بی حال نباش

آینه سرماخورده و اگر بدخوابی های شب رو فاکتور بگیریم موقع بیماری در خوردن غذا و دارو بسیار بچه خوبی میشه و خودش همش سراغ دارو و غذا رو میگیره

دیشب بسیار بد خوابید و من هم کلا نخوابیدم، بینی اش کیپ بود و انگار کابوس میدید،یکبار بلند شد دوید رفت زیر پرده آشپزخونه قائم شد و با گریه داد میزد منو قایم کنید منو نبرند ، یکبار بیدار شد گفت بریم رو مبل بخوابیم اینجا منو میخورن و جالب تر از همه یکبار بیدار شد گفت من مریض شدم برام لحاف تشک بیارید براش رو زمین جا پهن کردم گفت از اینا نه، از اون لحاف تشک های بالای کمد، وجالب ترین قسمت این بود که ما هیچ  در بالای کمد رو باز نمی‌کنیم و اصلا آینه نمی‌دونست ما اونجا چی داریم، اونقدر گریه کرد که سنگ چارپایه آورد رفت یک دست لحاف تشک آورد براش انداختیم خوابید و البته تا صبح ده بار دیگه هم بیدار شد البته همش با گریه

اما خدا رو شکر صبح سرحال تر بیدار شد و با اینکه صداش کاملا گرفته و بدنش کمی داغ هست اما باز هم خوش روتر از شب هست و داره شیطنت های همیشگیش رو با چشمای خمار از سرماخوردگی انجام میده

نظرات 4 + ارسال نظر
شیرین شنبه 19 تیر 1400 ساعت 13:01 http://khateraha95.blogfa.com/

واقعا نمیدونم چرا بچه ها تو این موقع سرما میخورن
فندوقم سرماخوردگی داشت
چند روزه به بهونه چایی بهش پنیر و گلیسمی و بارهنگ دادم تا طفلک آروم شه

فکر کنم بیشتر به خاطر اختلاف دما و کولر باشه
خدا رو شکر پسر من پونه دوست داره و هر روز براش دم میکنم
انشالله که فندوق هم زود خوب بشه

شیرین شنبه 19 تیر 1400 ساعت 12:57 http://khateraha95.blogfa.com/

نه عزیزم رمزیها مال سالها قبله که هی به مرور دارم میبندمشون قبلا خوندید عزیزم
دلیل بستن پستهام یه خواننده مرموزه داره آزارم میده

متوجه شدم

دل آرام یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 10:48

عزیزم
هذیون می‌گفته طفلک

تب داشت

ربولی حسن کور شنبه 12 تیر 1400 ساعت 14:03 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
این سرماخوردگی ها توی این سن طبیعیه
اما دمار از روزگار مادر بچه درمیاره!

سلام
کاملا درستِ
بدی مریضی بچه هم اینکه هم به قول شما دمار از روزگار مادر درمیاره و از طرفی به خاطر پایین بودن سطح ایمنی ام خودم هم شدید درگیر میشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.