معجزه

معجزه یعنی به جای یک قلب دو تا قلب در وجودت د رحال تپیدن باشه

انشالله که به زودی زود بسیار راحت تر و آسان تر دامن همه منتظران سبز بشه .

اوایل هفته 6 متاسفانه باز دچار خونریزی شدم . این بار بیشتر ولی در زمان کوتاه تر . به پزشکم پیام دادم گفت فردا بیا مطب. دو روزی بود که آمپول پروژسترون رو قطع کرده بودم ، مجددا تزریق کردم و رفتم خونه و استراحت کردم که خدا رو شکر فردا صبحش دیگه مشکلی نبود . با آغاز هفته 7 رفتیم برای دیدن قلب جوجو . واقعا دلهره آور و پر از استرس بود . اما خدا رو صدها هزار بار شکر همه چیز خوب بود . دکتر در مانیتور همه چیز رو بهم نشون داد و توضیح داد .اون روز اتفاق بدی در مطب دکتر افتاد . وقتی من داخل اتاق سونو بودم دکتر نفر بعدی رو که یک زن و شوهر همسن و سال خودمون بودن رو  ویزیت کرد . من که از اتاق سونو اومدم بیرون  و رفتم داخل اتاق ویزیت ، اون خانم رفت داخل اتاق سونو ولی شوهرش نشست همونجا . دو بار سر بسته و یک بار خیلی واضح دکتر به اون آقا گفت دارم با یک خانم صحبت میکنم بفرمایید بیرون ، اما طرف سرش و انداخته بود پایین و عین خیالش هم نبود . به خاطر همین بنده خدا دکتر و حتی خودم خیلی معذب بودیم . نتونستم سوالاتی که دارم ازش بپرسم . اون بنده خدا هم با کمترین ولوم صدا داشت در مورد یک موضوع بهم میگفت . واقعا چرا یک عده اینقدر بیشعور تشریف دارن . همسر من هم داخل میاد ، اما به محض اینکه تلفن دکتر زنگ بخوره (که فقط یکبار برای ما اتفاق افتاده) یا من برم اتاق دیگه برای سونو یا هرکاری از اتاق ویزیت بیرون میاد . میگه درست نیست شماها خانم هستید و سوالاتتون در حیطه زنان . شاید کسی جلوی من معذب باشه .

بلاخره به خانواده ها اطلاع دادیم . هر دو خیلی خیلی خوشحال شدند . خدا رو شکر. انشالله که این مسیر تا انتها برای همه راحت و بی دردسر و شیرین و پر و از خاطره باشه .

بعد از نزدیک 23 سال یکی از دوستان دوران راهنمایی رو دیدم . اونقدر چهره اش عوض شده بود که اگر بیرون میدیدمش عمرا" نمیشناختم . بطوری که وقتی به سنگ عکسش رو نشون دادم گفت مطمئنی همسن و سال هستید . در عکس به 46-47 میخورد . چندبار خواستم بگم این سبک آرایش سنت رو بد میبره بالا ، تو دلم گفتم به من چه ؟؟؟؟ الان میگه بعد این همه سال بهش پیام دادم به جای خوشحالی داره ایراد میگیره . اما خانم های عزیز خواهش میکنم وقتی پوست خشن و صورت بزرگ دارید مداد زیر چشم نکشید و ریمل مژه پایین نزنید و ابروهاتون رو تا سر حد مرگ با مداد پررنگ نکنید .

