بلاخره رفتم

اول از همه باید از همه دوستانی بلاخص رهای عزیز که وقتی در مورد اون مشکل سربسته گفتم کمک و راهنمایی کردند و دکتر بهم معرفی کردند .

از اونجایی که حالم واقعا بد بود حتی نشستن هم برم دردناک بود بلاخره دل رو به دریا زدم و با هزاران هزار خجالت تماس گرفتم و برای همون روز بهم وقت دادند . پزشکیم خانم متخصص جراحی عمومی فق نخصص جراحی رکتال بودند . وقتی رفتم دیدم کلی مریض خانم و آقا در انتظارهستند و گویا مسئله خجالت آوری و منحصر به فردی نیست . وارد که شدم خانم دکتر خوش رو ومهربن بودند و همین احساس امنیت بهم میداد . گفتند مشکلت چیه گفتم درد درد درد و هرزگاهی خونریزی . چند تا سوال پرسیدند و گفتند برو رو تخت دراز بکش . این همه سال فقط به خاطر معاینه و خجالت از نحوه معاینه مراجعه نکرده بودم . گفتم چطوری به عکسی که به دیوار بود اشاره کرد و گفت این شکلی یعنی به پهلوی چپ و تمام . منتصور دیگه ای از نحوه معاینه داشتم که کاملا غلط بود اگر میدونستم این شکلی هست همون 8 سال پیش میومدم . گفتند مشکل شما فیستول هست و شرایطش خیلی بده و باید عمل کنی . گفتم لیزر هم میتونم گفتند لیزر درمان قطعی این مشکل نیست بهبودی فقط حاصل میکنه و مجددا ممکنه عود کنه . گفتم من 8 سال پیش متوجه یک جوش هرزگاهی در این ناحیه میشدم ولی خودش خوب میشد گفتند اون زمان دچار آبسه شده بودی اگر مون موقع مراجعه میکرد الان به فیستول تبدیل نمیشد و با دارو خوب میشد . از صدای نفس کشیدنم پرسیدند مشکل تنفسی داری و وقتی گفتم بله گفت باید از متخصص ریه ات یک نامه بگیری بیاری و وقتی به یک سوال دیگه شون جواب دادم گفتند بهتره  یک کلونوسکوپی هم انجام بدی . از میزانهزینه عمل و شرایطش پرسیدم  گفتند حداقل یک شب بستری داره . پانسمان بعد این عمل خیلی مهم هست و باید کسی باشه که خوب مواظبت کنه . حداقل یک هفته استراحت کامل و کلا سه هفته دوره نقاهت و استراحت خوب خواهی داشت .  من بیمارستان آتیه عمل میکنم و با هیچ بیمه تکمیلی قرارداد ندارم و هزینه عملت بنا به شرایطی که داری بین 8 تا 12 میلیون میشه . یکسری آزمایش نوشت و گفت اگر خواستی عمل کنی با جواب آزمایش و همسرت بیا .اومد بیرون با سنگ صحبت کردم گفت میریم برای عمل . گفتم نه . چه خبره . این همه پول بیمه تکمیلی میدیم اگه نتونیم استفاده کنیم خیلی زور داره . عمل میکنم اما جایی که بیمه تکمیلی مون رو بپذیره . همون زمان از یک دکتر دیگه در بیمارستان محب کوثر وقت گرفتم  . البته برای اردیبهشت وقت دادند . ( تا اینجا چهارشنبه بود و قبل از شروع کرونا )

