بوی ماه مهر با کرونا

دکترگفته بود هر موقع تعداد فوتی های کرونایی به زیر 50 رسید بیا عمل . فکر میکردم اواخر شهریور این اتفاق بیفته اما اونقدر آمار بالا رفت که همه چیز بهم خورد . الان از یک طرف دردی که هرزگاهی سراغم میاد و کلا حالتی بهم دست میده که نه میتونم بایستم نه بشینم نه راه برم نه بخوابم کلا قفلم میکنه . درسته تایمش نهایت یکی دو ساعت است و هرزگاهی اما واقعا اذیت میشم  و از طرف دیگه آمار وحشتناک روز افزون کرونا کلافه ام کرد و به دکتر گفتم برای آخر هفته بهم وقت عمل بده که گفت به خاطر وضعیت ریه ات و اینکه وضعیت بیماریت حاد نیست فعلا دست نگه دار . برای درد هم گفت نهایت برو دوش بگیر  و در لگن آب گرم بشین تا کمی درد کمتربشه .

با آینه روزهای قشنگی رو سپری میکنیم . البته گل پسری مون یک هفته ای میشه که سرمای بدی خورده و دارو هم که حاضر نیست بخوره  کمی بهانه گیرتر از قبل شده . یکشنبه بردیمش دکتر  . دکتر کلی باهاش صحبت کرد گفت حرف زدنش و درک جملاتش خوبه فقط آواها رو بد میگه که باید خیلی زیاد باهاش حرف بزنید ودر ضمن تا چند ماه آینده کامل درست میشه .رنگ اسباب بازی ها رو هم پرسید ازش که سبز و آبی رو درست گفت و جایزه شکلات ژله ای دریافت کرد . در مورد واکسن آنفولانزا گفت  خودت واجبی اول خودت . بچه های زیر 5 سال نیاز ندارن مشروط به اینکه مهد نرن . من هم توصیه میکنم اگر بیرون نمیرید و مراقب هستید واقعا برای آینه نیازی نیست اما اگر خواستید بزنیدیادتون باشه بچه های زیر 9 سال اولین بار دو نوبت به فاصله یک ماه  واکسن میزنند .

امروز تلویزیون  باید سرود باز آمد بوی ماه مدرسه بوی شادی های راه مدرسه پخش میشد . به خدا قسم دلم برای زندگی عادی تنگ شده . دلم برای بغل مادرم تنگ شده . دلم برای دیدن حنده های آدم ها تنگ شده . مراعات کنیم تا زودتر این بیماری  تموم بشه

نظرات 4 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 23:17 http://40week.blogf.com

متشکرم عزیزم بعد از اینکه سوال پرسیدم ازتون رفتم کمی مطالعه کردم تقریبا به همین نتایج رسیدم سلامت باشی

موفق باشید و پر سود

سولماز سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 15:49

سلام عزیزم ایشالله به سلامتی عمل کنی
من همیشه میخونمت فقط ببخشید وقت کامنت گذاشتن ندارم

سلام ممنون
خیلی عزیزی

گندم دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت 14:58 http://40week.blogf.com

میانگین کم کردن یعنی چی ؟من اصلا وارد نیستم ما همه رو فروختیم وقتی هنوز تو سود بود تقریباپنجاه درصد سود بردیم فقط 800 هزار تومن سهم فولاد داشتیم که دیدیم رفته تو منفی نگهش داشتیم و همچنان منفی هست به همسرم میگم این هشتصد رو فراموش کن فکر کن نیست یکی دو سال دیگه بهش سر بزن

میانگین کم کردن یعنی شما الان برای مثال
800 هزار تومان سهام فولاد داریم که در قیمت 240 تومان خریدید و 30 درصد در ضرر هستید . الان که قیمت فولاد شده 190 تومان اگر مقداری از سهامش رو بخرید چون در قیمت پایین تر خریدید از میزان ضرر تون به نسبت کم میشه و میشه 23 درصد ضرر . و قیمت سر به سر فروشتون پایین میاد . قیمت ها برمیگرده . باید دولت محترم دستش رو از جیب مردم بیرون بکشه . یادتون باشه فولاد سهم ارزشمندی هست و دارا سوم سهام فلزات است . پس میانگین کم کردن یعنی خرید مجدد در قیمت های پایین .
الان همه در زیان هستند . در این مسیر تنها نیستید

گندم جمعه 4 مهر 1399 ساعت 10:30 http://40week.blogf.com

دلتنگی درد مشترک همه انسانها شده ....
.
.
از بورس و این کلاه گشاد بشتر بگو یکم راهنمایی مون کن

صبر کنید . راستش اگر سال رو تجربه نمیکردم تا الان یک سکنه زده بودم اما الان میدونم که باید صبر کنم . فروش هیجانی اکیدا ممنوع .
اگر دارید و میتونید سهم بخرید و میانگین کم کنید . بازار وقتی شاخص 1500 رو رد کرد نیاز به اصلاح داشت 2 میلیون عدد بزرگی بود و این مدل اصلاح به همراه اصلاح دستوری دور از ذهن نبود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.