همسر با ذوق شاید هم با زوغ

امروز به یک مهمونی زنونه دعوت بودم . اول قرار بود آینه رو نبرم و بزارمش پیش مامانم اما تماس گرفتند که بزن و برقص هست و حتما این آقا پسر پایه رو هم بیار . تا امروز نتونته بودم برم آرایشگاه ، صبح خودم دستی به سر و صورتم کشیدم و تا خواستم موهام رو سشوار بکشم برق رفت . یکساعتی منتظر موندم ولی نیومد . با آرایشگاه تماس گرفتم و گفت الان بیا . رفتم و گفتم بافت هلندی میهوام با موی اضافه و نهایتا پایین موهام رو گوجه ای جمع کن تا از زیر شال بیرون نیاد . انصافا خیلی خوشگل شد . برگشتم خونه لباس پوشیدم و رفتیم . اونجا یک عکس از خودم گرفتم و برای سنگ فرستادم و منتظر به به و چه چه بودم که بهم پیفام داد چرا کله ات رو شبیه قوچ کردی؟؟؟؟ یعنی دلم می خواست اونجا بود خودم کله اش رو میکندم . براش رستادم این چه حرفیه . فرستاد که اون چیزهایی که بستی (منظورش گوجه ای کردن موهام بود) شبیه شاخ قوچ شده . بعد همون موقع هم زن عموی سنگ نشسته بود جلوم و داشت از بافت موهام تعریف میکرد و به به میکرد و آدرس آرایشگاه رو  میگرفت . یعنی این مرد اپسیلومی ذوق نداره . من از دستش چیکار کنم . الان هم خونه نشستم . اول خواستم موهام رو باز کنم ولی بعد گفتم برای دل خودم بافتم . هر چند که بعد از ناهار تماس گرفت و گفت حواسم نبود نباید اونجوری میگفتم اما شما خانما چرا از این سوسول بازی ها خوشتون میاد ؟؟؟؟؟؟ مهمونی خوش گذشت . کلی مامان پسری رقصیدیم و من هم مراعات رژیمم رو کردم .

بلاخره پنجشنبه رفتم دکتر تغذیه  .برنامه ای که داده عقلانی و قابل اجراست . انشالله که بتونم به وزن مورد نظر برسم .

از اونجایی که واقعا قصد بارداری مجدد داشتم رفتم پیش دکتر زنانم . گفت تا زمانی که وضعیت عفونت ریه ات خوب نشده و وزنت رو کم نکردی کار درستی نیست .بلاخص  وضعیت ریه ات اصلا مناسب نیست . تا بعد از عید صبر کن و بعد یک سری آزمایش نوشت و گفت هر موقع دکتر ریه ات تایید کرد که خوب شدی فولیک اسید رو شروع کن و بعد هم از لحاظ تیرویید آزمایش بده و بررسی کن و بعد انشالله فکر مامان شدن مجدد باش .

اتفاق ها ی خوبی خدا رو شکر این مدت برامون افتاده . انشالله که به هدف امسالمون که پایان تمامی بدهی ها و اقساطمون تا پایان امسال است برسیم . خدا رو هزاران مرتبه شکر یک بخش بدهی به مامانم اینا و یک بدهی سنگین دیگه رو دادیم ولی هنوز 60% شون مونده . حتی اگر بتونیم بدهی های مردم رو بدیم باز اقساط رو راحت تر پرداخت میکنیم . راستی یک مطلب دیگه در مورد کاشت مو و مشاوره کاشت ابروی خودم خواهم نوشت . فعلا بخیه سر سنگ رو نکشیدند اما بهار شده و در شستشوی روز دهم همونطوری که دکتر گفته بود موهای کاشته شده ریختند . دکتر گفت 6 ماه طول میکشه مو به استحکام برسه پس نگرتن ریزش های موهای کاشت نباشید . 


نظرات 6 + ارسال نظر
گندم چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت 20:27 http://40week.blogfa.com

من که موهامو کوتاه کردم بس که می ریخت .
حالا برای مهمونی رفتن راحت شدم .
برای انتقام وقتی موهای همسرت در اومد بگو وقتی مو نداشتی جذاب تر بودی

من چندباری خواستم کوتاه کوتاه کنم اما دلم نیومد و فقط مرتب کردم هر چند که همون مرتب کردن هم کلی موهام رو کوتاه کرد
پیشنهاد خوبیه،

نسترن دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 10:51 http://second-house.blogfa.com/

سلام
یه مدت وبلاگتون رو میخونم...
ایشالا به زوودی زوودی مشکل ریوی تون برطرف بشه و مجدد مامان بشید

سلام عزیزم
خوشحالم که دوستان خوبی در این دنیای مجازی دارم
ممنون

خانمـــی دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 08:27 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

انشاالله زوده زود خوب شی شیشه جان

ممنون

سحر یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 10:15 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

خدایی من نفهمیدم بالاخره چه شکلی شده بودی خیلیییی دوست دارم ببینم.
اما کلا مردا این مدلی من چتری زده بودم همه می گفتن عااالی شدی خودمم دوست داشتم همسرم می گفت خیلییی بده.
انشاالله اوضاع ریه بهتر بشه ،گلم ماهم باز نی نی خوشمزه ببینیم براتون
راستی قد وزن مکه چنده حس می کردم لاغری،
شیشه من بعد زایمان فقط شکممم. رو مخم موندم چه کنم...

منم شکمم خیلی رو مخم هست، کلی اضافه وزن دارم، هر چند که خپل نیستم و چاقی ام یکدست هست
خیلی از مردا کلا بی احساس هستند اما خب هستند مردهایی که کلی هم از این تغییرات ذوق میکنند، عکس موهام رو میفرستم برات

خانمـــی یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 08:19 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

انشاالله به هدفاتون برسین ... پس ما کم کم باید منتظر خبر مامان شدن مجدد هم باشیم

متاسفانه وضعیت ریه ام اصلا خوب نیست، شرط اصلی خوب شدن دستگاه تنفسی و راحت نفس کشیدنم هست اگر همه چیز پیش بره و خدا بخواد و خودمون پشیمون نشیم بعد از بهبودی احتمال زیاد بله

دل آرام شنبه 11 آبان 1398 ساعت 21:19

واقعا این مردا رو باید کتک زد اینطور وقتا. قوووچ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.