هفته گذشته رفتیم خیابان بنی هاشم برای دیدن توالت فرنگی و خریدش. آقا چرا قیمت ها اینقدر بالا بود . از 400 شروع میشد تا 4 میلیون ، فقط خود فرنگی. اون 4 میلیونی ، برقی بود و دمای آب رو کنترل میکرد و برنامه شستشو داشت . یعنی دوست دارم روزها برم بشینم اونجا ببینم کی و با چه شخصیتی میاد اون رو میخره . من به شخصه اگر اونقدر پول بادآورده داشتم که اون رو بخرم دلم نمیومد در داخل دستشویی نصبش کنم میذاشتمش یه گوشه خونه مهمونا ببیننش چیزی که سنگ انتخاب کرد مبلغش 800 هزار بود که اونقدر رفتم رو مخش که پشیمون شد و گفت راست میگی چرا هزینه الکی برای چیزی که شبیه هم هستند بکنیم . آدم به جای هزینه الکی و زیاد برای یک کاسه ، سرامیک کف و دیوار رو عوض میکنه و یا روشویی رو از این جدیدا نصب میکنه . به هر حال باز قراره از آخر پاییز بنایی داشته باشیم . اول تعویض wc ایرانی با فرنگی(داریم دچار تهاجم فرهنگی میشیم)بعدش ساخت کمد دیواری در اتاق خواب خودمون و انتقال تمامی وسایل اون یکی کمد به کمد جدید. بعدش انتقال کتابخانه ها و میز تحریر و کلی چیز دیگه از اتاق مطالعه به دفتر کارمون  و سفارش ساخت یک کتابخانه با ابعاد بزرگتر با جادادن این همه کتاب در داخلش. و کلی کار دیگه . این کارها هزینه برتر از سال گذشته هستند ولی در عوض کثیف کاری سال پیش رو ندارن .

نظرات 6 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 18:41

دوقلوئه؟
مبارکه

سلام, ممنون
نه, خدا خواست یه دونه باشه

سحر چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 15:16 http://senatorvakhanomesh

تک تک لحظه هاتون از انتظار و آزمایش حس کردم ....مال من تا الان قسمت نبود انشاالله دفعه بعد...ولی واقعا خوشحالم که شما الان نی نی دارین خدا حافظ هر دوتون باشه برای منم دعا کنین ممنون می شم

ممنون، انشالله که خدا به زودی زود بهترین ها رو در مقابلتون قرار میده و یک روزی میرسه که دو تا خط موازی باعث بشه مثل دیونه ها گریه کنی و بخندی و ساعت ها محو تماشای اون بشی . این روزها دور نیست . برات از ته ته ته ته ته دلم آرزو میکنم که معجزه درونت رو ببینی

ربولی حسن کور سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 15:39 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خوشحالم که مشکل خاصی نداشتین
تعویض توالت هم کار بسیار درستیه نه فقط برای دوران بارداری

سلام, آقای دکتر
ممنون

samira دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 12:54 http://sama92.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
نمی دونی چقدرذوق کردم برات
انشاله خدا حفظش کنه وبه سلامتی بغلت بگیریش ولذت ببری
چه خوب که توی لحظه های شیرینت از کسایی که آرزوش رو دارن هم یاد می کنی
تغییرات هم ایشاله به خوبی پیش میره
مواظب خودت هم باش

سلام عزیز
ممنونم
انشالله که خدا همه رو به بهترین شکل خوشحال کنه

mini یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 23:46

سلام خوشحالم که خوبید اول فکر کردم دو قلو دارید
البته با نصب و شیر الات، برید تا مرز 550

سلام
راستش خودمون هم اولش فکر کردیم دو قلو داریم اما خواست خدا این بود, خدا همین رو برامون حفظ کنه و به همه منتظرا هم فرزندی سالم و صالح و اهل خدا و حافظ دین خدا بده, الهی آمین
بله, با شیر آلات تا 550-600 حساب کردیم, چه بسا بیشتر, چون باید کف رو هم عوض کنیم

دلژین یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 13:38

سلاااام
خیلی خیلی مراقب خودت باش و به خودت و نینیت برس ...
+عجب مرد بی شعوری واقعا !
+جدی توالت فرنگی ۴۰۰ ؟؟؟ چ گرووون ! :)))
+ایشالا تعمیرات و تغییرات به خوبی و سریع پیش برن
+مااااااااچ

سلام
ممنون عزیزم .توکل کردم به خدا ، اما باید مواظب باشم
متاسفانه هستند افرادی که هیچ ارزشی برای شخصیت خودشون قائل نیستند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.