سلامتی

مدت هاست با مشکل مزخرفی دست به گریبانم و از اونجا که از نحوه معاینه اش توسط پزشک خجالت میکشم مراجعه و پیگیری نکردم و این روزها عملا نشستن هم  دیگه برام دردناک شده . با اینکه مشکل خاصی ندارم اما نمیدونم چرا دچارش شدم . روزی نیست که سنگ بابت دکتر نرفتن دعوام نکنه . یکی دو تا پزشک خوب هم که بهم معرفی شد آقا بودند و کلا قیدش رو زدم . اما واقعا این روزها  درد امانم رو بریده و تصمیم گرفتم تا آخر امسال این موضوع رو خاتمه بدم .

نظرات 9 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 20:36

آها مشکل من استخوان اخری ستون فقرات هست که همون دنبالچه میگیم انگار توی گوشت فرو میره تو بارداری داغون بودم اصلا تغییر وضعیت داده بود الان بهتر شدم انگار کم کم برمیگرده سرجاش

حتما برو عکس بنداز، در آینده درد سر ساز میشه، مادر منم سر من این مشکل رو داشت بعد از چند وقت فکر میکنه خوب شده اما 20 سال بعد دردهای شدید میگیره و میره دکتر بهش میگه از اون زمان چون درمان درست نشده الان فشارش زیاد شده

نسترن شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 16:52 http://second-house.blogfa.com/

سهرورد شمالی- خیابان هویزه شرقی - پلاک - 22 واحد 12 طبقه چهارم
۰۲۱-۸۸۵۴۸۷۳۱
۰۲۱-۸۸۵۲۳۴۱۲
۰۹۳۸-۵۴۵-۵۸۰۳
شنبه ها از ساعت 13:00
چهارشنبه ها از ساعت 16:00
خانم دکتر وحیده مرادخانی

ممنون،. لطف کردید

محدثه شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 14:40

من دکتر رفتم چون داشتم و بعد زایمان بدتر شد، گف جراحی ولی بازگشت داره اگر مجدد فشار بیاد، بهم گف رو این بالشتک گردای رینگی بشینم و برنج نخورم و شیرینی جات کم، من الان پلو نمیخورم ، سالاد و روغن زیتون و تا دلت بخواد میوه... کیوی حتما، کدو تنبل از این قهوه ای بزرگا که میپزم خیلی خوبه ولی بدون شکر و آب زیاد،، فعلا کنترلش کردم و بگم بهت بابت این یبوست روده کم کم تنبل میشه یعنی فرد میتونه دفع کنه ولی روده این تحرک رو نداره و در نتیجه فشار میاد پس ورزش خیلیییی کمک میکنه به فعالیت روده .. یه مدت اینجوری کن اگرم نه فکرش نکن یروز میری جراحی با لیزر و مسکن میگیری و تمام.. آبانه تو وبلاگش گفته گویا هفته پیش عمل کرده بود

من مشکل یبوست ندارم،. الزاما این مشکل از یبوست نمیاد، حتما میرم دکتر

رهآ شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 10:09 http://Ra-ha.blog.ir

عزیزم تو قسمت تماس با من برات پیغام گذاشتم. دیدی؟

ممنون . حتما همین امروز تماس میگیرم و وقت میگبرم.قیقا مکل من همین هست

محدثه چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت 15:17 http://www.titteh.blogsky.com

دختر جان آیا این که میگی بواسیر هست؟ منم دچارشم ولی با تغذیه و اینا کنترلش کردم... اگر اره برام تو وبلاگم پیام بده باهات حرف بزنم

فکر کنم ، واقعا نمیدونم چیه . باید برم دکتر

گندم چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت 11:57

همدردیم خواهر برای نشستن از تییوپ استفاده کن

بعضی وقت ها شدن درد اونقدر زیاد هست که تیوپ هم جواب نمیده . کلا در درد شدید رو هیچی نمی تونم بشینم

نسترن سه‌شنبه 8 بهمن 1398 ساعت 10:20 http://second-house.blogfa.com/

سلام
دوسال پیش من هم همین مشکل رو داشتم یه خانوم دکتر جراح تو خیابون هویزه پیدا کردم یه نسخه رفتم پیششون مشکلم کاملا حل شد...اگر خواستید اسم و شماره تلفن شون بدم خدمتتون

سلام . اگر معرفی کنید که ممنون میشم

شکوه دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 18:53

سلام آقای دکتر نعنایی فوق جراحی کولورکتال خیلی خوبن بیمارستان میلاد هستن مطبشون هم تو گاندی هستش آدرسش تو اینترنت هست خجالت رو بذار کنار

من همینطوری از معاینه خجالت میکشم دیگه در این میان دکتر آقا کلا نابود میشم .دنبال پزشک خانم هستم

سحر دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 11:51 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

عزیزم الان میشه ی دوست وبلاگی دیکه بود فکر کنم دقیقا همون‌مشکلشمارو داشته
انشاالله زود خوب بشی
من تو بارداری ی مشکل داشتم
الان خداروشکر خوبم
اما اگه درد داری ببین چیکار می شه کرد.

ممنون
فکر کنم چاره دردم با توجه به وخیم بودن شرایط مراجعه به دکتر و احیانا عمل یا لیزر باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.