دعا ، معجزه خواهد کرد

اکثر روزها زندگی مثل روز قبل میگذره, تکراری. صبح بیدار میشیم, نماز میخونیم, صبحانه میخوریم, ظرف ها رو میشوریم و هر کدوم میریم سر کار خودمون. اما بعضی روزها با همه روزهای عمرمون فرق میکنه, مثل روزهای زوج  آذر ماه, که میتونه هم خوب باشه و نوید بخش یک تغییر بزرگ و یا شاید اونقدر تلخ باشه که تا هفته ها در خاطر بمونه و اذیتم کنه

اول آذر تولد بابا بود, نمیدونم چرا دیگه سال روز تولدشون رو دوست ندارم, راستش انگار از بالا رفتن سنشون میترسم, حتی دیگه دوست ندارم حساب کنم چند سالشونه .بیخیال, بابا جون تولدت مبارک

خب بلاخره موضوع پایان نامه مشخص شد و استاد مربوطه هم انتخاب گردید و دو جلسه هم با هم صحبت کردیم . عالی بود . البته زیاد بر وفق مراد نبود . من خیلی دوست داشتم در زمینه بورس و مالی کار کنم اما هم دانشگاه استاد خوبی در این زمینه نداشت و هم دکتر بهم گفت با توجه به علم روز نبودن بازار سرمایه ایران ، احتمال اینکه بتونی مقاله ISIداشته باشی خیلی پایین میاد و این برات در مقاطع بالاتر دردسر ساز میشه . کلی بالا و پایین کردیم تا اینکه تصمیم گرفتم بر روی مدلسازی در زمینه اقتصادی کار کنم . پس تقریبا سرم شلوغه . استارت دوباره کار مجله هم زده شد و به امید خدا از این ماه بصورت ماهنامه چاپ میشه . 

تا پایان این ماه منتظر یک خبر مهم هستم .


نظرات 3 + ارسال نظر
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 16:28

سلام عزیزم حالت چطوره؟
واقعا درکت میکنم منم دوست ندارم سن مامان و بابام بالا بره
واسه پایان نامه هم برات آرزوی موفقیت دارم عزیزم

سلام, ممنون عزیزم, شما خوبی,
بالا رفتن سنشون ترسی تو وجودم ایجاد میکنه که حتی دوست ندارم بهش فکر کنم
ممنون

بانومیم جمعه 19 آذر 1395 ساعت 08:29 http://banoo-mim.blog.ir

سلاااام
انشاءالله پایان نامه ات هم تموم میشه رااحت میشی :)

سلام
امیدوارم

علی چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 10:06 http://eshqh.blogsky.com/

سلام
به روز بودی آمدم
خوشحالم که پایان نامه ات تصویب شد
در زمینه مدل سازی در زمینه اقتصادی نزدیک به موضوع من است
خوشحال میشم بیشتر در مورد سوال و تبیین موضوعت بفرمایید
منتظرم

سلام ،
هنوز تصویب نشده . فقط موضوع اولیه با استاد اوکی شده . من ترم سه هستم و چون هیچ درسی ندارم جز پایان نامه و سمینار دانشگاه بهم اجازه اخذ واحد نداد . فعلا دارم روش کار میکنم که انشالله ترم بهمن به محض برداشتنش پروپوزالم رو ارائه بدم
امیدوارم شما هم موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.