التماس دعا

درد شدید کتف مامان باعث شد که مجددا MRI انجام بشه و دکتر بعد از دیدن گفت تاندون شانه پاره شده و باید عمل بشه و همین حرف چنان فشار عصبی به مامان وارد کرد که فکر کردم خدایی نکرده  سکته کرده . در یک ماه گذشته دو تا عمل سنگین ستون فقرات انجام داده دو ماه دیگه هم باز باید عمل سوم ستون فقرات رو انجام بده و حالا عمل شانه . از طرفی بیهوشی اون دو تا عمل قبلی کمی باعث آریتمی شده و باید هر چه سریع تر از دکتر قلب وقت بگیرم تا برای چکاپ ببرمش . دکتر که دید مامان از عمل شانه ترسیده دکتریرو معرفی کرد تا نزریق انجام بدیم . یکشنبه بردمش  و اون دکتر هم پارگی تاندون شانه رو تایید کرد و گفت 50 - 50 هست ممکنه با تزریق کورتون خوب بشه ممکنه نه و باید عمل کنید اگر هم عمل نکنید دچار به اصطلاح شانه یخ زده میشه و با توجه به دیابتشون خطرناکه . بلاخره تزریق انجام شد و چندتایی ورزش دادند . واقعا دلم برای مامان میسوزه . بابا مرخصی گرفته و نشسته خونه تا هم از مامان مراقبت کنه و هم در این ایام کرونا رفت و آمد من در بیرون کمتر باشه . انشالله همه بیمارها به زودی شفا پیدا کنند مادر من هم همینطور.

آینه از  مفهوم روزه گرفتن خوشش اومده و هر وقت که نمی خواد غذا بخوره ( قبلا میگفت ممنون میل ندارم و دستش رو بصورت نه نه گفتن به چپ و راست تکون میداد )  دستش رو میزاره رو دهنش میگه روزه ام و بعد میره تسبیح میندازه گردنش و مهر بر میداره و میگه نماز میخونم .

از قبل از عید نرفته بودم دفتر . شنبه بلاخره وقت کردم و رفتم و با دیدن اوضاع آه از نهادم خارج شد .از بهم ریختگی که بگذریم در دو سه ماه گذشته هیچ سند مالی ثبت نشده. اتفاقاتی هم افتاده که سنگ تماس گرفت و درخواست جلسه کرد تا  هر دو از هیئت مدیره شرکتی که ثبت کرده بودیم خارج بشیم که طبق صحبت و جلسه قرار شد انحلال شرکت رو اعلام کنیم قرار شد من کارهای مالی رو انجام بدم و سنگ مدارک و کاغذ ها و  وسایل و آت آشغال ها رو دسته بندی کنه و اون دوستمون هم دنبال کارهای روزنامه رسمی  و انحلال بره . انشالله که بتونیم برای خودمون دفتری بخریم و خودمون برنامه ریز کارهامون باشیم . تجربه چندباره نشون داد که کار گروهی و تیمی کردن وقتی هیچ کدوممون وقت نمیزاریم رسما بی فایده و نشدنی هست .البته همگی سود بردیم اما بعد رها کردیم . یک قسمتش بابت اتفاقاتی بود که باعث شد من کمتر بتونم در دفتر رفت و آمد کنم یکیش این بود که دوستمون با کارمند هایی که اونجا بودند دچار مشکل شد و عذرشون رو خواست. یکیش این بود که همسر یکی از دوستان به خاطر کرونا سال گذشته فوت کردند و  ایشون شدیدا تا همین حالابهم ریخته است . و از همه مهمتر دیگه کسی وقت نمیزاره حالا هر کسی به یک دلیل . حالا کمی هم درگیر کارهای مربوط به اونجا هستیم و انشالله که بتونیم دفتر کار خودمون رو بخریم و تمرکزمون رو بزاریم روی کار خودمون و برای انجام کاری گیر افراد دیگه نباشیم

