سلام رمضان

عمل دوم مامان روز سه شنبه انجام شد و خدا رو شکر با اینکه به گفته دکتر عمل سخت تری بود اما از همون ریکاوری با هوشیاری بیشتری بیرون اومد و در  icu هم به نسبت عمل قبل بهتر بود و اونجا راه رفت و با شرایط بهتری به بخش منتقل شد . پنجشنبه هم ترخیص شد . طبق برنامه ریزی پنجشنبه و جمعه بابا میمونه و من خونه خودمون هستم . در طول هفته هم صبح ها ساعت 6 میام ساعت 3 بعد از ظهر میرم .

کرونا داره بیداد میکنه و متاسفانه میزان رعایت مردم بسیار کمتر شده . درحال حاضر به خاطر مامان و اینکه من هم دو شب بیمارستان پیش مامان بودم در خانه همه به جز آینه با ماسک هستیم . کارهای خونه به شدن بهم ریخته . قرار بود که برای آخر هفته کسی برای کمک بیاد اما به خاطر این شرایط قرمز کرونایی کنسل کردم . من عموما سبزی پاک شده خرد شده و بادمجان و کرفس و هویج و لوبیا و پیاز میخرم و به اون خانم میگم بیا برای کمک و میاد برام سرخ میکنه و بعد آشپزخونه رو تمیز میکنه و میکنه دسته گل . اما خب کنسل کردم و من هستم و یک خونه نامرتب و یخچال و فریزر خالی . 

احساس نیاز خودمون برای رفتن آینه به مهد هر لحظه بیشتر میشه و بعد از کاهش موج کرونا و بعد از تولد سه سالگیش در تابستان این کار رو خواهیم کرد . مفاهیم تولد رو کاملا درک میکنه و ازمون برای تولدش کیک  و بادکنک مک کویین خواسته . از اونجایی که امکان جمع کردن هر دو خانواده رو کنار هم ندارم  مجبورم دو تا کیک سفارش بدم . یک تولد رو در اولین تعطیلی عید فطر و دومی رو تعطیلی دوم میگیرم . خانواده خودم رو نمیتونم خونمون دعوت کنم با توجه به شرایط مامان امکان اومدن وجود نداره ولی غذا خودمون میگیریم و خانواده سنگ رو دعوت میکنم خونه خودمون .

مثل هر سال و هر زمان مجددا بهمون گفتند پاشید ما میخواهیم جابجا بشیم و باز همون حرف ها که شما خونه دارید ما نباید اینجا رو بنام میزدیم بیایید هر چقدر اون زمان  پول دادید بگیرید از اینجا برید  ما میخواهیم جابجا بشیم . مشتری میخوایم بیاریم . که وقتی گفتیم بیارید مشکلی نیست شروع به بهانه های جدید کردند . هر چقدر هم میگیم اون سه دانگ شما رو ما به قیمتی که خودتون تعیین کردید میخریم میگن نه . باید به غریبه بفروشیم شما هم از اینجا برید . البته شب اینو میگن صبح میگن ما فکرامون رو کردیم و شما واحد ما رو بخرید و .... کلا هدف اینه که اون خونه ای که سنگ ازشون خریده رو به همون قیمت 14 سال پیش بهشون واگذار کنه و بعد ما نصف پول رو بدیم و بریم واحد اونا رو بخریم و سر سند زدن بگن الکی چرا میخواهید هزینه کنید به اسم غریبه که نیست بزارید بمونه و سنگ هم نتونه چیزی بگه و از اونجایی که سنگ هم خودش  و هم اونا رو میشناسه میگه من واحد خودم رو میخرم اون هم قانونی و تمام هزینه های محضری رو هم پرداخت میکنم . اما خب در این شرایط مجددا شال و کلا ه کردیم و افتادیم دنبال خونه و با قیمت های بسیار بسیار بالا مواجه شدیم . با اون دوستمون هم صحبت کردیم گفت الان زمان مناسبی برای جابجایی نیست با توجه به انتخابات احتمال کاهش دلار  و توافق  و تابستان و ... بهتره پاییز و زمستان اقدام کنید . میگفت برای سرمایه گذاری در ملک زمان خوبیه چون اگر پولتون کم هم باشه میشه با اجاره و رهن در زمان خوب ازش بهره برد اما برای سکونت چون خودتون مالک هستید و فورس نیست شرایطتون اینکار به صلاح نیست و باید بزارید زمانی که بازار از حالت رکود خارج بشه چون ممکنه برید قرارداد ببندید ولی نتونید خونه خودتون رو بفروشید و ضرر و زیان سنگین براتون فعال بشه . بعد گفت حدالامکان تا زمانی که دستتون 500  تا  800 پول نقد نبود نرید سراغ جایجایی  . میگفت در شرایط کنونی فروش خونه برای خرید خونه جدید بدون داشتن مبلغ قابل قبولی برای اضافه کردن  اشتباه بزرگیه . میگفت میبینید خونه رو فروختید رفتید قولنامه کردید طرف زد زیرش حتی ضرر و زیان داد اما با اون پول در شرایط فعلی حتی خونه خودتون رو هم نمیتونید بخرید

ماه مبارک رمضان هم شروع شد . انشالله که طاعات و عبادات همه مورد قبول درگاه حق قرار بگیره .

