برف کجایی

یعنی دزدتر از بیمه ها نداریم . البته داریم . اصلاح میکنم . بیمه ها هم جزء دزدها هستند . شهریور ماه بابا خودشون رو بیمه تکمیلی کردند و پولش رو ریختند تا اول اسفند ماه هنوز شرکت لیست رو به بیمه نداده بود . البته شرکت میگه دادیم بیمه میگه ندادند و اینطوری بود که عمل چشم مامان که قرار بود 30 بهمن باشه کنسل شد  و موند برای بعد.

آینه داد میزنه . البته هدفمند . بعضی وقت ها به خاطر دعوا کردن ما و بعضی وقت ها به نشانه اعتراض. نمیدونم از کجا یاد گرفته . انگار به صورت غریزی در وجودشون هست . خیلی وقت ها به داد زدن هاش توجه نمیکنم . چند باری داد میزنه بعد میاد با دست میزنه روی پام تا نگاش کنم به محض نگاه کردم باز داد میزنه و دستش رو هم رو هوا تکون میده .خدا از این شیرینی ها قسمت همه زندگی ها کنه.

خدا رو شکر امسال به بیشتر برنامه های مد نظرم در سال 97 رسیدم . یکی از اون ها خواندن حداقل 6 کتاب در طول سال بود که بیشتر هم خوندم . کتاب جزء از کل تموم شد . الان کتاب دنیای سوفی رو گرفتم دستم . شب ها بعد از خوابیدن آینه یا بعد از شام که داره با اسباب بازی هاش بازی میکنه چند صفحه ای می خونم . باید یک روز سر فرصت و حوصله بشینم و برنامه ریزی سال بعدم رو انجام بدم . از دیدگاه خودم سال بعد سال مهمی در زندگیمون خواهد بود . اولیش به خاطر جابه جایی  و دومیش به خاطر تصمیم گیری نهایی در مورد بچه دوم . خیلی دلم می خواد . مامانم میگه نترس روزی رو خدا میده میگم مامان روزی رو خدا میده اما متاسفانه آینده رو دارن این دولت ها می سازن. همه چیز که قیمت پوشک و شیر خشک و مدرسه نیست . آینده شغلی و مسکن و جایگاه اجتماعی هم هست .

خانه تکانی عید با حداقل سرعت ممکن داره پیش میره . اتاق اینه تمام شده . پذیرایی تمام شده . نصف اشپزخانه تمام شده . مونده اتاق خودمون. سرویس ها و نصف دیگه آشپزخانه . با آینه یکم سرعت کار کردن پایین اومده . البته اوضاع نابسامان دست خودم هم بی تاثیر نیست . هفته گذشته هم اتاق خواب مامانم اینا رو تمییز کردم و چند تایی وسیله که الان دو سه سالی میشه استفاده نکردند رو گذاشتم دیوار تا بفروشم براشون . البته قراره 40% حق کمیسیون ازشون دریافت کنم

چرا برف نمیباره . دلم آدم برفی میخواد .


نظرات 5 + ارسال نظر
خانمـــی سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 12:42 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

سلام شیشه جون روزت مبارک

سلام،ممنون عزیز دل
روز شما هم مبارک

خانمـــی شنبه 4 اسفند 1397 ساعت 08:21 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

سلام شیشه جون کجا حداقل سرعت؟ اتفاقا روند خونه تکونیت خیلی هم خوب بوده
چه خوب که کتاب میخونی منم دوست دارم ولی فعلا کنجد اجازه نمیده
انشاالله سال 98 هم مثل سال 97 سال خوبی برات باشه و به اهدافت برسی

کتاب خوندن ذهنم رو آروم میکنه . شروع کن به خوندن حتی شده روزی یک صفحه .
با بچه واقعا کار کردن سخت و کند پیش میره .
انشالله که همه موفق و پیروز باشند

شیرین جمعه 3 اسفند 1397 ساعت 08:13 http://khateraha95.blogfa.com/

افرین بهت خداروشکر که همچی عالی بود امسال
با بچه که اصلا کار خونه کلا معناشو از دست داده من کابینت مرتب میکنم یکساعت بهد همشون بهم ریخته وسط اشپزخونس

وضعیت من به از شما نیست . بلاخص اینکه تازه تازه سعی میکنه راه بره و دستش رو به همه چی میماله و کل خونه جای لک و دست هست

گندم چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 12:23

پیامتو با ادرس اینستا منتشر کنم ایرادی نداره ؟

سلام عزیز . نه موردی نداره

گندم چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 12:22 http://40week.blogfa.com

سلام شیشه جون من که امسال بیخیال خانه تکونی شدم در حد یک تمیز کاری کلی که مثلا قراره یک مهمون بیاد البته خونه تمیزه شاید به خاطر اینه که دو سه سالی میشه اینجاییم هنوز فرصت نکردیم خیلی کثیفش کنیم .
و اما کتاب من به صورت موبایلی می خونم فعلا کتاب شرق بهشت را شروع کردم فصل ششم هستم .اونم ساعت یک تا دو شب
بیمه : بیمه تکمیلی من هنوز پول بیمارستان منو نریخته و این درحالی هست که بیمارستان 160 تومن اضافه گرفت تا برای بیمه نامه بده
اینقدر دلم می خواد زود دومی هم بیاد تو بغلت ببین چقدر زود گذشت سخت نگیر ما بلد نبودیم زندگی رو سیاست رو بسازیم بچه های ما عاقلتر هستند آینده سیاسی و فرهنگی جامعه دست بچه های خود ماست باید بهشون اعتماد داشته باشیم .
برف: این موبایل من تا حالا دو سه باری گفته برف میاد ولی ما که ندیدیم

برای منم یک تمیزکاری هست چون بعد از عید جابجایی داریم . من متاسفانه نمیتونم کتاب الکترونیکی بخونم کلا دوست دارم ورق زدن کتاب رو تجربه کنم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.