موی جدید مبارک

هفته گذشته هفته قشنگی برای ما بود . اسفند سال گذشته من برای ریزش شدید ابروهام رفتم دکتر و اونجا چون کاشت مو هم انجام میدادند سنگ مشاوره کاشت گرفت و بیعانه دادیم و قرار شد خرداد ماه انجام بدیم . خرداد کنسل شد و به آبان ماه موکول شد و هفته قبل ما رفتیم و سنگ مو کاشت . عمل سخت و برای سنگ بسیار دردناکی بود . از 8:30 صبح شروع شد و 7 شب تموم شد . آینه رو گذاشته بودم خونه مادرم و خودم پیش سنگ بودم . البته صبح تا ساعت 1 ظهر موندم و بعد از بخیه و غذا خوردن سنگ برگشتم و عصر هم ساعت 6 رفتم و یکساعت آخر رو هم منم داشتم عملیات کاشت رو میدیدم و با سنگ و اون دو نفری که کاشت رو انجام میدادن صحبت میکردم . همون روز وضعیت سر سنگ بسیار ترسناک بود و روی سرش پر از بافتی شبیه چربی بود کهروز بعد که پانسمانش رو بازکردند اونا نبود . فعلا تا روز کشیدن بخیه باید مراقبت کنیم . البته مو کاشتن سنگ سبب خیر شد و منم در اون زمان که اونجا بودم رفتم و خال های گوشتی که در زمان بارداری رو گردن و پشتم در اومده بودند لیزر کردم و از بین بردم . شب هم برای اینکه آینه نترسه سر یکی از عروسک هاش رو با کمک خودش باند پیچی کردیم وروز بعدش اون رو هم با خودمون بردیم و دکتر اول بانداژ سر عروسک رو باز کرد و بعد در حضور آینه سر سنگرو باز کرد و به این ترتیب دیگه غریب و ترس بعد از باز شدن پانسمان کل سر رو نداشت و ما هم راحت شدیم .

انشالله که همه پر مو باشند و نیازی به این کارها نداشته باشند .

آبان ماه عشق هست . این روزها حال دلم خیلی خوبه . صبح بارون میبارید . سنگ کلاس داشت اون رو رسوندیم و ماشین رو پارک کردم و دست آینه رو گرفتم و یک ساعتی قدم زدیم . البته تایم زیادی رو مشغول پیش پیش کردن گربه های پارک بودیم . لباس مناسب هم تن آینه کرده بودم و نگران نبودم .بعد هم رفتیم خرید و کلاس سنگ تموم شد و رفتیم دنبالش و برگشتیم خونه . روز خوبی بود . برای همه آرزو میکنم

نظرات 7 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 9 آبان 1398 ساعت 11:23 http://khateraha95.blogfa.com/

به به مبارک باشه
اقای شوشو هم میخواد موبکاره زمانش شد ادرس دکترتونو بدید ماهم بریم
البته تصمیم دارم خودمم ابرو بکارم

ممنون، مبارک باشه
اتفاقا منم میخوام برم ابرو بکارم، مشاوره گرفتم، در یک پست هم در مورد نحوه کاشت همسرم میگم و هم مشاوره کاشت آبروی خودم رو

دل آرام دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت 12:41

مبارکه هم تولدت هم تغییرات همسر. ایشالا کم درد باشه و بی اذیت

ممنون

گندم یکشنبه 5 آبان 1398 ساعت 18:04 http://40week.blogfa.com

سلام مبارکه
تولدت هم مبارک باشه گفته بودی تو ابان هستی دختر اولی من هم آبانی هست هشت هشت .
چقدر روزها هوای خوبیه آفتاب همراه با باد ملایم و خنک حال دلت همیشه خوب باشه

سلام، تولد دختر گلتون پیشاپیش مبارک.، من ده آبان هستم
کلا آبان ماهی ها رو عشقه
اینجا هم هوا خیلی خوب و دلچسب شده، باید قدر این هوا رو دونست

نجمه شنبه 4 آبان 1398 ساعت 17:57

سلام عزیزم
به مبارک باشه.
مو خیلی تو قیافه تاثیر داره.من همکارم و بعد کاشت مو،نشناختم

سلام
ممنون
بله خیلی تاثیر داره، فعلا منتظریم در بیاد یه قبل و بعد عمل ببینیم کلی کیف کنیم، خدا قسمت همه کچل ها کنه و موی سر همه مو دارها رو براشون نگه داره

خانمـــی شنبه 4 آبان 1398 ساعت 10:03 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

مبارک باشه شیشه جان ... خداروشکر که این روزا حالت بهتره

ممنون

سحر جمعه 3 آبان 1398 ساعت 23:58 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

اول مبارک باشه
دوم این ریزش مو تو خیلی از مرداب ایرانی هست متاسفانه انشاالله کسی لازمش نشه
همسایه ما نداشته بود فکر کنم تازه بود ریشه اش قرمز د خون آلود بود موهای تو آسانسور دیدمش ی کم اولش شوک شدم بعد دوزاریم افتاد مو کاشته

ممنون
بله تقریبا در اکثر مردهای ایرانی وجود داره
اگه حالت خونی داشته باشه یعنی تازه و نهایتا دو سه روزه است

Saber جمعه 3 آبان 1398 ساعت 23:06 https://khiyalnak.blogsky.com

چه شروع آبانی خوبی..

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.