جمعه زیبای پاییزی

از اون جمعه هایی که دوست دارم . صبح زود بیدار شدم . نماز خوندم و خونه رو مرتب کردم و برای خودم چای ریختم و روبروس پسرم نشستم و دارم کارهام رو انجام میدم . دیشب مامانم اینا اومده بودند خونمون . بعد از چند وقت اومدند اون هم در حالیکه بابا دندون هاش رو داره درست میکنه و هیچ چیز نمی تونست بخوره و مامان هم معده اش درد میکرد . البته علایمی که میگفت بیشتر شبیه قلب بود . از دکتر قلبش برای روز شنبه وقت گرفتم . انشالله که هیچی نباشه .

از دل آرام عزیز هم بابت راهنمایی که در مورد اسکواش کردند ممنون . از نت برگ بلیط سه جلسه با مربی و زمین رو گرفتم که خود مربی دو جلسه رو کنسل کرد و فقط یک جلسه رو گفت در هفته آینده بیا . گفتم یکبار اینطوری برم اگه خوشم اومد ثبت نام ماهیانه انجام بدم . بابا هر سال لطف میکنه و من رو عضو باشگاه ورزشی انقلاب میکنه . الان چون کارت عضویت دارم نهایت باید هزینه آموزش بدم و این برای من خیلی خوبه . البته از نت برگ برای باشگاه دیگه ای وقت گرفتم . متاسفانه پای همراه ندارم . اگر داشتم با نت برگ هم خوب بود . الان من برای سه جلسه با مربی و زمین  19500 پرداخت کردم که دو نفره است . چون من نفر دوم نداشتم مربی گفت برای هفته آینده بمونه . اگر همراه داشتم نفری 19500 فکر کنم برای سه جلسه رقم خیلی خیلی مناسبی باشه . متاسفانه دوستای همراه اینجور کارا ندارم . بیشترشون به فکر بالیاژ و امبره و برند لباس هستند . 

سنگ رفته سرکار و قراره تا ساعت 10 برگرده و بریم پارک آب و آتش. بیشتر از یک سال میشه که نرفتیم اون سمت . تقریبا از قبل از بارداریم . پل طبیعت رو دوست دارم . نم نم بارون رو دوست دارم . دیروز مامانم اینا اومده بودند دیدن بچه جاریم . لطف کردند مبلغ نقدی هدیه ای که برای اون کوچولو آورده بودند به آینه هم دادند . میگم آخه به این چرا . میگن به تو ربطی نداره . برای بچه مردم انجام بدیم برای بچه خودمون نه . یک پاستیل بزرگ هم برای من آوردند.

خونه خریدیم . خونه قبلی رو که نزدیک عید خریده بودیم خریده بودیم رو فروختیم و یک زمین خریدیم که متاسفانه زمین دچار مشکل شد و قرار داد فسخ شد و ما هم دیدم داریم ریز ریز پول رو خرج میکنیم باز افتادیم دنبایل خونه گشتن و خونه دیدن . از شرق تا غرب. و بلاخره بعد از سه هفته جستجو تونستیم یک واحد جمع و جور بخریم . البته 170 کم داشتیم که رهن دادیم . البته اگر وام می گرفتیم می تونستیم مترازبزرگ تر بخریم اما تا وام های قبلی تموم نشن هیچ علاقه ای به زیر بار وام رفتن نداریم . ملاک خونه خریدنمون هم به این صورت بود که مثلا 200 میلیون پول داریم . نمی ریم دنبال خونه 200 تومانی بگردیم . قیمت رهن رو در نظر میگیریم . مثلا 70 رهن میره دنبال یک خونه 270میلیونی میگردیم .اینطوری هم به ملک بهتری میتونیم فکر کنیم و هم مبلغ ریالی مون رو بالاتر بردیم . چند روز پیش کسی میگفت شما دارید به خودتون سخت میگیرید . برید گردش مسافرت . گفتم الان آینه کوچک هست و هزینه هاش در حد پوشک و ویتامین . با بزرگ تر شدن بچه ها هزینه هاشون هم بزرگ تر میشن . الان بهترین شرایط برای پس انداز کردن هست . شما هم یکم پس انداز کنید . توقع نداشته باشید دیگران برای شما خونه رو بزرگ کنند . آخه کی در این شرایط میره گوشی ایفون جدید می خره یا ساعت فلان یا لباس و کفش برند میخره  . البته خرید این خونه رو به خاطر مسایل و حاشیه هایی که سر خونه قبلی خانواده سنگ ایجاد کردند بهشون نگفتیم و فقط پدر و مادر من در جریان هستند . یک مبلغی هم به بابام بدهکار بودیم که دو ماه پیش که خونه رو فروختیم خواستیم بهشون بدیم که دیدیم ایران خودرو داره ماشین ثبت نام میکنه . گفتم ایکاش داشتیم ما هم ثبت نام میکردیم که بابام گفت من فعلا به این پول نیاز ندارم . ماشین ثبت نام کنید . . اینچنین شد که یک ماشین برای تحویل اسفند 98 ثبت نام کردیم . و هنوز که هنوزه ما هستیم و بدهی به پدر و مادرم .

