فصل من و ماه من

آبان رو دوست دارم . چون ماه من و تغییرات منه . اما اینبار واقعا بابت اون کار کاملا حالم گرفته است .  سر وقت نتونستم تحویل بدم کسی که انجام هم داده درست تحویل نداد و کلا همه چیز ریخت بهم . تا 20 آبان ازشون مجددا وقت گرفتن . روزها که اصلا امکان کار ندارم و سرم به خونه زندگی و آینه گرمه . شب ها هم بعد از خوابیدن آینه تا میخوام بشینم انجامش بدم سنگ میگه بیا صحبت کنیم . اون هم این روزها حال خاصی داره . فوت چند تا از دوستاش کاملا بهمش ریخته و کلا این روزها یه جور دیگه شده .خیلی تو خودش فرو رفته . کمتر حرف میزنه ، حرف هم بزنه بیشتر از تغییراتی که دوست داره ایجاد کنه میگه و از ترس اینکه  اگر یک روز کنار هم نباشیم . کلا از وقتی که کرونا گرفت خیلی تغییر کرد.   برای ساعت 4 ساعت میزارم بیدار میشم و دو سه ساعتی میشینم پاش . انشالله که بتونم زودتر خودم جمع و جورش کنم  و از این بلاتکلیفی بیرون بیام .

صبح برای کاری رفتم بیرون . هیچ کدوم از مراکزی  که اعلام کردند تعطیل نبود . البته شاید هم حق دارند مردم از کجا بیارن بخورن . شب ها که قبل از اخبار ساعت 9  دعای (الهی عظم البلا ) رو میخونه بی اختیار اشک میریزم . انشالله که روزی برسه که دیگه حتی فوت 1 نفر رو هم بابت این ویروس لعنتی نشنوم

نظرات 8 + ارسال نظر
سولماز جمعه 9 آبان 1399 ساعت 21:44

ممنون عزیزم برادرم علائمش رو داره البته همیشه اینطوری سرما میخوره بخاطر همین فعلا آزمایش نداده
خیلی نگرانم و میترسم برامون دعا کن

در این وضعیت کرونایی کشور،. قانون همه باید این باشه :همه کرونا دارن حتی اگر خلافش ثابت بشه چون ممکنه هر لحظه ناقل بشه و علائمش 14 روز بعد مشخص باشه، اگر حتی یک هزارم درصد شک دارید همه تون رعایت کنید، قرنطینه بشه، ماسک استفاده کنه و... انشالله که یک سرماخوردگی ساده است، شربت برون کلد هم استفاده میکردیم که فکر کنم در این شرایط براشون خوب باشه البته باز هم میگم بهتره با نظر دکتر باشه

سولماز جمعه 9 آبان 1399 ساعت 19:21

سلام شیشه جون زمانیکه همسرتون
کرونا گرفتن چه دارویی استفاده کردن؟
چه میوه و غذاهایی مصرف میکردن

دارو ، شربت آسماویت روزی دو قاشق
آزیترومایسین، روزی 1 عدد
البته فقط و فقط با نظر دکتر
غذا من اون زمان هر وعده غذای تازه درست میکردم، برنج کته میکردم، رب و ادویه و نمک و روغن کم، روزی دو لیوان آب هویج میگرفتم براش،. بعد از صبحانه آب پرتقال تازه، سوپ، شیر و عسل، روزی یک عدد تخم مرغ کاملا پخته، و استراحت و استراحت و استراحت
انشالله که سلامت باشید اما اگر کسی در اطرافتون مبتلا شده اول توصیه دکتر دوم وضع پروتکل بهداشتی که شامل رفتار خود بیمار و اعضای اون خانواده میشه

گندم چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 12:29 http://40week.blogfa.com

آبان ماه تولد دختر بزرگتر من هم هست فردا تولدشه
این اتفاق ها نگاه همه رو به زندگی تغییر داده کلی برنامه ریزی می کنیم برای آینده بعد یک شک میاد که آینده چقدر دور و یا چقدر نزدیکه

تولدش مبارک
دختر آبانی به ظاهر مغرور اما مهربان (درست میگم یا فقط من این شکلی هستم)
همه چیز دست به دست هم داده که آینده برامون مبهم باشه و ترس مرگ از این بیماری تقریبا گریبان گیر همه شده

مینو چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 11:38 http://Rozhayetanhaie.blogsky.com

اینا از برگزاری کنکور و هزارتا امتحان دیگه نگذشتن
واقعا جون مردم براشون اهمیتی داره؟؟؟؟!!

واقعا هیچی نمیشه گفت

سولماز سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 20:00

عزیزم بالاخره همه چی درست میشه ولی فکر کنم من یکی از پا بیفتم انگیزه م نسبت به قبل برای زندگی کم شده

انگیزه همه کاملا داره از بین میره، افسردگی،. گوشه گیری،. وسواس ترس

حوا سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 13:02

این چند وقته کاری کرده که جبران تمام سالهای عمرمون رو کرده و افسرده امون کرده
کاری کرده که بفهمیم چقدرررررر خوشبخت بودیم


امیدوارم بتونی هرچه زودتر کارت رو تحویل بدی

انشالله که این روزها به سرعت عبور کنند

نسترن دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 13:13 http://second-house.blogfa.com/

وای منم با این دعا و صحنه هایی که همراه باهاش پخش میشه اشکم میریزه...
چقدر سخته شرایط همسرتون...امیدوارم به تمامی اهداف تون برسید
کارتون رو به نحو احسن تحویل بدین

انشالله

سحر دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 13:06 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

انگار حال همه مون گرفته این ویروس...
انقد گاهی می شینم دوتا چهارتا می کنم می گم یعنی ی روز می باد مثل قبل بشه یا نه!!این ویروس و ابن وضعیت اقتصاد و همه حی داغوونم قراراینجور بمونه....امیدوارم مشکل کاریت زود زود حل بشه

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.