مهمانی

پنجشنبه به مهمونی سپری شد،. خانواده همسر رو با دو هفته تاخیر برای شام دعوت کرده بودم، کلی آینه با دختر عموهایش بازی کرد، عمه اش هم مجددا براش کیک درست کرد، روز تولدش همکیک درست کرد با اینکه گفته بودم فلان روز تولد میگیرم گفت دوست داشتم روز تولدش کیک داشته باشه وکادوش روهم داده بود، واقعا دستش دردنکنه، تولدش جبران میکنم انشالله

هفته گذشته هم خونه مامانم اینا تولد روگرفتیم ، و باز آینه با دختر دایی اش کلی بازی کرد

جمعه هم مجددا به خانواده سنگ گفتم بیایید ناهار، کلی غذا مونده بودم از شب ولی کاری (آقای دکتر از دوباره ویرایش  نکردن بود) برام پیش اومد رفتم بیرون و ساعت 1 با مادر سنگ تماس گرفتم که لطفا از خونمون غذا ها رو بیارید خونه خودتون گرم کنید، سالاد و دسر هم بود که دستشون درد نکنه همه رو آورد و وقتی ما رسیدیم سفره پهن بود، جمعه هم به خوبی و خوشی گذشت

به راحتی و بدون دردسر قبل از تولد سه سالگی در  24 ساعت تونستم آینه رو از پوشک بگیرم و طبق آرزوهام سه سالگی رو بدون پوشک با پسرم شروع کنم

در موردش مینویسم،.کلی دلم میخواد بنویسم بلاخص در مورد کلاس موسیقی آینه اما عجیب فرصت نمیشه نه اینکه وقت نداشته باشم کمی به قول سنگ، درگیر روزمرگی شدیم و باید تکونی به خودمون بدیم

نظرات 6 + ارسال نظر
سولماز سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 22:52

سوالم اینه که آیا مثل بورس عرضه اولیه داره؟
پیشنهادت برای من که یک میلیون دارم چیه چی بخرم؟

نه سازوکار مثل بورس نیست،
کلا پیشنهاد میکنم چند ماهی مطالعه کنید و بعد برای خرید و کیف پول و ترید اقدام کنید

سولماز سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 20:38

سلام شیشه جون تولدش مبارک باشه خدا حفظش کنه
ببین یه سوال دارم ارز دیجیتال چیه ؟ میتونی یه اطلاعاتی بهم بدی البته اگه وقت داری

سلام، ممنون
بیت کوین معروف ترین ارز دیجیتال هست، تمامی ارزها در بستر بلاک چین هستند
تمامی ارزهای دیجیتال رو میتونید در سایت coinmarketcap.com ببینید
اگر بگید چه اطلاعاتی میخواهید راحت تر میتونم کمکتون کنم

گندم سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 19:57 http://minima.blog.ir

باید یک آهنگ قر دار برات بذارم تا تکون بخوری
تولدش مبارک

ممنون

پرنسا شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 22:54

سلام خدا براتون حفظش کنه
باریکلا چه عمه مهربونی
حتما در مورد کلاس موسیقی اینه هم بنویس

سلام، ممنون
بله عمه اش مهربونه، کلا روزهای تولد هممون اینکار رو انجام میده،. واقعا دستش درد نکنه
حتما در مورد موسیقی مینویسم

غزل سپید شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 22:27

سلام. چه عالی و خوب...مجدد مبارک باشه تولد پسر گل
واقعا این از پوشک گرفتن حس خوبیه... اصلا انگار یک کوهی از روی دوش آدم برداشته میشه. خیلی هم به موقع و خوب بوده. واقعا به نظر من توی همین محدوده سنی بهترین زمانه...

سلام
ممنون عزیزم
واقعا انگار یک بار بزرگ از رو دوشم برداشته شد و الان با قطعیت میگم مناسبترین سن، سنی هست که خود بچه آرامش داشته باشه و من واقعا در سه سالگی پیداش کردم

سحر شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 15:28 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

چقدر تولدبازی ایول
من و سعید اصلا از این تولدا تجربه نمی کنیم
شاید خاصیت خاناوده پرجنعیت و راه دوراینه
افرین ۲۴ساعته عالی البته منم شنیدم بجه همکاریش بهتره تو سن بالای دونیم به گمونم قبلا ی کارایی کرد نصفه ول کردی گداشتی حدود سه سال درسته؟

چون آسانسور نداریم مامانم اینا نمیتونند بیان خونمون، وگرنه دوست دارم یک تولد بگیرم با تمام خانواده، به خاطر همین جداگانه میگیریم و همین جداگانه گرفتن باعث میشه در زمان اصلیش هم نگیریم و اون موقع سه تایی باشیم، البته نه با تجملات با یک کیک خونگی و یک عدد بادکنک

قبلا چندباری اقدام کردم اما هم کاری پیش اومد هم همه خونه کثیف شد، هرچقدر هم بهش میگفتم تاثیری نداشت تا اینکه دقیقا عید فطر تونستم اینکار رو کنم و روز دوم تعطیلات عید فطر رو دیگه خودش میگفت و کنترل می‌کرد و لباسش کثیف نشد
اصلا در سه سالگی انگار خیلی ویژگی ها پیدا می‌کنند و مهارت های جدیدی ازشون دیده میشه
در موردش حتما مینویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.