دوچرخه

این دوچرخه بیدودها چقدر باحال هستند . هفته گذشته برای کاری رفته بودم سمت مطهری. برگشتنی هیچ تاکسی نگه نمی داشت . انگار همه منتظر دربست بودند . هوا هم گرم . از اون طرف هم با سنگ قرار داشتم و باید میرفتیم جایی. خواستم اسنپ بگیرم مسیری که با تاکسی 2500 بود رو برام 18  زد . گفتم بی خیال . داشتم میومدم پایین که اون سمت خیابون چشمم به دوچرخه بیدود افتاد . از قبل نرم افزارش رو نصب کرده بودم و چون سه شنبه بود یک ساعت رایگان  از قبل داشتم و نهایتا بعد از 20 دقیقه رسیدم سر قرار با سنگ . به سنگ میگم ایکاش اونقدر همه گیر بشه که راحت با دوچرخه خودم بتونم حتی خونه مامان برم . یکسری قسمت ها هم مسیر ویژه دوچرخه گذاشتند . انشالله که بزودی شاهد مسیر ویژه و عادی تر شدن عبور ومرور خانم ها و آقایون با دوچرخه باشیم .
نظرات 4 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 29 تیر 1398 ساعت 10:19

مسیری که رفتی چند دراومد؟
159 تومن اولش باید داد. از اون کسر میشه؟ 100 امتیاز نوشته با واریز اون مبلغ داده میشه.

سه شنبه بود، من سفر رایگان داشتم

شیرین چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 13:32 http://khateraha95.blogfa.com/

چقدر باحال
کاش همه گیر بشه و کم کم برای همه جا بیفته و بشه استفاده کرد
من عاشق دوچرخه ام
هزینش اینترنتی پرداخت میشه؟

بله . هزینه اش رو داخل اپلیکیشن پرداخت میکنید .

گندم سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 10:03 http://40week.blogfa.com

من زیاد متوجه نشدم یعنی راننده اش خودتی واقعا دوچرخه هست ؟
از اون دوچرخه زردها که کیوسک های خاص دارن تو مشهد هست و باید عضو بشی و ضامن بزاری و ...

بله راننده خودمون هستیم، در تهران شهرداری با یک شرکت قرارداد بسته و کلی دوچرخه به اسم بیدود در هر منطقه قرار داده که باید اپلیکیشن رو روی گوشی تصب کنیم و ثبت نام کنیم و بعدش میتونیم از دوچرخه ها استفاده کنیم و هر جا که خواستیم پارک کنیم، gps داره خود شرکت نظارت میکنه

دل آرام دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 14:04

با اپلیکیشن رو گوشی میشه ازش استفاده کرد؟ منم تو فکرش بودم بپرسم چه مدلیه.

بله، app بیدود رو نصب کنید رو گوشی و ثبت نام کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.