این مدت

سه شنبه هفته گذشته وقت برونوکسکوپی داشتم . رفتم . برخلاف چند سال پیش که بعد از انجام حالم تا 60 درصد خوب شده بود اینبار تغییر خاصی نکرد . اون مایع رو هم داد بردم آزمایشگاه ه فعلا جوابش آماده نشده . اما گویا این مرتبه حال و احوالاتم زیاد مساعد نیست .

بلاخره خونه رو تمییز کردم . فرش ها رو دادم برای شستن و مبل ها رو هم اومدند شستند و متاسفانه کارگر نتونستم پیدا کنم و خودم آستین ها رو بالا زدم و یا علی گفتم . پدر شوهر هم لطف کرد و پشت پنجره ها رو برام تمیز کرد و الان خدا رو شکر خونه تمییز شده .

خدا رو شکر یک مستاجر خوب هم برای خونه پیدا شد و قراره خونه رو 20 ام تحویل بدیم .

آینه بزرگتر و عاقل تر شده و در این چند روزی که فرش نداشتیم نهایت همکاری رو با ما کرد و اصلا اذیت نکرد . جدیدا تو پارک دوست داره با بچه های دیگه بازی کنه . دیشب برده بودیمش پارک . خلوت بود . دو تا دختر  3 -4 ساله اومدند و ازم اجازه گرفتند و با آینه مشغول بازی شدند . صدای حنده هاشون تا آسمون میرفت . کلی لذت بردم .

خدا رو هزاران مرنبه شکر . غذا خوردن آینه از زمانی که از شیر گرفتمش بهتر شده . واقعا اینجاست که تجربه دکتر و اعتماد بهش رو درک کردم

نظرات 5 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 16:17

سلام امیدوارم زود خوب بشی آینه هم سلامت باشه قراره از این خونه برید ؟ برای کدوم خونه مستاجر پیدا شده؟متن کمی مفهوم نبود شاید من گیجم و در حال خواب

سلام و برای خونه ای که سال گذشته خریده بودیم . مستاجر قبلی بلند شد و یک مستاجر خوب دیگه پیدا شد .

دل آرام دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 10:19

ایشالا خبر سلامتی ات و خونه خریدنت رو به زودی بنویسی

انشالله شما هم به تمام خواسته هات برسی

باران پنج‌شنبه 18 مهر 1398 ساعت 12:31 http://hamrahbabaran.blogfa.com

سلام عزیزم
نگران شدم. مگه دکتر چیزی گفت که میگی اینبار حالم زیاد مساعد نیست ؟
الهی هیچ مشکلی نداشته باشی و سلامت و شاد کنار عزیانت باشی

سلام
متاسفانه عفونت شدید دارم
سلامت باشی

دل آرام چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 08:46

تونستین خونه بخرین؟

برای جابه جایی خودمون نه

سحر سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 15:45 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

انشاالله که زودتر خوب خوب بشی
چقدر خوب خونه تکونی من نمی تونم متأسفانه فعلا
خداروشکر که غذا خوردنش بهتر شده
انشاالله تن هر سه تون سلامت باشه

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.