چه خبره

متاسفانه در جامعه ای زندگی می‌کنیم که آرایشگاه ها شلوغتر از کتابفروشی هاست

بابت فلان کار ابرو و مژه و مو و رنگ و ناخن صدها هزار تومان هزینه میکنیم ولی برای کتاب..

..؟؟؟

کتاب هر چقدر هم گرون باشه باز از هر هزینه آرایشگاه کمتره

به امید روزی که مغز پر، پر افتخار تر از ابرو و مو و مژه پر باشه

امروز رفتم کتاب پرایس اکشن بخرم پای صندوق گفت 345 هزار تومان، با وقار گذاشتم رو میز و پریدم بیرون، اونقدر سایت ها رو گشتم که بلاخره از booki تونستم یک کتاب خوب پیدا کنم و الان من هستم و  فایل pdf ای که باید بشینم و ترجمه کنم. هم خوب هست هم بد، دایره لغت تخصصی ام بالا میره و در مقابل ممکنه ماه ها و در بدترین حالت یکسالی طول بکشه

خدا من رو ببخشه، چند شب پیش تا ساعت 4 صبح آینه نخوابید و منم خسته بودم تا اینکه عصبانی شدم و دعواش کردم و بهش گفتم بچه احمق (کار بسیار اشتباهی کردم)یاد گرفت و از صبح همون روز این کلمه افتاد تو دهنش و اگر کاری مطابق میلش نبود میگفت احمق واز امروز با تغییر احمق به احمد بعد از هر بار  تکرار این کلمه ما یکصدا میگیم احمد کیه و دنبال احمد آقا میگردیم، خدا من رو ببخشه

نظرات 2 + ارسال نظر
رز چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 01:30

عزیزم چه جوری اینقد با گل پسرت با احترام صحبت میکنی و دعواش نمیکنی .من خیلی ناراحتم که کوچولوی نازم کتک میزنم و بهش حرفای بدی میزنم البته نه خیلی زشت ولی خب شایسته نیست این حرف زدن ها اونم یاد گرفته پسرم سه سالشه خیلی دوسش دارم ولی نمیتونم کاراشو تحمل کنم روزی چند بار مجبور میشم دست روش بلند کنم از این کار متنفرم خیلی زود پشیمون میشم وقتی جای دستم روی صورت نازش میبینم دلم میخواد بمیرم قلبم فشرده میشه ولی اصلا دست خودم نیست زود از کوره در میرم البته بگم کودکی خیلی بدی داشتم ازار و اذیت روحی و جسمی زیادی بهم وارد شده تنبیه زیادی شدم نمیدونم این گذشته چقد باعث این کارا شده میشه کمکم کنی این اخلاقه زشت رو ترک کنم .
من عاشق کتاب هستم پولی ندارم بخوام کتاب بخرم ولی تا جایی که بشه از کتابخونه امانت میگیرم البته من بیشتر رمان میخونم

سلام.
منم عصبانی میشم کلافه میشم و دعوا هم میکنم و حتی در زمان هایی رو دستش هم میزنم اما در کل اشتباه بوده و هست و نه تنها نتیجه مطلوب حاصل نشده باید صدای گریه و عذاب وجدان خودم رو هم تحمل میکردم
یواش یواش یاد گرفتم که خودم رو کنترل کنم هم قد پسرم بشم و دنیا رو از چشم اون ببینم، هیجانات و رفتارش رو درک کنم،. بچه ها ذاتا با کارهاشون قصد اذیت کردن ما رو ندارن فقط ورژن کندتر و آرومتر و با حوصله تر از ما هستند. مثلا وقتی میخوان کفش بپوشن شاید 10 دقیقه ای طول بکشه و خب زمان هایی که دیرم ‌شده واقعا کلافه کننده است به خاطر همین همیشه زودتر آماده میشم، زودتر کارهام رو انجام میدم تا زمان کافی برای کارهایی که خودش دوست داره مستقلا انجام بده داشته باشه، یکسری کارها رو هم با کمک خودش انجام میدم مثل ژله و کیک درست کردن، کثیف کاری داره فراون اما همش با یک دستمال و جارو حل میشه، بچه ها وقتی احساس کنند مورد توجه و استفاده قرار گرفتند آرومتر میشن و مشتاق تر
خودتون میگید کودکی سختی داشتید، یادتون باشه همه نسل ها وظیفه شونه نسل بهتری نسبت به قبل تربیت کنند، هر وقت اذیت شدی و خواستی دعوا کنی سریع محل رو ترک کن حتی شده چند قدم، بعد فکر کن ببین دعوا و کتک خوردن خودت سرانجامش چی بود بعد تصمیم بگیر، به خودت فرصت استراحت بده، اگر کمک داری و میتونی بچه ات رو جایی بزاری که عالی اگر نداری دستش رو بگیر و برو بیرون ، هر وقت خواستی دست روش بلند کنی یادت باشه حتی وقتی دست روش بلند میشه فقط و فقط به خودت پناه میاره و صدای قلب و آغوش تو آرومش میکنه، همه پشت و پناهش خودتی

گندم سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 23:47 http://minima.blog.ir

دختر من از خواهرش کلمه جهنم رو یاد گرفته بود مثلا گفته انو بهت نمی دم اونم گفتم جهنم ...
فکر کرده بود فحشه کلافمون کرده بود دایم می گفت جهنم هیچ کلمه ای هم آوا با جهنم پیدا نمی کردیم بذاریم جاش بی محلی و هزار روش دیگه رفتیم اما نشد که نشد فقط فلفل جواب داد قبلش بارها گفتم دوباره تکرار کنی فلفل تو دهنت می ریزم و باز اون فریاد می زد جهنم خصوصا نسبت به خواهرش. کمی انگشتم رو فلفل سیاه زدم و به جلوی لبش زدم و خواهرش سریع بلغش کرد و دهنش رو شست کار بدی کردم ولی حرکتش خاموش شد گاهی در اوج عصبانیت نسبت به خواهرش وقتی وسیله ای رو بهش نمیده میگه جهنم با فریاد ها و خواهرش میگه ماماااااان و اون زود ساکت میشه .

من یکبار فلفل ریختم خوشش اومد مجددا ازم خواست، در لحظه ابهت مادریم تمام شد
برای من معادل جهنم میتونه پرندم باشه و بعد خوندن آهنگ من یه پرندم آرزو دارم تو یارم باشی کنارم باشه و اونقدر تکرارش تا به نتیجه برسم
اما فارغ از زشت بودم این کلمات اینکه با این سن و سال میدونند کجا کدوم کلمه رو استفاده کنند جالبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.