التماس دعا

پست قبلی حذف شده، حال و حوصله نوشتن دوباره رو هم ندارم

با اون کسی هم که کار رو بهش سپردم دوباره حرفم شد الان من موندم و کاری که باید تا آخر هفته تحویل بدم، بهش میگم فایل های ورد و اکسل بفرست برداشته pdf فرستاده پر از غلط، با هر چی هم که pdf رو به ورد تبدیل میکنم به خاطر فرمول و  کلمات انگلیسی بهم میریزه

عصر خبر دادند که دختر عمو کوچیه مریض شده دکتر فرستاده آزمایش،. انشالله که هیچی نباشه، از شنیدن خبر بیماری هر بچه ای کاملا بهم میریزم، به آینه میگم، آبجی مریض شده دعا کن خوب بشه میگه خدایا خوب شه

دارم سعی میکنم به چیزهای خوب فکر کنم و در آرامش بتونم آینه رو بخوابونم و بعد بشینم سر کارم ، از شانس امشب اصلا خوابش نمیاد

دعا کنید اون کار ختم به خیر بشه و هزینه برام ایجاد نکنه اگر نتونم تا آخر ماه تموم کنم باید صضرر و زیان پرداخت کنم و جدا از ضرر زیان شخصیتم هم ناجور زیر سوال میره

انشالله که همه بچه ها سالم و سلامت مشغول شیطنت باشن

نظرات 1 + ارسال نظر
حوا دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 09:44

ان شاء الله که ختم به خیر بشه...
امیدوارم که به منفعت برسی و دچار ضرر نشی
حالا نه فقط مالی بلکه اعتباری

گاهی آدم اعتبار و شخصیتش ارزشش خیلی خیلی بیشتر از پوله

انشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.