انشالله انشالله اگر خدا قسمت کنه قراره اواخر دی ماه یک سفر دو روزه بریم مشهد . دلم هوای حرم کرده . کمی احساس می کنم با آینه سخت باشه بلاخص اینکه هوای مشهد سرد و خشک هست . اما از خدا خواستم قسمت کنه . دوست دارم اولین سفر آینه پابوسی امامش باشه . فعلا در حال چک کردن قیمت هتل ها هستم .

نظرات 4 + ارسال نظر
گندم شنبه 10 آذر 1397 ساعت 17:13

سلام خرید خونه مبارک باشه هیچ سرمایه گذاری مثل خونه امن نیست
از عصر دخترم پیشنهاد پیاده روی داده و من سردی هوا رو بهانه می کنم و اینکه ممکنه کوچولو سرما بخوره هر رزو چاق تر میشم و تنبل تر

سلام ممنون
امان از تنبلی و بی حوصلگی. منم کلی وزن اضافه دارم که باید یک تصمیم قطعی در موردش بگیرم

دل آرام شنبه 10 آذر 1397 ساعت 09:01

عزیز باشگاه انقلاب هم بد نیست. منتها مهمترین مسئله مربی که انتخاب می کنی.
هر کسی رو خواستی انتخاب کنی اول یکی دو جلسه بدون اینکه متوجه باشن تمرین کردنشون رو با باقی شاگرداشون ببین. من از روزی که شروع کردم با یه مربی شروع کردم هنوزم همون رو می پسندم.
حدرنیا قبلا خوب بود. کادرش عوض شده. خیلی بچه ها و مربی ها رو اذیت کردن همه فراری شدن. یه تعداد کمی موندن. برا شروع خوبه نت برگ میتونی مربی ها رو هم محک بزنی.

ممنون از راهنماییت

دل آرام جمعه 9 آذر 1397 ساعت 23:12

ایشالا به خیر و خوشی. کسی اهل حساب و کتاب باشه حتما رو رهنش حساب می کنه. حداقل ششصد داشتید که این مبلغ رهن دادید. منم رو رهن حساب کردم ولی نمیشد با همونم خرید.
کم کم زیادش می کنیم ایشالا. راجع به اسکواش، مربی و سالن مهمه. سالن نت برگ اگه حیدرنیاست، با توجه به مدیر سالن در حال حاضر، خوب نیست، همه ی اسکواش بازا فراری شدن ازش. و اسم و توانایی مربی بسیار موثره تو مبلغ.

ممنون بابت راهنمایی
گفتم بار اول برم ببینم چطوریه . من که با حیدرنیا تماس گرفتم گفتند 25 اجاره زمین 50 مربی بصورت تک نفره و بصورت دو نفره 45 مربی و 25 اجاره زمین . اما خب شما تجربه تون بیشتره . حتما در انتخاب بعدیم مد نظر قرار میدم . باشگاه انقلاب چطوره ؟؟؟

سحر جمعه 9 آذر 1397 ساعت 10:11 http://senator

ورزش عااالی کار خیلی خوبی کردی بروساید کسی اونجا بود باهاش هما ه گ کنی یا استادت معرفی کرد باهم برسد
خونه ام مبارکتان باشه خدایی تهران خیلی قیمتها وحشتناک رهن خونه فقط 170میلیون!!البته شهرماهم گرون شده اما نه در اون حد تهرانا از اول قیمتها خیلی بالای و بالاترم می ره،
دست مامان بابا درد نکنه واقعا داشتن حامی عاالی

واقعا قیمت ها خیلی بالاست,انشالله همه مستاجرها به زودی زود صاحب خونه بشن,متاسفانه کسی هم به فکر نیست و همینطور داره همه چیز گرون میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.