نظرات 11 + ارسال نظر
غزل سپید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:19 https://iliata67.blogsky.com/

عزیزم خوشحالم که مامان اوضاع مناسبی دارند ...شاید اینجا نیومدم اما واقعا به فکرتون بودم . میدونم که پرستاری اونم در این اوضاع و شرایط سخته. خدا قوت به شما. امیدوارم که بهبودی کامل حاصل بشه و خستگی از تنتون بیرون بره و شاد باشید
تولد آینه جان هم پیشاپیش مبارک... شاهد موفقیت و شادی و سلامتیش باشید.
خونه هم به امید خدا ختم به خیر شه قضیه ش... باز خوبه که احتیاط میکنید. واقعا اوضاع مناسب ریسک نیست...

سلام . ممنون

دل آرام پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:28

تا حالا همچین نگرشی ندیده بودم.

چه نگرشی؟؟؟

گندم شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 02:15 http://minima.blog.ir

عجب دنیایی هست کلی داستان مشابه از اطرافیان دارم که اوووه حالش نیست بنویسم .
هر چی خیره برات پیش بیاد

انشالله

نجمه پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 22:30

سلام عزیزم
خداروشکر که مادر به سلامتی عمل شدند. خدا بهت سلامتی بده که بتونی پر قدرت، از مادر پرستاری کنی که کار سختیه
خدایی ادم تو رفتارهای بعضی ها می مونه. انشالله که خیر باشه واستون

سلام
ممنون
انشالله که همه ÷در و مادرها سالم و سلامت باشند

زینب پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 13:02

خدا رو شکر عمل مادرتون بخیر گذشته. در مورد خونه و والدین همسر هم که چه عرض کنم...پدر و مادر دلسوز و عاقل هم نعمتیه که همسرتون ندارند ان شاءالله از بچه خودتون خیر ببینید.

ممنون
دلسوز و عاقل هستند اما به شیوه خودشون، ما رو در سال یکی دوباری میبرن داخل مانور بعد کنسل می‌کنند،. فعلن هم باز کنسل کردند،. هر چند که واقعا شرایط طوری هست که باید هر دو خانواده از این آپارتمان بریم

مینو پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 11:40 http://Rozhayetanhaie.blogsky.com

خانواده همسرتون میگن بلند شید؟؟؟

بلند شید نه به معنای عام، میگن اگر شما برید ما راحت میتونیم جابجا بشیم که بنا به شرایط درسته اما در زمان و مکان و نحوه عمل اشتباه

Zahra چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 12:17

خداروشکر که همسرتون واقف هستند به موضوع وگرنه چقدر بیشتر حرص میخوردید و چقدر ضررمیکردین اگر طبق پیش بینیتون میشد.

خدا رو شکر

مریم ... چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 12:12

سلام طاعات شمام قبول ممنون که اطلاعاتی که دارینو دراختیارماهم میزاری اتفاقا ماهم قصد جابه جایی داشتیم

اگر پولتون نقد هست تعلل نکنید اما اگر می‌خواهید ملک بفروشید و تمام پولتون برای خرید خونه از فروش یک ملک دیگه تامین میشه کمی با درایت تصمیم بگیرید

دل آرام چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 11:29

چرا با پسرشون اینطوری می کنند؟ با توجه به اخلاق همسرت قاعدتاً نباید این کار رو بکنن.
داداش من برعکسه، سه سال مجانی نشست خونه ی بابا، وقتی هم رفت هفتاد تومن بابا بهش داد برای رهن و باز برای سری دوم که اجاره کرد سی تومنی مامان بهش داد.

ربطی به رفتار آدم ها نداره،. ذهنیت و نگرش خاصی دارند که اون باعث میشه تصمیمات یهویی بگیرن،

سحر چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 09:27

این ماجراخونه امیدوارم ختم به خیر بشه...
من گیج شدم کمی.
انشاالله مامان زود زود خوب بشه عزیزم

باور کنید ما خودمون هم گیج شدیم و تنها راه رو این میدونیم که بدون چشم داشت به پول نصف این خونه یک خونه برای خودمون بخریم که متاسفانه قیمت ها وحشتناک بالا رفتن
انشالله که همه پدر و مادرها سالم و سلامت باشند

فاضله سه‌شنبه 24 فروردین 1400 ساعت 23:03 http://golneveshteshgh.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.