آینه دکتر میرود

بعد از دو ماه و نیم آینه رو بردیم چکاب پیش دکتر خودش. تا دید گفت علایم سرماخوردگی وجود نداره.حساسیت هست. اما خودتون شدیدا سرماخوردین و گلوتون عفونت داره. گفت این آبریزش بینی به خاطر تماس مکرر با شما اتفاق افتاده و همچنین حساسیت به چیزی. پس هیچ دارویی برای پسرتون نیاز نیست اما شما سفکسیم بخورید تا خوب بشید.در مورد غذا خوردن این یک ماه اخیرش گلایه کردم گفت اصلا هیچ اجباری نکنید. اگر تمایلی نداره ندید. هیچ مشکلی نداره. خدا رو شکر روند وزن گیریش خوب بود و کاملا روی نمودار داره حرکت میکنه.اما گفت رفلاکس شدید داره و باید درمان دارویی مجددا شروع بشه و اینبار امپرازل داد.گفت اگر دارو رو بخوره نهایتا 15 روزه خوب میشه. از اینکه بهش غذای خونگی میدم خوشش اومد و آفرینی گفت و گفت اما هرزگاهی اگر خسته بودی یا بیرون بودی دادن سرلاک اشکالی نداره. گفت بیشتر مشکل غذا نخوردن و بی خوابی های شبانه بابت دندون هاشه و چون آب دهنش بیرون نمیریزه این حالت ها بیشتر شده. لثه هاشو معاینه کرد کمی متورم شده بود .پرسیدم دیر نشده. گفت ما هیچ عجله ای برای دندان در آوردن نداریم. هر چقدر زود در بیاره زودتر خراب میشه . بعد کمی با آینه صحبت کرد و آینه هم غان و غونی راه انداخت . دکتر گفت چون حرکت هاش جلوتر از سنش هست باید بیشتر مواظبش باشید و بیشتر باهاش بازی کنید. گفت اصلا جلوش اخبار و فیلم های هیجان انگیز نبینید چون متوجه میشن. حتی نهایت میزان روشن بودن تلویزیون در زمانی که بیداره به نیم ساعت برسونید . اصلا از سی دی های آموزشی یرای زیر دو سال استفاده نکنید. ازش در مورد زبان دوم و سوم پرسیدم . گفت چه زبانی. گفتم ترکی و انگلیسی. گفت خودتون مدام صحبت میکنید . گفتم من با خانواده ام ترکی صحبت میکنم اما انگلیسی هرزگاهی لغتی بهش بگم یا شاید در طول هفته چند جمله ای با همسرم.گفت ترکی اشکالی نداره. چون در محیطش قرار میگیره . از خانواده تون بخواهید اصلا باهاش ترکی صحبت کنند . اما انگلیسی نه . نهایتا میتونید براش شعر انگلیسی بخونید یا یک نمایش کوتاه قابل فهم با عروسک هاش به زبان انگلیسی اجرا کنید . اما اینکه بخواهید همش سیب رو نشونش بدید و بگید apple اشتباهه. هر وقت تونست تسلط کامل به زبان مادری پیدا کنه می تونید فقط با صحبت کردن یا دیدن کارتون های انگلیسی و تعریف کردن داستان این رو شروع کنید اما در مورد ترکی دقیقا مثل زبان مادری عمل کنید . چون در محیط قرار میگیره و جملات رو میشنوه. در پایان هم براش یک آزمایش خون و ادرار نوشت . حالا ما موندیم و آزمایش. راستی چطوری از این سن آزمایش ادرار میگیرننننننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 08:53

خونه می تونی جمع کنی منتها یه آزمایشگاه نزدیک خونه انتخاب کن چون بعد از جمع آوری باید سریع ببری فکر کنم یک یا دو ساعت فرصت هست ببری. بعدش ارزش نداره. میکروبی میشه.
پذیرش آزمایشگاه رو بگیر. یورین بگ هم از داروخانه بگیر. وصل کن
برای دختر ناجوره. من دخترم نذاشت نصب کنم حتی تو یک ماهگی. باز گذاشتمش. منتظر شدم تا ادرار کنه سریع نمونه رو جمع کردم تو شیشه و بردم دادم. خیلی سخت بود

با آزمایشگاه نیلو تماس گرفتم گفت بیا از خودمون بگیر و نیم یا یکساعته باید بهمون برسونی. بهترین حالت اینه که خواستی حرکت کنی براش وصل کنی و در طول مسیر بهش شیر بدی و انشالله تا اینجا برسه نمونه آماده است

گندم یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 17:12 http://40week.blogfa.com

