سلام روز نو

در راستای خود مراقبتی و دگر مراقبتی در ایام کرونا جز منزل مادرم و مادر همسرم جایی نرفتیم . خانواده برادرم و  برادر سنگ  رو هم خونه مادرهامون دیدیم و همونجا عیدی بچه ها رو دادم . به جز ژدر  و مادر و خواهر برادر سنگ هم کسی خونمون نیومد که اون هم همه در و پنجره ها رو باز گذاشتیم

دوبار گردش رفتیم . یکبار پارک  تا آینه دوچرخه سواری کنه و بعدش با اصرار زیاد سنگ رفتیم رستوران و یکبار هم رفتیم پارک ژوراسیک . روزهای تعطیل خونه خودمون هستیم و روزهای کاری که بابا نیست خونه مادرم .

وضعیت مامان از دیدگاه من خوبه اما انگار خودش مقاومت در برابر خوب شدن داره . صد بار بهش گفتم به خودت روحیه بده اما کو گوش شنوا . از صبح که بیدار میشه آه و ناله تا شب  . نمیگم درد داره اما خدایی خیلی خوب شده . اون آه و ناله هاش شدید   اعصابم رو بهم ریخته و کلافه شدم . مشکل الانش اینه که نمیتونه چیزی رو بلند کنه .  مثلا نمیتونه برای خودش چایی دم کنه چون دستاش قدرت و توان بلند کردن کتری رو ندارن . از ناحیه بازو  و گردن داره اذیت میشه . دکتر گفت بعد از عمل دوم خوب میشه . توکل به خدا  . البته من خودم فکر کنم به دکتر اعصاب نیاز خواهم داشت .

ساعت خواب آینه شدیدا بهم ریخته و این حابجایی صبحگاهی هم مزید علت شده . ما  صبح ها ساعت 6 حرکت میکنیم و میاییم خونه مامانم و سنگ هم میره سرکار و بعد از ظهر میاد ناهار میخوره و بابا میاد و ما بر میگردیم خونمون و این سیکل هر روز باعث شده خواب مفید بچه کم بشه . دیشب بهش بی بی سید دادم ( البته به دستور پزشک) و بطبع ناآروم تر و کمی بدقلق تر

پروژه گرفتن پوشک عالی پیش میرفت که قبل از عید  و با عمل  مامان و بهم ریختن سبک زندگیمون کلا رفت رو هوا و همچنان با پوشک زندگی میکنیم . متاسفانه وقت کمتری رو میتونم به آینه اختصاص بدم و به جای بازی های مفید و آموزشی بیشتر وقتش پای تلویزیون تلف میشه .

چند وقت پیش  در پارک یکی از سلبریتی ها رو دیدیم . از اونایی که تا اینستا رو باز میکنیم  فیلم و عس بچه هاش با مهارت ها و بلبل زبونی هاش میاد . صبح ساعت 8 صبح در پارک داشت از بچه اش فیلم میگرفت و دقیقا رفتار بازیگر  و کارگردان رو داشت . تا آینه دور حوض بچرخه سه بار قطع کرد و دیالوگ ها و حرکت ها ی بچه رو اصلاح کرد و باز یادش داد و باز فیلم گرفت . از نگاه من اون بچه بیشتر از یک بچه یک بازیگر بود و متاسفانه عده ای هم مثل یکی از دوستان من فکر میکنن این بچه ها در گرفتار  و حرکت و توانایی استثایی هستند و همش بچه سه ساله خودش رو با اونا مقایسه میکنه . البته اون حد از اطاعتو حرف شنوی از فیلم بردار پشت دوربیت هم برای من جای تعجب داشت . چون بچه من در همون یک دور سه بار به خاطر ماهی های داخل حوض از دوچرخه  پایین اومد و رفت لبه حوض  دو بار گربه دید و دوید سمت گربه

و الباقی هم به ازای هر کفتر  و یاکریم و کبوتری اینور  و اونور رو نگاه میکرد و کلا به فکر کار خوش بود و توجهی به حرف ما نداشت  اما اون بچه با وجود جاذبه های مجیطی اطرافش اصلا اهمیتی نمیداد و سعی میکرد اون کار رو که مادرش بهش میگه رو به درستی انجام بده . یه جورایی شبیه کودکان کار لاکچری

نظرات 4 + ارسال نظر
شیرین جمعه 20 فروردین 1400 ساعت 09:07 http://khateraha95.blogfa.com/

والا من همیشه برای عکس و فیلم از فندوق پدرم در میاد
تو گروه خانوادگی دوهزار فیلم گرفتم تا یه جا بند باشه عیدتون مبارک بگه
خداییش ملت چه حوصله ای دارن
خدا پسر کوچولوت حفظ کنه
عزیزه دلم اشکال نداره فقط این چند وقته و زود تموم میشه و شما کلی میتونی به اینه رسیدگی کتی و دوباره به خوابش و بازیهاش نظم بدی

فارغ از حوصله الانم برام سواله که چرا اون بچه اون حد از حرف شنوی رو داشت ؟؟؟ مال ما طلبعی نیست مال اونا طبیعی نیست؟؟؟؟؟؟
انشالله که همه پدر و مادرها سالم و سلامت باشند

فرزانه سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 09:55 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

اخی چقدر دلم واسه اون بچه گرفت ! میدونی اون بچه همه چیز را در تایید مادرش میبینه و حاضره بخاطر تایید مادرش هر کاری بکنه. این بچه ها بعدها هم دچار مشکلات روحی میشن و فقط به دنبال تایید دیگران هستند
چقدر بعضی از ماها میتونیم ظالم باشیم ولی خودمون خبر نداریم !!!

آخه بچه 3 ساله ؟ تایید مادر . مگه درکی از تایید هم داره . اما قبول دارم که در آینده برای گرفتن تایید دیگران هر کاری رو حاضرن انجام برن

پرنسا چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 10:19

سلام خدا کنه مادر زودتر بهتر بشن.مدارا کردن با بیمار خیلی انرژی میخواد.
اینام از اثرات تک دختر بودنه.اونایی که چند تا خواهرن راحت ترن تو این موارد.

دلم برا اون بچه گرفت.واقعا لفظ کودک کار رو قبول دارم واسشون .واقعا چی به اون بچه جایزه میده که اینجوری همکاری میکنه؟

سلام . ممنون
دقیقا از عوارض تک دختری میشه به این موارد اشاره کرد
منم سوالم اینه که چطور اون بچه اون همه حرف شنوی و اطاعت داره . در قبال این میزان از حرف شنوی چی دریافت میکنه . اصلا چطوری به اون میزان از توجه و اطاعت رسیده ؟؟؟؟

مینو سه‌شنبه 10 فروردین 1400 ساعت 19:30 http://Rozhayetanhaie.blogsky.com

کودک کار لاکچری
خیلی خوب گفتین
بیچاره بچه هه ,بچگی نمیتونه بکنه

متاسفانه واقعا کودکان کار دنیای مجازی هستندکه برای پدر و مادرهاشون ثروت آفرینی میکنند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.