 شنبه وقت دکتر ریه داشتم . رفتم و بعد معاینه گفت بهتری اما هنوزعفونت وجود داره و به خاطر کرونا یک سری موارد بهداشتی رو تاکید کرد . گفتم دکتر من فلان مشکل رو دارم و گفتند باید عمل کنی گفت بله باید عمل کنی یک قسمت از ایجاد این حجم از عفونت در بدنت همین مورد هست . قبلا چیزی در موردش نگفته بودی . گفتم چون نمیدونستم (بنده خدا از روز اول گفت یک مشکلی هست که دچار این میزن از عفونت هستی و حتی فرستاد پیش دکتر زنان تا از نظر کیست بررسی بشم و همش هم میگفت یک مشکلی داری ولی من فکرش رو نمیکرم که از این باشه و چیزی نمیگفتم ). گفت بنا به وضعیت ریه ات ترجیح میدم که عملت  تا پایان شیوع کرونا به تاخیر بیفته . چون شما جزء افراد پر خطر محسوب میشی و محیط بیمارستان و عمل هم میزان آلودگی پذیری رو میتونه برات بالا ببره. اگر میتونی تحمل کنی تا بعد از عید صبر کن . و اینچنین شد که من الان از دو تا پزشک برایاردیبهشت ماه وقت گرفتم  .

تمشتااه که به زودی زود این ویر.س کرونا از دمیا ریشه کن بشه . چه اقتصادی که در این ایام پایانی سال فلج نشه . خدایا خودت به داد مردم برس. بهداشت رو باید رعایت کرد .و الباقی موارد بهداشتی که ماشالله همه میدونند . کاری به میزان راست و دروغ اخبار ندارم اما واقعا خودمون رو تا این حد در مواجهه با خبر بد قرار دادن چیزی جز استرس برامون نداره .


نظرات 6 + ارسال نظر
رهآ یکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت 21:46 http://Ra-ha.blog.ir

چجوری این همه سال تحمل کردی. فقط از ترس معاینه؟
ان شالله این روزا به خیر بگذره و به وقتش عمل کنی و خلاص شی از این درد.

راستی پول مهد چه کردی؟ دادی؟

واقعا از معاینه میترسیدم و خجالت میکشیدم ، برای آخر فروردین و هفته اول اردیبهشت هم از دکترهای دیگه ای وقت گرفتم و برم و خلاص بشم
بله ا مروز پرداخت کردم متاسفانه

samira شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 11:32 http://sama92.blogfa.com

شیشه جان انشاله که سریع تر اوضاع به حالت عادی درمیاد
خوب کاری کردی پیگیری کردی
قورباغه ات رو قورت دادی دیگه
اگه زحمتی نیست منابعی که می تونم از بورس بخونم وبه صورت ساده باشه بهم معرفی می کنی

الفبای بورس رو شروع به دیدن کن، البته یکسری از قوانین عوض شدن اما با مفاهیم اولیه آشنا میشی، سر وقت یکسری منایگبع کلی رو مینویسن

شیرین پنج‌شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 10:31 http://khateraha95.blogfa.com/

شیشه جانم تا میتونی از خونه بیرون نیا و مواظب خودت و اینه عزیز باش تا انشالله یکم هوا گرم بشه و این ویروس از بین بره

شما هم مواظب خودتون و فندوق باشید

گندم چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 23:29 http://40week.blogfa.com

سلام به امید بهبودی
از آینه هیچی نگفتی

انشالله
آینه نگو بلا بگو شیطون شیطونا بگو

سحر چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 12:34 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

توکل برخدا همسر منم جز گروه پرخطر طبق تحقیقاتم اما نباید استرس بگیریم و باید بهداشت بیشتر رعایت کنیم.
انشاالله عالی عمل بشی و خوب بشی
من دردی ندارم فقط تو بارداری اذیت شدم ی کم الان تو ذهنم رفت
نمی دونی با چه علایمی نیاز که بررسی صورت بگیره؟

انشالله که خدا به همه سلامتی بده و خودش حافظ و نگهدارمون باشه
عمل موند برای سال آینده، من کلا 8 سال درد کشیدم بهتره یک چکاپ بری تا خیالت راحت بشه

Delaram سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 14:42

مامان رو خانم دکتر توکلی عمل کرد که راضی بود. اون موقع برات کامنت گذاشتم. نمیدونم کامنتم رسید یا نه.
این چند روز به فکرت بودم بابت ریه ات. ولی مطمئن بودم حواست جمع سلامتی ات هست.

ممنون، شما هم مواطب خودت و دختر کوچولو و تو دلی کوچولوت باش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.