باورم نمیشه

باورم نمیشه . مگه داریم

املاکی که پارسال خونه رو برامون قول نامه کرد دو تا پسر جوان بودند . وقتی فهمیدند کارم خرید و فروش سهام هست ازم چند تا تحلیل خواستند و منم فرداش براشون فرستادم . سه ماه پیش مجددا تماس گرفتند و گفتند در مورد یکی از شرکت ها براشون اطلاعاتی بدم و منم فرستادم . آخرین بار هم موقع فروش خونه دیدمشون و همون زمان هم ازم تشکر کردند و گفتم هر موقع کاری داشتید در خدمتم .صبح داشتم کار میکردم دیدم گوشیم زنگ خورد . جواب دادم . اونا بودند . سلام و علیکی کردند و حال آینه رو پرسیدند و گفتند لطفا آدرس خونتون رو بدید. گفتم چیزی شده . گفتند چیزی می خواهیم برای شما بفرستیم .فکر کردم مدرکی چیزی دستشون مونده . آدرس رو دادم . نیم ساعت بعد زنگ خونه رو زدند . پیک بود .یک بسته کادو پیچ شده آورده بود . باز کردم دیدم یک ماشین کنترلی برای آینه است  و یک کارت هدیه 500 تومانی برای من . بلافاصله تماس گرفتم گفتند بابت زحماتی که برامون کشیدید خواستیم تشکری کرده باشیم . گویا سهام اون شرکت رو خریده بودند و سیو سود مناسبی کرده بودند . گفتم ماشین رو نگه میدارم اما شب به همسرم میگم کارت رو براتون بیاره . من اینکار رو بابت پول انجام ندادم.اما قبول نکردند و گفتند اجازه بدید ما رومون بشه باز مزاحمتون بشیم . حالا قرار شده هرزگاهی براشون سیگنال هایی که احساس میکنم خوب هستند بفرستم .من بارها و بارها این کار رو برای دوست و آشنا انجام دادم ولی تا حالا کسی اینکار رو نکرده بود و حتی تماسی بابت تشکر هم نگرفته بودند و صد البته خودمم انتظاری نداشتم .

راستش اصلا انتظار این کار و این بسته رو نداشتم . اینکه کاری رو بدون هیچ چشم داشتی برای کسی انجام بدی و اصلا بهش فکر هم نکنی ولی اینطوری باهاش مواجه بشی. روزم رو خوب شروع کرده بودم با این اتفاق خوب تر هم شد . خدایا شکرت

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 10:14 http://khateraha95.blogfa.com/

افرین چه کار خوبی
خداروشکر

سحر شنبه 29 دی 1397 ساعت 15:51 http:// senatorvakhaomesh. بلاگفا. Com

چه کار قشنگی شیشه واقعا خوشحال شدم هم دست تو درد نکنه هم اون آقآیون واقعا حس خوبی گرفتم مرسی که اینجوری بی منت کار کردی و مرسی از اونا که درک کردن

خودمم هنوز حال خوش صبح رو دارم
چون واقعا از نظر خودم کار مهمی انجام نداده بودم،اما ایکاش منم یادم بمونه که از افرادی که در زندگیم حتی کمک کوچکی میکنند تشکر کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.