اسفند ماه هم یک دفتر با قیمت عالی در دیوار پیدا کردیم . واقعا از لحاظ جا و قیمت عالی بود وقتی برای نشست رفتیم در اخر از صحبتهای مالک و املاکی متوجه شدیم که ملک مسکونی هست و اینا به خاطر خالی بودن اکثر واحد ها دارن غیر قانونی به اسم اداری میفروشند .وقتی مخالفت خودمون رو اعلام کردیم باز یک مبلغ خیلی قابل توجهی اومد پایین که وسوسه شدیم اما وقت خواستیم تا اعلام کنیم . با یکی از دوستان تماس گرفتیم و مشخصات و شماره ثبتی و پلاک ثبتی رو دادیم بهش  و ایشون از طریق آشنایی که داشتند اعلام کردند که این ملک مشکل داره . شکایت شده و جریمه سنگین داره . از 11 واحد فقط سه واحد دارن اداری کار میکنند که یکیشون وکیل هست و بلامانع اما 8 واحد دیگه رفتند از این دو واحدشکایت کردند  و پرونده داره . طبقه همکف هم که نمایشگاه خودرو هست و الان تعطیل شده تا دو سه روز دیگه دیگه به خاطر تخلف میان برای پلمپ  و اینجنین بود که کنسل کردیم . جالب این بود که مالک میگفت من خودم وکیلم و کارها رو یکروزه حل میکنم و حتی چون پول لازمم باز جای تخفیف داره . در ایام عید که از جلوش رد میشدیم دیدیم در جلوی نمایشگاه ماشینش از این بلوک سیمانی ها گذاشتند .

سر فرصت دوست دارم از کلاس موسیقی که آینه رو ثبت نام کردم بنویسم و از اشتباهم بگم .

نظرات 4 + ارسال نظر
گندم چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 14:43 http://minima.blog.ir

واقعا جای شکر داره تو چاه نیفتادین .
ایا مبلغ جریمه به اندازه کاهش قیمت و تخفیف معامله نبود شاید می تونستید با پرداخت جریمه دفتر خوبی هم داشته باشید .

برای تبدیل مسکونی به اداری گفتند باید همسایگان بصورت محضری رضایت بدن، که با توجه به شکایت همسایه ها معلوم بود حاضر به رضایت نیستند

ربولی حسن کور شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:47 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خدا پدر اون دوستتونو بیامرزه که بهتون هشدار داد

سلام
بله . واقعا نجاتمون داد وگرنه هم موقعیت ملک خوب بود هم مبلغ وسوسه انگیز

مینو چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 22:24 http://Rozhayetanhaie.blogsky.com

خدارو شکر که اون ملک رو نخریدین
چه آدمای کلاه برداری پیدا میشن

واقعا خدا نجاتمون داد وگرنه قیمتش خیلی وسوسه مون کرده بود

نسترن چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:05 http://second-house.blogfa.com/

سلام طاعاتتون قبول
عمل شانه رو برادر 17ساله من هم انجام داد، الان دیگه عمل باز انجام نمیشه و فقط دو تا سوراخ کوچیک بود ولی بعدش فیزیوتراپی و این داستانهارو داره و هزینه وسایل عمل واقعا بالا بود
از لحاظ عمل خیلی سخت نیست اگر مادرتون منع بیهوشی نداشته باشن ، با بی حسی نمیتونن اینکار انجام بدن؟؟؟
کار شراکتی واقعا به درد نمیخوره، بخصوص اگر طرفین دلسوز نباشن

سلام
مامان من 70 سالشه و در این دو ماه دو تا عمل و دو تا بیهوشی داشته . دکتر قلبش حتی عمل کمر رو گفتند شش ماه باید بگذره
کار شراکتی واقعا سخت و بشدت اعصاب خوردی هست . البته همه به دلیلی کنار کشیدن ولی باز هم برای هر کدوممون دلیل موجهی نبود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.