جشنی برای تو

در آخرین پنجشنبه سال 97 جشن دندونی آینه با حضور خانواده پدریش برگزار شد . برای شام ماکارونی (به خاطر بچه ها) ، باقالی پلو با ماهیچه، سالاد و دسر و برای پذیرایی هم میوه و شیرینی و آجیل و پاپ کورن گذاشته بودم . زحمت کیک و کوکی رو هم عمه آینه کشیده بود که بسی خوشمزه بود و ایکاش میشد برای هر دندون آینه جشن گرفت و از اون کیک های خوشمزه خورد . البته به زودی تولد مادر سنگ هست و کیک عمه پز خواهیم خورد.عمه آینه دوست داشت براش تم آبی درست کنه . اما از اونجایی که بشدت با جشن و تولد های تم داری که الکی مد شدند مخالف بودم زیر بار نرفتم . حتی گفت که وسایلش رو خودم می خوام بخرم اما گفتم نه از دیدگاه من اینکارها پول هدر دادن هست . از خونه مامانم وسایل تزیینی رو که بابا برای بدنیا آمدن آینه خریده بود آوردم و چند تا هم بادکنک خریدم و یک میز ساده درست کردم .دست همشون هم درد نکنه زحمت کشیده بودند و هدیه دادند.شب خوبی بود و خیلی خوش گذشت .بعد از رفتن مهمان ها یک دفعه حال سنگ بد شد . لرز داشت . دارو خورد و خوابید .صبح با حال بد بیدار شد . سریع به آینه شیر دادم و ساکش رو بستم و بردم گذاشتم خونه مادر سنگ و خودمون رفتیم دکتر. بهش سرم زدند و دارو دادند و نسبتا خوب شد و برگشتیم . گفتند از خستگی و استرس زیاد اینطوری شدی. برگشتیم خونه و با مامانم تماس گرفتم و گفتم ما امشب نمیاییم بمونه برای روز اول عید که همگی اونجاییم . خدا رو شکر تا شب استراحت کرد و بهتر شد .

در ایام عید هم باید یک شب پدر بزرگ و مادر بزرگ سنگ رو دعوت کنم . نگه داشتم روزی که می خوان بیان خونمون بگم شام تشریف بیارن . یک شب هم مامان بابای خودم و برادرم و پسرخالم اینا رو .

مشکلمون با دارو خوردن آینه همچنان پابرجاست . از قطره آهن های رایگانی که بهداشت میده تا پودر فرامکس هیچ کدوم رو نمیخوره . با آبمیوه با غذا با کیک با هیچی نمیخوره . کلا با همه داروهاش مشکل داریم . چهارشنبه هم رفتیم از آقا بزرگ لباس خونه برای آینه خریدیم . انصافا قیمت هاش مناسب هست و تمامی لباس ها ایرانی.

دیشب داشتم برای عیدی های آینه برنامه ریزی میکردم که باهاش چیکار کنیم و بلاخره تصمیم گرفته شد که فعلا براش سهام بخرم تا به یک مبلغ مشخصی برسه تا بعد یک بیمه عمر با سپرده گذاری اولیه براش بگیریم . بیمه عمر با سپرده گذاری اولیه درصد بازدهی سود بلند مدتش بیشتر هست

نظرات 6 + ارسال نظر
آوا .م شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 08:06

سلام
شما که کارتون بیمه هست بیمه عمر چه شرکتی مد نظرتون هست ؟ دنبال یه بیمه عمر با بازدهی سود خوب هستم

سلام
من خودم برای پسرم بیمه عمر سامان رو گرفتم . البته اگر با سرمایه گذاری اولیه باشه میزان بازدهی سودش بیشتر خواهد بود

گندم پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 02:49

سال نو مبارک باشه و در کنار خانواده شاد و سلامت باشی

سال نو شما هم مبارک . انشالله که سال خوب و خوش و پر برکتی داشته باشید

گندم سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 16:14

مبارکش باشه ایشالله هیچ وقت دندونشو موش نخوره تا خودش بیفته خوب شد راحت شدی من قبل عید نگرفتم گداشتم تو عید باشه تا وقت مامانم ازاد باشه هم گرفتارمادربزرگم هست هم خودشو برای خانه تکونی میکشه دوست دارم مهمونی بگیرم اما تواین شرایط نمی خوام برای کادو کسی به زحمت بیفته گاهی فکر می کنم اش دندونی بپزم ببرم در خونه هاشون بعد یه جشن با دختر همسرم بگیرم

در ایام عید هم مهمونی خوبه . میوه و شیرینی که آماده است خونه هم تمییز.
هر چند که من بیشتر جشن های خودمونی و سه نفره رو دوست دارم

رز سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 14:45

به به چقدررر عیدی خواهد گرفت که سهام میخوای بخری باهاش:

حداقل موجودی برای خرید سهام 100 هزار تومان هست .
خیلی نخواهد گرفت امسال واقعا دست همه بسته است اما هر چقدر بگیره خودم اضافه میکنم براش سهام می خرم

دل آرام دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 08:32

مبارکش باشه. یه سوال برام پیش اومده. اینطور وقتا خانواده ی خودت رو دعوت نمی کنی؟
منم اعتقادی به تم تولد ندارم. برا تولد دخترم زن داداشم و خواهرم بادکنک آرایی کردن و تزئین کردن با بادکنک. کیک هم خودمون درست کردیم که سلامتش تضمین شده باشه. مواد اولیه خوب استفاده کردم که بچه ها هم خوردن مشکلی نباشه.

سلام
چون خونه کوچیک هست و تعداد بچه ها زیاد دو تا برادر شوهرم و دوتا برادرم ترجیح میدم جداگانه دعوت کنم،البته میگم بهشون و خودت مادر شوهرم هم تاکید میکنه بگو اما میگن راحت باشید ،اما کلا اگر مامانم اینا رو تنها دعوت کنم حتما مادر شوهرم اینا رو هم دعوت میکنم تا دور هم باشیم
منم آن نداشتم و زحمت کیک و کوکی و بیسکوییت رو عمه پسرم کشید که واقعا بی نظیر بود،

شیرین یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 12:44 http://khateraha95.blogfa.com/

ای جونم مبارکش باشه
کیک خوشمزه هم نوش جونتون

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.