روز زن را چگونه گذراندید

مثل هر سال . کلا خوشم میاد که از اول بد عادتم نکرده و هیچ انتظار و توقعی برای تولد و عید و روز زن  و چه بماند به ولنتاین و . .... نذاشته برام . یعنی عاشقشم . اما خب من معمولا حواسم هست و تولد و روز پدر براش هدیه رو کم و زیاد میگیرم و تبریک میگم .

امسال بهش میگم حداقل از طرف آینه برام یه چیز بخر دلم خوش باشه میگه باشه . بعد نصف شب با صدای بچه گونه از خواب بیدارم کرده میگه مامان مامان . میگن جانم چی شده . میگه آب می خوام . بهش میگم قربون دستت برو بخور یک لیوان هم برای من بیار . میگه من آینه ام نه باباش. بلند شدم رفتم آب بخورم دیدم رو در یخچال کاغذ چسبونده نگاش کردم دیدم چند تا خط کشیده . میگم این چیه . با صدای بچه گونه میگه کادوی روز مادرمگه نمیگن نقاشی بزرگترین و زیباترین هدیه برای مادره . گفتم هر کی گفته غلط کرده تو آدم باش کادو پیشکش.

من از همین تریبون و از همین الان به پسرم و عروس آینده ام میگم :عزیزانم من توقعی از شما ندارم همینکه اون روز بیایید خونمون و صدای خنده هاتون در فضای خونه طنین انداز بشه برای من بزرگترین هدیه است .

خدایا همه پدر و مادرها رو در پناه خودت محفظ بدار. خدایا تمام پدر و مادرهایی که دستشون از این دنیا کوتاه شده قرین رحمت خودت قرار بده . خدایا دامن همه زن ها رو به برکت نام والای فاطمه سبز کن .

روز همگی مبارک

نظرات 9 + ارسال نظر
نجمه دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 07:18

کلی خندیدمم از دستشون
خدا برای هم نگه تون داره. همسر منم، به مناسبت روز زن، اجازه داد، من به جای رادیو تو ماشین فقط اهنگ گوش بدم.
هلاک این همه مهربونیشم.

خدا تو همه زندگی ها دلخوشی های کوچولو کوچولو ایجاد کنه و لب همهچزن و شوهرها خندون باشه

شیرین یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 12:00 http://khateraha95.blogfa.com

افرین به این همسر خوشا بحالت خدایی ما این هدیه رو هم نداشتیم خیلی قشنگ بود کلی باید الان ذوق میکردی

یه جور انتقام گیری بود بیشتر, چون خودم اونقدر با همون صدای بچه گانه سر به سرش گذاشتم, اما چون اولین بار بود خیلی چسبید

دل آرام یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 09:14

من بابام خیلی به هدیه دادن معتقده.
ما سی ساله تهران تنها زندگی می کنیم و اگه هدیه دادن های بابا و جشن گرفتنهاش به مناسبت های مختلف نبود خانواده ی افسرده ای می شدیم.
بابای من هم تولد شمسی و هم تولد قمری مون و هم تمام جشن های مذهبی اعم از تولد حضرت فاطمه و حضرت محمد رو جشن می گرفت و می گیره و عیدی میده. یه جو شادی تو خونه ایجاد می کرد و می کنه.
با این کارا سعی می کرد تنهایی یادمون بره.

چقدر خوب و عالی

مامان گندم شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 23:49 http://40week.blogfa.com

سلام
کادوی منم چیزی نبود البته هر سال برای مادرهای هردومون کارت هدیه میگیریم ولی معمولا برای خودم خبری نیست . بیشتر روز مادره تا روز زن
دخترم هم قرار بود به مناسبت روز مادر اتاقش رو مرتب کنه که نکرد منم تحریمش کردم که حتی برای خونه تکونی هم که شده سری به اتاقش نمی زنم

اکثریت مردها در زندگی همینجوری هستند, خبری از هدیه در مناسبت نیست, شاید بلد نیستند, شاید هم واجب نمیدونن,ما هم برای مادرها هدیه میگیریم

فری خانوم شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 14:51 http://656892.blogsky.com

جدای از شوخی و خنده ولی واقعا هدیه خاصی بودا

برام با ارزش بود

سحر شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 14:40 http://senator

عزیزم بازک بهت تبریک می گم
کارشون خیلی بامزه بود و جاالب کاش فقط قسمت آخرش بعد نقاشی ی کادو هم بهت می داد اما اشکال نداره همین که عاشق زندگیش و شما هست و مرد تلاشگری خداروشکر.
انشااله خونه تون پربشه از خنده های آیینه و خودتون

اگه کادو رو میداد دیگه مطمئن میشدم علائم آخر الزمانه, انشالله که همه لب خندون و دل خوش داشته باشند

دل آرام شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 12:17


من اگه بودم بابت از خواب بیدار کردن کتکش می زدم به صورت نمادین.
همسر منم اوایل کلا نه خبر داشت تولده . روز زن و ... نه رسمشون بود کادو بخرن. همچین خانواده ی بی بخاری داشت. کم کم یاد گرفت. البته هر سال مامانم یادآوری می کنه

بابت بیدار کردنش نمیتونم چیزی بگم, واقعا یه شوخی بود, اما من عادت دارم شب ها آب بخورم و روز خواستگاری, پدرمگفت این دختر من عادت داره شبا کسی رو بیدار کنه و ازش آب بخواد و همسر هم با خنده قبول کرد و انصافا تا امروز هر وقت بیدازش کردم با محبت بیدار شده و آب آورده
درمورد هدیه واقعا بلد نیست, با اینکه مادرم و مادرش و خودم بهش میگیم اما کو گوش شنوا, البته نسبت به پدر و مادرامون اینطوری نیست و مناسبت ها هدیه ها رو تهیه میکنیم اما معتقده آدم محبتش به زن و بچه اش نباید در یک روز تعریف بشه

عروسی ساز شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 11:34 http://aroosisaz.com

با عرض سلام وبلاگ بسیار خوبتون رو دیدم. واقعا عالی بود. ممنون میشم لینک ما رو در وبلاگ خوبتون قرار بدید. یا اگر مقدوره یه متن بفرستم خدمتتون، که به عنوان یه پست در وبلاگتون درج کنید. اگر ثبت لینک یا مطلب در وبلاگتون شرایط خاصی داره ممنون میشم بهم از طریق تلگرام اطلاع بدید که همکاریمون رو شروع کنیم.
تلگرام : 09158088089
متن مورد نظر جهت درج در وبلاگ شما:
http://www.aroosisaz.com/id-306

عینکی شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 11:24 http://bogzarad.blogsky.com

اما ذهن خلاقی داشتنااادادن این هدیه به ذهن هرکسی نمیرسیده.

دارم براشششششششششششششششششششششششش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.