چه خبره

واقعا دلم نمیاد قیمت های نجومی به رنگ موهام بدم، این چند روز از چهار جا قیمت گرفتم که کمترین قیمت رو برای مش نود درصد 950 و بالاترین قیمت رو 1850 گفتند، اندازه موهام دقیقا اندازه موهای آینه است به همون اندازه کوتاه اما خب متاسفانه پر از سفیدی که از شانس هر رنگی هم که میزارم در سومین شستشو سفیدی ها بیرون میزنن، هر چهار جا بهم گفتند بهتره مش نود درصد کنی، هر چهار جا با مواد خوب قیمت دادند اما اصلا دلم نمیاد یه همچین قیمتی برای رنگ موهام بدم،  سمت خونمون یک رنگ فروشی هست که مشاوره رنگ خوبی میده و ترکیب رنگ رو با توجه به موهات درست میکنه و میده اما چون آقاست و موها رو خودش زیر و رو میکنه و بررسی میکنه تمایلی ندارم برم پیششون

عزیزان پیچی کانالی جایی رو می‌شناسید عکس موها رو ببینه و ترکیب رنگ مناسب که سفیدی ها رو هم پوشش بده معرفی کنه،. واقعا دوست ندارم دکلره کنم، فقط به خاطر سفیدی هام به مش نود درصد فکر میکردم اما اگر رنگی باشه که پوشش بده و آسیب نرسونه رنگ خالی میکنم

نظرات 10 + ارسال نظر
حوا دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 10:42

والا اون زمان که ارزونتر بود هم من زورم میومد اینقدر پول برای رنگ بدم

حالا رنگ موهاتون خوب شد؟

یه نکته در مورد رنگ مو... اگر بخوای موهات حالت نارنجی (مثل حنا) نگیره واریاسیون بنفش هم به اندازه دو بند انگشت توی رنگت بریز
یا اینکه بعد از اینکه رنگ کردی موهات رو رنگساژ بزن به موهات
خیلی خوب میشه...
و هر وقت دیدی که موهات اون تازگی روز اول که رنگ کردی رو نداره و میخوای بری جایی یه رنگساژ آماده کن و به موهات بزن...
نکته اینکه رنگساژ نهایتا دو دقیقه تا چهار دقیقه باید روی سر بمونه...
هرچی بیشتر بمونه تیره تر میشه..

موهام رو کوتاه کوتاه کرده بودم الان یک مقدار از جلوی موهام هنوز رنگ قبلی رو داره که این هفته میرم موهام رو مجددا مرتب میکنم و اون قسمت میره و بعد خودم خونه رنگ میکنم
ممنون، حتما رنگساژ ها رو استفاده میکنم

شیرین یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 13:17 http://khateraha95.blogfa.com/

راستی عزیزم میتونی با یه ظرافت خاصی چند تار موهاتو هم دکلره رو که درست کردی. یکم غلیظ باشه با نوک فرچه کوچیک بزنی رو تارهای موت و بزاری لای فویل و بعد بشوری و روشونو باهم رنگ بزنی اونجوری لایت هم میشه و ریبا میشه و کمرنگ و پر رنگی سفیدهات رو میپوشونه البته یکم زمان میبره و باید با ظرافت انجام بدی

اگر به پای نرسن و تا زردی برن و بعد رنگ کنم بعد نمیشه
اول رنگ رو امتحان کنم سر فرصت این روش رو هم تستی میزنم ممنون

شیرین یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 13:14 http://khateraha95.blogfa.com/

سلام عزیزم
موهاتو اصلا دکلره نکن اگه میخوای عسلس خیلی روشن باشه زیرش رنگ سه صفر بزار چند درجه روشنش میکنه دو روز بعد دودی 7 با عسلی 8 بزار با اکسیدان 9 درصد و اگه میخوای قرمزیش کمتر باشه و رنگش تیره تر میتونی جای 8 و7 رنگهاتو عوض کنی حتما توش واریاسیون طلایی یه بند انگشت و اندازه یه انگشت واریاسیون نقره ای بریز حتما توی ظرف شیشه ای یا چینی رنگتو مخلوط کن چون ظرف پلاستیکی خودش رنگو خراب میکنه
45 دقیقه میمونه محشر میشه
راستی برای اینکه همه جای موهات رنگ بگیره حتما دستکش دستت کن موهاتو بعد رنگ کردن همجاشو ماساژ بده در ضمن تو خونه که رنگ میزاریم بیشتر رنگ میبره چون برلی یکدست شدن زیادتر میریزیم و با دست میمالیم بین همه موهامون
شقیقهات. و جلو موهاتو اول رنگ بزن همیشه تو خونه موهاتو از جلو شروع کن رنگ بزن سفیدیهات بیشتر رنگ میگیره
آهان یه چیز خیلی مهم قبل رنگ زدن حتما با اکسیدان موهاتو ماساژ بده فقط اکسیدان بعد بشورش نرم کننده هم به موهات نزن چون نمیزاره رنگ خوب بگیره
بعد موهاتو رنگ کن با این کار میتونی به موهای سفید شوک بدی تا رنگ بگیرن
اگرم خواستی از سه صفر استفاده نکنی میتونی یک شماره رنگهاتو روشنتر بخری و چند سری بزاری رنگشون روشنتر میشه
بخدا خودت رنگ بزنی قلق موهات دستت میاد دیگه همیشه خودت تنوع میدی
راستی بژ هم میتونی یه بند انگشت اضافه کنی رنگ بژ به موهات یه براقی و طلایی خوش رنگی میده فقط باید 7 یا 8 باشه

