ماشین

یک سال و نیم پیش مامان گفت برای آینه یک ماشین کنترلی بخرید از طرف ما . ما هم یک ماشین نسبتا خوب خریدیم . چند باری آوردم دست خودم بازی کرد و گذاشتم سرجاش  . دو روز پیش حسابی حوصله اش سر رفته بود و سمگ هم ماشین رو آورد و کنترل رو داد دستش و کلی بازی کرد و ماشین بدبخت رو کوبید به در و دیوار . شب همبرد گذاشت کنار خودش و بغلش کرد و هر کاری کردیم داد کشید و نداد . صبح بیدار شد و داشت بازی میکرد که یک دفعه کنترلش رو از دست داد و از پشت افتاد رو ماشین و کنترلش شکست و خرد شد و لاستیک ماشین ترکید . عصر سنگ اومد و گفت سمت جمهوری جایی هست که تعمیر میکنه بردیم گفت 250 کنترل  . 120 لاستیک . گفتیم خود ماشین رو یکسال پیش 350 خریدیم . گفت اون قیمت مرد اگر زیر 1200 پیدا کردید سلام منو برسونید . یک گشتی در اسباب بازی فروشی  های جمهوری زدیم دیدیم قیمت همین ماشین رو زدند 1500 . ما از مغازه قلک در خیابان مطهری سر خیابان جم اکثر اسباب بازی های آینه رو خریده بودیم که متاسفانه الانیکسالی میشه که جمع کردند . واقعا قیمت هاشون خوب بود . سکت سهر.ردی آدرس دادند گفتند یک تعمیرگاه ماشین کنترلی و هواپیما و هلی کوپتر هم اونجاست رفتیم گفت ما انجام نمیدیم اما حدودا 400 -500 هزینه داره .  اومدیم بیرون و من سر سنگ غرغر کردم که این اسباب بازی مناسب سن این بچه نبود  و .... در اینترنت و دیوار گشتیم که چشممون خورد به یک آدرس سمت خیابان آزادی  . تماس گرفتیم گفت عکس بگیرید بفرستید . براش فرستادیم گفت بیارید . گفتیم تا کی باز هستید گفت 10 شب  . رفتیم  گفت مغزی لاستیک پاره شده اون رو ندارم اما پیدا میکنم . گفتیم چقدر میشه گفت حدود 50 تا 70 و اما کنترل  . یکم بررسی کرد گفت مدار و بردش سالم هست و فقط بدنه شکسته برید نیم ساعت دیگه بیایید . رفتیم یکم قدم زدیم برگشتیم دیدیم با چسب چسبونده البته یک تکه اش گم شده بود . گفت اگر بخواین کل قاب رو عوض کنید با توجه با سالم بودن سیم کشی ها کار درستی نبود . من براتون درست کردم . برید پیش سپر سازی . ( اونایی که سپر ماشین درست میکنند ) چون پلاستیک هست براتون دورش رو کامل چسب میزنه . 20 تومان هم اجرت گرفت و گفت مغزی لاستیک ندارم ماشین رو ببرید چند روز دیگه تماس بگیرید اگر داشتم بیارید درست کنم .اومدیم بیرون به سنگ میگم واقعا قیمت خوبی گرفت واقعا اون یکی ها که اون همه برای تعمیر کنترل میخواستند دقیقا چیکار میخواستند بکنند.


نظرات 4 + ارسال نظر
محدثه شنبه 22 شهریور 1399 ساعت 13:09

واقعا آدم یاداین جمله میفته که کی به کیه! همین دیگه که کسی به وضع موجود اعتراضی نداره! چون خودمون هم دستمون تو بخور بخورها هست.... من که نمیدونم با چه امیدی باید ادامه داد

کدوم دست تو بخور بخوره . واقعا از این شرایط آدم حالش بهم میخوره . هیچ کس به هیچ کسی رحم نمیکنه

حوا شنبه 22 شهریور 1399 ساعت 09:59

بعضیها میخوان الکی کلاس کاری خودشون رو ببرن بالا در صورتی که همون کار رو جای دیگه ممکنه بهتر و ارزونتر انجام بده
ما هم یه گوشی داشتیم که صفحه اش خراب شده بود و هرجا میبردیم قیمتهای فضایی میدادن و تا اینکه یکی از آشنا ها جایی رو معرفی کرد که با یک چهارم اون هزینه گوشی رو درست کرد و گفت اگر از خریدهای قبلم وسایلش رو داشتم ارزونتر هم میشد

دیگه الان هر کس و وجدان خودش که در نظر بگیره یا نه

الان یاد گرفتند با دلار ارزون چند سال پیش خرید کردند موقع انجام کار با دلار جدید حساب میکنند . کمتر آدمی هست که حلال و حرام حالیشه

Delaram سه‌شنبه 18 شهریور 1399 ساعت 23:44

اسباب بازی وحشتناک گرون شده

بیشتر از وحشتناک

Mahna سه‌شنبه 18 شهریور 1399 ساعت 23:42

سلام‌ شیشه جان
وای انگار این پست رو برای من نوشتید. پسر منم یه ماشین کنترلی داره که چند روز پیش کار نکرد و خیلی غصه میخوره. میشه خواهش کنم تلفن و آدرس اینجا رو به من بدید.
یه اسباب بازی فروشی هم خیابون مطهری نبش میرزای شیرازی هست به نام عمو‌ نوروز که اونم قیمتاش خوبه.

سلام . میدان انقلاب بسمت میدان آزادی-بعد از جمالزاده
فکر کنم اسم کوچه اش درفش بود . مطمون نیستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.