مواظب کرونا باشیم

خواهر سنگ با یک آقایی آشنا شده و فعلا در همون مراحل شناخت از هم دارن طی میکنند . خانواده دو طرف هم در جریان هستند . انشالله که هر چی که خیر است همان شود و همه دخترها و پسرها خوشبخت و سفید بخت بشن .

این روزها تماما با آینه و شیطنت هاش و بزرگ شدن هاش طی میشه . از زمان شروع کرونا یعنی اسفند ماه من و آینه تنهایی پیاده جایی نرفتیم . چند روز پیش برده بودمش حیاط اونقدر صورتم و ناز کرد که رضایت دادم دستش رو بگیرم و دو سه باری کوچمون رو بالا پایین رفتیم . هفته گذشته هم پدر سنگ داشت باغچه جلوی در رو آب میداد و آینه هم برده بود کنار خودش  ،  منم  خونه اونها بودم . داشتم از داخل مانیتور از طریق دوربین جلوی در آینه رو میدیدم که دیدیم پدر سنگ اومد داخل حیاط   و در رو بست و داشت شلنگ رو جمع میکرد و آینه هم بیرون ، که آینه سرش رو انداخت پایین رفت . مادر سنگ چنان دادی کشید و شوهرش رو صدا کرد ( البته سمعک نبرده بود و نمیشنید ) من پابرهنه دویدم و سر کوچه گرفتم . . به پدر سنگ میگم : بابا میاوردیش تو . میگه تو زیادی حساسی  چیزی نمیشد خودم اینجا بودم . گفتم اول اینکه شما سمعک نذاشتید دو م اینکه خدای نکرده موتوری رد بشه بچه رو برداره ببره چه خاکی سرمون کنیم . مادر سنگ هم اونقدر باهاش دعوا کرد که خسته شد . تا شب تمام بدنم میلرزید . مواظب بچه ها خیلی باید بود . سنگ هم که شب فهمید کلی سرم هوار زد که چرا گذاشتی با بابام بره بیرون . میگم من موندم بین شماها . اشکالی نداره به جای جیغ وداد سر من  به اون تذکر بده حواسش جمع باشه . شلنگ رو میشه بعدا هم جمع کرد . یا اینکهبر میداره اون یکی از نوه ها رو میبره پار. چندباری گفته آینه رو هم ببرم نذاشتم .  البته مادر سنگ هم دوست نداره و کلی بهش میگه نبر مریض میشن اما خب اون عروس میگه اونطوری نگید بابا مواظب هست . مرزهای خودشیرینی  جابه جا میشه

آینه خیلی دوست داره دیگه پوشک نشه و روزی ده بار خودش میره زیر اندازش رو میاره و لباساش رو روی اون در میاره و میره دستشویی و پوشکش رو میندازه داخل سطل . مصرف پوشکمون شدیدا بالا رفته . بهش میگم این پوشک تمیزه الان بستم میگه نه . جیش رو هم بعد از اینکه میکنه میگه . موقع خواب  اگر قبلش جیشش رو کرده باشه بازش میزارم و زیرش زیر انداز میندازم . انشالله  که خودش بخواد و همکاری کنه تا از پوشک بگیرمش .

 اوضاع بازار سرمایه این روزها سبز اما با کمی تدبر هست . نباید بی محابا به آب زد . من خودم الان ( وتجارت ) و ( فولاد ) دارم و فعلا  همقصد فروش ندارم .البته این بازار یک اصلاح میخواد باید تایم اصلاح رو شناسایی کرد و به موقع نقد شد .

به سلامتی بعد از 10 ماه تاخیر بلاخره سند اون خونه رو بنام زدیم . هر چند که کمی پولمون کم بود و مجبور به فروش طلاهای باقی مونده شدیم . اما خب خدا رو شکر  . میخواستم از پدرمقرض بگیرم اما سنگ گفت نه خیلی در این سال ها کمک کردند بزار من از پدر  خودم بگیرم که گفتن همانا  و دعوا و چند روز قهر کردن همانا که شماها به مال و دارایی ما چشم دارید و  از این حرف ها . سنگ هم ناراحت شد گفت وقتی این سمت نمیدن منم دوست ندارم از پدر و مادر شما بگیرم خودم جور میکنم که دیگه دقیقه نود دیدیم نشد و طلا دادیم رفت . جالب ترین قسمت اینجاست که به اندازه نیازمون از کسی طلب داریم اما سنگ گفت روم نمیشه بهش در این شرایط بگم . برای عمل بچه اش ازمون گرفته بود . خدا رو شکر بچه اش عملش خوب بود و ترخیص شد اما خب هر دو میدونستیم که هزینه های بعد از عمل کم نیست . قسمتی از پول رو بهمون ماه قبل داده بود گفته بود الباقی تا دو ماه آینده میدم  .

