم بهترینها براتون رقم بخوره

ممنون عزیز

دل آرام دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 20:21

تولدت مبارک دوستم

ممنون عزیزم

ربولی حسن کور دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 17:56 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک
اگه واقعا به مشکل خوردین میتونین با اون جناب روانشناس مشورت کنین

سلام
ممنون
خوب گفتید،اصلا یادم نبود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.