خودم کردم که...

از زمان ازدواج یک دندان پزشکی ثابت می رفتم، آشنا بود و بهترین در کارش، وقتی باردار شدم از اونجایی که ترس شدید از آمپول بی حسی داشتم آقای دکتر دیگه نپذیرفت و من موندم و دندان به قول پزشکی 1 بالا  که رنگش روز به روز قهوه ای میشد و از درد مثل مار به خودم می پیچیدم، بعد از کلی گشتن یک کلینیک دندانپزشکی  پیدا کردم، کلینیک دندانپزشکی مهر گاندی، با سنگ رفتیم و به چشم تخصص و مهرت و تجهیزات خوب و حرفه ای رو دیدم، بطوری که دندان من رو بدون عکس و بدون بی حسی عصب کشی کرد و با اینکه دندون جلو بود واحد ترمیمی زیبایی اونقدر قشنگ و تمیز دندونم رو ترمیم کرد که الان خودمم یادم نیست کدوم دندونم رو ترمیم کردم، اون سال سنگ هم دندون هاش رو ترمیم کرد و واقعا از انتخاب این مرکز راضی بودیم و تصمیم گرفتیم دیگه به اون مرکز مراجعه کنیم، یک ماه پیش دندان درد وحشتناکی سراغم اومد و قسمتی از دندونم شکست، به اون مرکز زنگ زدم گفت با بیمه تکمیلی شما قرارداد نداریم، منم با خودم حساب کردم گفتم کلی پول بیمه میدم الانم سقف دندانپزشکی 1 تومان هست پس یک مرکز تحت قرارداد میرم، کلی گشتم و یک جایی نزدیک خونمون پیدا کردم و رفتم، گفت برو بیرون عکس بگیر و بیا، بعد از عکس تشخیص دادن دندان به عصب رسیده و عصب کشی انجام شد، اما چه عصب کشی!!! یکی از وسایلی که وارد دهان می‌کنند افتاد زمین برداشتند و بدون استریل استفاده کردند، یک لیوان برای شستن دهانم نداشتند و بعد از چندبار درخواست کردن با اکراه آوردند، از اون میله نازک ها که وارد عصب می‌کنند و سرشون رنگی هست فقط دوتا داشتند و شنیدم که دکتر به دستیارش گفت فلان چیز رو بیار گفت نداریم دکتر گفت اشکال نداره همین رو یه جور جا میدم یا اینکه یک چیزی هست که داغ می‌کنند و وارد عصب می‌کنند حواسش پرت شد و داغ داغ زد به لبم و وقتی صدام دراومد گفت چقدر لوس هستید آروم باشید، عصب کشی هم که تموم شد دکتر میگفت پست و روکش کنیم و منشی میگفت ترمیم کنید، بلاخره پانسمان کردند و من جان عزیزم رو برداشتم و زدم بیرون، وقتی موضوع رو به مادرم گفتم کلی دعوا کرد و وقتی سنگ فهمید می خواست سرم رو بکنه و چند روزی هم با هم سر این موضوع  حرفمون شد، تا اینکه سه روز پیش سنگ تماس گرفت و گفت دندونم درد میکنه از مهر برام وقت بگیر و بگو اورژانسی هست، برای همان روز وقت دادن و رفتیم و معاینه شد و پانسمان کردند و گفتند هفته آینده بیا و برای منم وقت گرفت برای امروز صبح، صبح رفتیم و همونجا عکس انداختیم که دکتر گفت این دندونی که برات عصب کشی کردند از دیدگاه من بد هست و باید انجام بشه  و ارجاع داد به واحد N2. دکتر متخصص دید و گفت بد انجام شده ولی نمیشه بیشتر از این هم بهش دست زد این دندون ممکنه 6 ماه دیگه باز به درد بیفته ممکن هم هست که 100 سال کار کنه، الان برای این دندون فقط ترمیم انجام بده، گفتم روکش نکنم گفت فعلا نه تا چند ماه صبر کن اگر مشکلی پیش نیومد روکش کن الان هزینه الکی هست ممکنه به درد بیفته، اما یکی دیگه از دندونام نیاز به N2 داشت که بهم وقت داد، بعدش هم باز کلی از سنگ حرف شنیدم که دیدی با دندونت چه کردی و اینچنین بود که از ظهر میگم خودم کردم که لعنت بر خودم باد، همیشه خودم شعار رسیدگی به سلامت رو میدم اما خب هرزگاهی نسبت به خودم بی‌توجهی میکنم، بیشتر باید به فکر سلامتی بود
نظرات 3 + ارسال نظر
محدثه دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 08:10 http://titteh.blogsky.com

چیزی که این روزا میبینم همه جا، این که همه میخوان فقط سمبل کاری کنن.. وجدان کاری نیست

اصلا نیست

گندم جمعه 7 تیر 1398 ساعت 23:43 http://40week.blogfa.com

سلام دندون های منم چهار تا نیمه پرش ریخته خیلی ساله که پر کردمشون بدون عصب کشی بعد از زایمان یکی یکی پرشون افتاد الان هرچی می خورم میره توش و هنوز نرفتم دندون پزشکی

سلام حتما برید، دیواره اگر بریزه ممکنه دندونت ن رو از دست بدید

دل آرام جمعه 7 تیر 1398 ساعت 16:06

اسم و تلفن مرکزش رو بذار، کلینیک اطفال هم داشت؟ من خودمم یه دندون دارم اینقدر دندونپزشکا خنگ بازی درآوردن، واقعیتش اعتماد نکردم بهشون. ولش کردم. مطمئن نیستم به هیچ دکتری.

کلینیک دندانپزشکی مهر گاندی
خیابان گاندی جنوبی، خیابان 21
شماره تلفنش رو سرچ کنید پیدا می‌کنید الان دم دستم نیست، اطفال هم داره، داخل خودشون هم رادیولوژی داره، من که خیلی راضی هستم، باید تماس بگیرید از پذیرش وقت بگیرید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.