مستاجر جدید اومد . خب موقع تحویل کلید خونه رو بررسی نکردیم و مسنقیم کاید رو دادیم به مستاجر جدید . الان مستاجر حدید تماس گرفته که 14 تا از هالوژن ها سوخته و توالت فرنگی شکسته و بدتر از همه کف چارچوب حموم شکسته و داره به راهرو آب میده . با مستاجر قبلی تماس گرفتیم گفت نه همه چیز سالم بود جدیده هم میگه این شکلی بود . کلی هزینه اول کاری رو دستمون گذاشت . درس شد که حواسمون رو جمع کنیم و در بعضی از موارد به حرف کسی اعتماد نکنیم

نظرات 6 + ارسال نظر
ارزو یکشنبه 22 تیر 1399 ساعت 10:32

سلام شیشه جان میشه بگین کارگزاری مفید یا سامان کدوم بهتره.

سلام، نمیدونم، من خودم کارگزاری سامان هست

سولماز شنبه 21 تیر 1399 ساعت 09:45

سلام شیشه جون خیلی خوشحالم که از این مامان بی خیالا نیستی و مسئولیت پذیر ی :-)
بابت اطلاعاتی که در مورد بورس بهمون میدی خیلی سپاسگزارم
نظرت درمورد دارا دوم و سوم چیه به نظرت برا بلند مدت خوبه

من خودم دارا یکم نخریدم چون بانکی بودند اما دارا دوم رو خواهم خرید فلزات ارزشمند هستند

سحر جمعه 20 تیر 1399 ساعت 11:08 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

منم ترسیدم...چند روز پیش یاد خواهر اقای سنگ افتادم و دعاکردم بهترین براش رخ بده و الان اینو خوندم....

خیلی باید مواظب کوچولوها بود، انشالله که همه جوان ها خوشبخت بشن

شیرین جمعه 20 تیر 1399 ساعت 00:47 http://khateraha95.blogfa.com/

وای خوب بود حواست جمع بوده
ضربان قلبم بالا رفت
حق داشتی والا

کلا چون میدونم سر اینجور مسائل بیخیال هستند هر وقت بخواد تو حیاط با اونا باشه خودمم میرم کنارش میشینم

زهره پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 14:02

ممنون عزیزم

زهره چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 23:15

عزیزم بیشتر مواظب باش خیلی خدا رحم کرده انشاله دیگه پیش نیاد دور از چون اینه باشه پسر 3ساله دوستنو از جلوی خونشون دزدیدن بعد یک هفته پیداش کردن یه خانم معتاد برده بودش با خودش برای گدایی تمام دست و صورت بچه جای سوختگی سیگار بود گریه میکرده اینم داغ میکرده بچه رو .عزیزم یه سوال میشه من تو خونه از طریق اینترنت کد بورسی بگیرم یا باید میتقیم برم کارگزاری.ثبت نام سامانه سجام رو بلید بعد کد بورسی انجام بدم یا نه واینکه خودم میشه انجام بدم.و اگه میشه یه کارگزاری خوب معرفی کنین بهم
شرمنده شما مزاحمم همیشه

بله کارگزاری رو انتخاب کنید برید داخل سایت کارگزاری مد نظرتون،. اونجا یک قسمت ثبت نام اینترنتی دارن ثبت نام میکنید برای اهراز هویت هم خودشون درب منزل مراجعه می‌کنند
با کارگزاری مدنظرتون تماس بگیرید، کارگزاری من سامان هست، خیلی کارگزاری هست عملکردهاشون هم کم و بیش شبیه هم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.