سلام. ممنون شیرین جون از راهنماییت
نتیجه رو بهت اطلاع میدم

Mahna چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 19:55 https://mrsmimm.blogsky.com/

سلام شیشه جان
حق با شماست قیمت‌هاشون واقعا سرسام‌آوره. من خانمی رو از اینستاگرام میشناسم‌ که ایشون پاساژ زعفرانیه مغازه دارند و گویا ترکیب رنگهای خیلی خوبی انجام میدن. البته صفحه‌شون بیشتر مربوط به نوشته‌های طنزشون هست. آدرس رو میذارم شاید براتون مفید باشه.
Naghmeh_hair

ممنون بهشون سر میزنم
واقعا قیمت ها بالاست و اصلا ارزش نداره

شیرین چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 11:10 http://khateraha95.blogfa.com/

سلام شیشه جونم دوست داری موهات چه رنگی باشه منظورم اینه چه رنگی مد نظرته عزیزم
من خودم موهام زود سفیدهاش میاد بیرون اما رنگهایی رو میزنم که سفیدی اگرم رنگ نگیره توش گم میشه و معلوم نیست

سلام، من کلا موهام رو همیشه در توناژ های دودی عسلی رنگ میکردم و دوست دارم اما الان موهام رنگ پایه خودش. مشکی با کلی سفیدی هست

مریم سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 13:10

به نظر من از شیرین جون کمک بگیرین دختر باسلیقه و مهربونیه من از وب اون‌به شما لینک شدم .خاطره ۹۵ اسم وبلاگشه

سلام، حتما از شیرین میپرسم، یادم نبود، تشکر

گندم دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 16:35 http://40week.blogf.com

ای بابا می ارزه یک سفر بیای شهر ما ، نهایت با کلاس ترین آرایشگاه شهر ما ازت 400 می گیره چند ماه منشی دکتر دندان پزشک موهاش تا کمرش بود و باهم صحبت می کردیم همین 400 داده بود برای یک رنگ فوق العاده موهاش از تیره به روشن بود و یعنی کم کم روشن می شد نوک موهاش خیلی قشنگ شده بود تازه مخم سوت کشید اینجا یک اصلاح صورت 10 تومنه

قیمت درست همونی هست که میگید هنوز باز در همون 400 کلی سود کرده مگه چقدر مواد می‌بره، اونیکه بهم گفت 1100 الان تخفیف 50% گذاشته همسرم میگه باور کن قیمتش از این هم پایین تر هست، من الان موهام کاملا کوتاه و پسرونه است
وسوسه شدم یک سفر بیام

نسترن دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 09:26 http://second-house.blogfa.com/

من جاتون بودم میذاشتم موهای طبیعی خودم باشه، خیلی جذابه بنظر من

منم از حالت طبیعی موهام بدم نمیاد بلاخص الان که کوتاه شده اما خب همسرم میگه رنگ کنی بهتره

پارمیس دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 04:33

سلام برای اینکه رنگ خوب پوشش بده باید با درصد بالایی با اکسیدان مخلوط بشه ، رنگ شماره هفت با نسبت ۲ به یک یعنی اگر با وزنه وزن کنی شصت گرم رنگ با سی گرم اکسیدان مخلوط بشه این بهترین راه برای پوشش سفیدهاست مصرف رنگ بالاتره ولی عوضش با شستشو سفید نمی شه

سلام، ممنون از راهنمایی تون
من 3 به 1 هم ترکیب کردم ولی باز سریع رنگ رفت و سفیدی ها اومدند بیرون و خبتکرار هر ذو هفته رنگ به موهام ٱسیب رسوند

پرنسا یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 13:18

چه کاریه مشاوره آنلاین
فوقش یه عکس از موهات بگیر و توضیحات رو بنویس و سنگ رو بفرست پیش همون آقا

اون آقا رنگ فروش با عکس رنگ ترکیب نمی‌کنند، میگه باید حجم مو و جنس مو و پایه رنگ مو رو خودم ببینم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.