سلام
دختر من هم وقت خیلی چشماشو می خارونه می ترسم حساسیت باشه بیشتر افراد خانواده شوهرم حساسیت چشمی دارن ولی همسر من نداره .
منم باید سفکسیم می خوردم یک بسته اموکسی خوردم همچنان گلو دردم .
اسمان هم سوپ هاشو خیلی بد می خورد چون فقط پوره می کردم امروز پوره را از صافی هم رد کردم و خیلی کم نمک هم زدم و خیلی خوب خورد .
دقیقا منم دوست ندارم زود دندون در بیاره اینجوری با خیال راحت بهش قطره آهن می دم و با وجود دندون نمیشه به همین راحتی قطره داد .
امیدورام زودتر خوب بشی و آینه رو ببوس

سلام
احتمال اینکه حساسیت داشته باشه زیاده . ببرید پیش دکتر شاید به چیزی که می پوشید یا می خورید واکنش نشون میده
سفکسیم در شیردهی بهتر از اموکسی هست . من شش تا خوردم . روزی یک عدد و خدا رو خیلی بهتر شدم . البته به من گفت بهتره با ویتامین C بخوری یا با آب پرتغال و لیموشیرین
پسرم اگر رقیق باشه اصلا نمیخوره . آب رو نمی خوره چه بماند به سوپ از صافی گذشته . عاشق نون هست و صبح ها لقمه نون و زرده تخم مرغ یا نون و سیب زمینی می خوره .
شما هم دخترهای گلت رو ببوس

شیرین یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 11:35 http://khateraha95.blogfa.com/

راستی برای زبان اینه منم مامی اینها چون ترکی حرف میزنن فندوق قشنگ کلمات ترکی هم میگه یا متوجه میشه چی میگن
ماشالله بچه ها اینقدر باهوشن که همچیو میفهمن

دکترش گفت چون ترکی رو در محیط قرار میگیره داره مثل فارسی یاد میگیره . مثلا ما هیچ وقت یک سیب رو بر نمیداریم بهش بگیم آلما تا یاد بگیره . من از روز اول از مامان و بابام خواستم که باهاش ترکی صحبت کنند خود منم که باهاشون ترکی صحبت میکنم پس از نظر دکتر چون آواها رو می شنوه درست و خوب بود . الان با اینکه تازه هفت ماهه است اما به جملات ترکی هم واکنش نشون میده و این خیلی خوبه . مامانم براش شعر ترکی میخونه یا براش قصه میگه
ماشالله خیلی باهوش هستند . میگفت اجازه کنترل خودتون رو به بچه ندید . همین الان پسر من با هفت ماه سن چون چند باری سرفه کرده و پدرش دیگه دارو نداده تا قطره چکان رو دستم میبینه الکی سرفه میکنه و وقتی میبینه همچنان می خوام بهش دارو بدم میره پیش باباش و جلوی اون الکی سرفه میکنه . بچه های الان واقعا باهوش هستند و اگر کمی شل باشیم خیلی راحت ما رو تحت کنترل خودشون قرار میدن

دل آرام یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 10:32

باز پسره ادرار راحتتره ما به بدبختی ادرار گرفتیم
یورین بگ هست کیسه های ادراری دخترونه پسرونه داره. بخر نصب کن ادرار جمع کن
مگه بقیه ی مامانا غذای چی میدن؟ خونگی نمیدن؟
بابت زبان دوم و سوم درست میگه. روانشناس دختر منم همین رو گفت. زبانی که باهاش صحبت میشه فرق داره با اونیکه بخوای کلمه کلمه یاد بدی. مثلا اگه مادرشوهر انگلیسی حرف می زدن مشکلی نبود و بچه یاد می گرفت سه تا زبان رو ولی اینطوری نه
سی دی و اموزش کلا برا بچه نیست زیر هفت سال حتی.
ما الکی عجله داریم و نمی ذاریم بچه ها بچگی کنن.

اگر خونه انجام بدم نمونه رو تحویل آزمایشگاه بدم قبول میکنه یا باید همون آزمایشگاه یورین بگ بزارم و نمونه رو جمع کنم؟
اونقدر دور و برم افرادی دیدم که حتی یک سوپ ساده برای بچه شون درست نکردن یا سرلاک دادن یا غذای سفره . با اینکه بچه شش ماهه تا حداقل یکسال باید قوام غذا و حتی طعم غذاش به خاطر نمک و ادویه ها با سفره فرق داشته باشه
واقعا الکی عجله میکنیم .

شیرین شنبه 8 دی 1397 ساعت 17:28 http://khateraha95.blogfa.com/

ای جونم ازمایش ادرار برای چی اخه نی نی

گفت در این ماه ها خوبه که یک چکاپ انجام بشه ،هم جهت بررسی میزان ویتامین ها و هم عفونت ادراری

حمیرا شنبه 8 دی 1397 ساعت 14:58 http://mytrueme.blogsky.com

سلام شیشه خانوم؛

چرا دکتر آینه گفت برا بچه های دو سال از سی دی های آموزشی استفاده نشه؟

سلام
اولین دلیلش اینه که باعث عدم تمرکز در بزرگسالی میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.