روزهای سپری شده

ممنون از لطفتون که به فکر آینه بودید و جویای احوالش،انشالله که کوچولوهاتون سالم و سلامت باشن و خدا دامن همه منتظرا رو سبز کنه و مسافر کوچولوها رو هم به سلامت و در زمان مناسب در آغوش پدر و مادرشون بسپاره.

این مدت عجیب سر درد داشتم و کلافه بودم،وضعیت پسرم از یک طرف،یک پروژه گرفته بودم و فشار اون مجموعه از طرف دیگه و حرف هایی که از خانواده خودم و همسرم مبنی بر وضعیت پسرم می شنیدم همه دست به دست داده بودند تا من تبدیل به یک فرد خیلی خیلی خسته و کلافه بشم.

اولین کاری که کردم جمعه ساعت 2 شب بیدار شدم و تا ساعت 8 صبح رو پروژه کار کردم و فقط موند گزارش نویسی اش که سنگ برای ناهار اومد خونه و آینه رو نگه داشت و من اون رو هم انجام دادم و براشون ارسال کردم و الباقی رو با تلفن توضیح دادم و خدا رو شکر تموم شد.

در مورد خانواده ها هم نیازی دیگه به بحث باهاشون نمی دیدم،خانواده همسرم معتقد بودند که من در تغذیه این بچه کوتاهی کردم و باید از اول به غذای سفره عادتش میدادم و لوس بارش نمیاوردم و خانواده من معتقد بودند در رسیدگی به آینه کوتاهی کردم و به جای اینکه فکرم پیش بچه ام باشه پیش کار بورس و بیمه هست.هیچ دلیلی نمی دیدم باهاشون بحث کنم،از نظر خودم و سنگ هر دو بالاخص من تا اونجایی که در توانم هست به بهترین شکل ممکن به آینه رسیدگی میکنم.هر بچه ای ممکنه مریض بشه ،ذائقه اش عوض بشه ،دلیل بر کوتاهی پدر و مادر نیست

یکشنبه شب سنگ اومد و گفت برای سه شنبه هتل رزرو کن بریم شمال،هتل رو از طریق سایت اقامت 24  رزرو کردم،چون اولین سفر آینه است یک چک لیست از لباس و کلیه وسایلی که ممکنه نیاز بشه تهیه کردم و حتی براش تشک هم برداشتم و اینچنین آماده سفر شدیم

با پزشک آینه تماس گرفتم،گفت چون شیر خوردنش بهتر شده احتمالا تا روز پنجشنبه به وضعیت قبل بر میگرده و خوب میشه اگر نشد باید براش یک آزمایش بنویسم،خدا رو شکر از هندوانه هم بالاخره استقبال کرد و هر روز به اندازه دو بند انگشت می خوره


نظرات 7 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 03:03

من مدتی هست که وبتون رو میخونم البته کامنت نزاشتم
شما شرکت بیمه دارید؟
و اگه هست لطفا در مورده بیمه عمر کودک یه کم توضیح بدین
که مزایا و معایبش چی هست

سلام
بله
برسد سایت بیمه سامان و در مورد بیمه عمر و ضرایب محاسبات اش بخوانید،من به شخصه معتقدم خیلی مناسب هست و انشالله از یک سالگی اش بیمه عمر بیست ساله خواهم کرد،البته یک مطلب هم در موردش قبل از عید میذارم

گندم چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 11:28 http://40week.blogfa.com

سلام شب اولی که نوشتی اومدم پیام بذارم دخترم نذاشت و حالا وقت کردم اومدم . من عاشق مسافرت هستم خوب کاری می کنید برای حال هوا خیلی خوبه .
امیدوارم تا حالا خوب خوب شده باشه پهلوون

خدا رو شکر بهتره فقط هنوز اب کم میخوره اما نسبت به هفته بل بهتر شده

نجمه چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 09:32

عزیزم
همه با همین مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم.
من که کلا هر کی هر چی می گه،می گم بله،درست می گین.
بعدشم یادم نمی مونه کی چی گفت.
انشالله همه ی بچه ها زیر سایه پدر و مادرشون سالم و سلامت باشن

از طرف غریبه ها یا فامیل دور مشکلی نیست اما دیگه پدر و مادرها اون هم در این شرایط زور داره وگرنه کلا حساب نمیکنم
انشالله

فرزانه سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 12:43 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

خدا رو شکر که بهتره
خیلی بده که آدم خودش حالش خوب نباشه بعد دیگران هم هی سرزنشت کنن. واقعا غیرقابل تحمله !!
من خودم تصمیم گرفتم هیچ وقت کسی را سرزنش نکنم چون خودم تجربه ش کردم و میدونم چقدر بده

منم سعی میکنم کسی رو سرزنش نکنم،چون معتقدم دو حالت داره،یا طرف فهمیده خودش مقصره پس حتما داره خوداصلاحی میکنه یا اصلا کارش درست هست و من فکر میکنم که اون اشتباه میکنه

شیرین سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 08:53 http://khateraha95.blogfa.com/

الهی شکر که کوچولو جون جونی حالش خوبه
بهترین کارو میکنی به بقیه گوش نمیدی میدونی منم گاهی با اطرافیان به این مشکلات میرسم و فقط میگم باشه چون نمیفهمن من چی میگم و من تمام رسیدگیامو میکنم ولی خب بچس مریض میشه دیگه
فندوقو که بردم گفتم اقای دکتر یکمهه دوبار مریض شده گفت ببین توی سال 10 بار باید سرما بخوره ژدرمادراتون یادشون نیست شماها هم همین قدر مریض شدید
و خیالم راحت شد
گفت بچه ها 200 تا ویروس باید بره تو بدنشون که برای ورود هر کدوم یه واکنشی نشون میدن
ولی خب ما باید مراقب باشیم که هستیم بخدا
سفر بهتون خوش بگذرههههه

کلا جان سخت شدم،اونقدر بعضی وقت ها ازم الکی ایراد میگیرن که میگم چشم ولی کار خودمو میکنم اما در مورد بعضی کارها نمیشه و باید جلوی دیگران ایستاد
دکتر به من هم همینو گفت،گفت مریض شدن بچه ها باعث میشه سیستم ایمنی بودنشون قوی تر بشه،مثل بچه ای که رفته مهد و بچه ای که نرفته،اونیکه رفته در اون زمان اونقدر درگیر ویروس های جدید شده که در سن مدرسه بدنش مقاوم تر شده و بچه ای که مهد نرفته از همون روزهای اول مدرسه همش با مریضی دست و پنجه ن رم میکنه

سحر دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 10:51 http:// senatorvakhaomesh. بلاگفا. Com

خدا هزاران بارشکر که بهترن
واقعا دلم پیشتون بود
ممنونم از همه دعاهای قشنگت
من مطمئنم تو و آقای سنگ تمام تلاشتون کردین و می کنین برای آیینه جان و شما بهترین پدر و مادر دنیا برای آیینه هستید

ممنون از لطفت

دل آرام دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 09:44

خدا رو شکر
کلا خانواده ها که مدام تذکر میدن و آدم رو محکوم می کنن. در مورد ما خانواده ی خودم خیلی کمتر سرزنش می کنن چون می دونن همه کار می کنم برا بچه. خانواده ی همسر ایرادات بیشتری می گیرن.
ایشالا سالم باشید و به خوشی سفر کنید

به هر حال باید قبول کنن که همانطور که خودشون ماها رو شبیه دوران کودکی خودشون بزرگ نکردند و تحت شرایط تحصیلات و امکانات بودند ما هم همون شرایط رو داریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.