آماده میشیم

دیشب مهمون داشتم خانواده سنگ . دوست دارم ماهی یکبار بگم بیان اما واقعا به خاطر کار سنگ یا گرفتاری خودم نمی تونم . دوست دارم آینه عادت کنه به اومدن پدر بزرگ و مادر بزرگ هاش.حتی دوست دارم خونمون رو فاصله دار تر کنیم تا هرزگاهی شب ها بیان خونمون بمونن یا ما بریم خونشون بمونیم . عین خونه مامانم اینا . یک لذت خاصی برای بچه ها داره.

آینه بزرگ تر و آقا تر شده . عاشق دالی بازیه.هفته گذشته کاملا به مطالعه در مورد نحوه تهیه غذای کودک گذشت و نهایتا نتیجه گرفتم که ترجیح میدم به جای استفاده از انواع سرلاک ها خودم غذا درست کنم. و اینچنین بود که اول آرد برنج درست کردم . نیم کیلو برنج رو ریختم تو آبکش و تمییز شستم . بعد 24 ساعت خیسش کردم و روی یک پارچه تمییز ریختم و گذاشتم خشک بشه . بعد از اینکه خشک شد آسیابش کردم و الک کردم و آرد رو جدا ریختم داخل شیشه و برنج هایی که نیم دونه شده بودند و داخل الک مونده بودند رو ریختم داخل یک شیشه دیگه برای غذاهای برنجی ماهای بالاتر. بادام هم خریدم و روش آب جوش ریختم و چند دقیقه بعد پوستش رو کندم و سفید شد . اون رو هم گذاشتم تا خشک بشه تا پودرش کنم . از محصولات OAB هم جوی دو سر ارگانیک خریدم . و نهایتا تصمیم دارم یک سیریال هم بخرم. در ضمن سیب زمینی و کدو حلوایی هم جزء ملزومات و رفیق ابدی ما خواهند بود . کلی غذای کودک پیدا کردم که می خوام در زمان های مناسب برای آینه کوچولوم درست کنم .

لثه های آینه بشدت ملتهب شده و می خاره.در تمام تایم بیداریش یکسره دستش ، پتوش یا هر چیزی که دم دستش هست داخل دهنش میذاره و غر میزنه . جدیدا هم قل میزنه میره زیر مبل و پایه های مبل رو با لثه هاش میگیره . وقتی به دکتر گفتیم گفت این یک مرحله از رشد هر بچه ای هست که نیازی به مداخله نیست . گفت در داروخانه ها ژل های بی حسی وجود داره می تونید استفاده کنید اما من ترجیحم استفاده نکردنه . استفاده از دندونگیر بهتره . گفت دندون گیرش رو داخل فریزر بزارید و بعد بدید دستش . که ما قبلا اینکار رو کرده بودیم و هیچ استقبالی صورت نگرفته بود . آینه کلا دندونگیر دوست نداره . البته با دستکش دندونگیر دارش بهتر کنار اومده . پیشنهاد داد که حوله و پارچه های سفت مثل کتان رو در اختیارش قرار بدیم . البته باید کاملا تمییز باشه و کمی با  آب جوشیده ولرم خیسش کنیم . هم باعث میشه که با گرفتن در دستش و لمسشون حس لامسه اش قوی بشه و هم با کشیدن به لثه هاش کمی التهابش بهتر بشه .



نظرات 7 + ارسال نظر
بانوی تیر ماهی دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 12:22

سلام خانومی
ممنونم از حرفات ♥
اطرافیان همیشه بهم تاکید دارن که باید دور از خانواده ی شوهر باشی.اما خب من میگم چرا ؟ اگه حدود رعایت بشه هیچ مشکلی واسم پیش نمیاد! وقتی مطالب شما رو خوندم و دیدم آنچنان مشکلی ندارید خیالم یکمی آسوده شد و خواستم که راهنماییم کنید.
البته درک و شعور آدمها خیلی متفاوته.مادر شوهر من یکمی حس فضولی و دخالت داره و همیشه دوس داره ما رو کنترل کنه.و اینم به نظرم به گفته شما با رعایت و کنترل خودم حل میشه
واسمون دعا کن خانومی دعای مادر زود اجابت میشه

سلام
انشالله که زندگی شاد و آروم و دلچسبی رو در کنارشون تجربه خواهی کرد

دل آرام دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 11:32

با دیدی که داری چه شهرستانی رو رو به رشد می دونی و پیشنهاد میدی؟ جایی بوده که تحت نظرت باشه طی چند سال و رشدش خوب باشه مثل تهران؟

دل آرام دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 11:10

پردیس رو چند سال پیش رفتم دیدم و الانم دیدم هنوز تو همون موقعیته و یه مشکلی که داره اینه که کلاهبرداری توش زیاده و مثلا میگن آخر امسال تحویله و هنوز تحویل نشده. این هم یعنی خواب پول.
مثلا ما اوایل 93 رفتیم پردیس و الان هم دقیقا تو همون وضعیته پردیس و خونه های پیش فروشی که اون موقع دیدیم.
در مورد شهرستان ها نوشهر و کاشان که من در ارتباطم خیلی رشد قیمتی ندارن به نسبت تهران.
ما خونه ی خودمونم خیلی طول کشید تا خریدیم. چیزی حدود دو ماه هر روز معاملات ملکی ها بودیم و در حال خونه دیدن.
چند ماه که از رکود بگذره یه کم قیمتا واقعی تر میشه الان هنوز توهم قیمت بالا فروختن تو فروشنده ها هست. اواخر زمستون شاید قیمتا بشکنه. در حال رصد قیمتها هستم. دیوار خیلی پرت و پلاست قیمتا. مردم از فروش ملک به قیمت بالا که ناامید میشن میان تو دیوار می ذارن انگار.
محله ای اگه تو نظرت اومد مناسب بود بهم بگو. ممنون میشم.

پردیس جای خوب و بد داره,مثلا اون جایی که ترکیه ای ها ساختند دوست پدر من خرید 25 تومان چند سال پیش,بهمن پارسال صد فروخت و الان حدود یک ماه پیش ما اونجا بودیم 270 می فروختند,
ملک در همه جا با رشد قیمتی همراه خواهد بود ولی یک جا کمتر یک جا بیشتر, شما که خانواده همسرت اهل شمال هستند و خود همسرت اگه شناخت خوبی نسبت به منطقه داره میتونید اون سمت ها هم سرمایه گذاری کنید,در کل اگر نتونستید خونه بگیرید پولتون رو هم راکد نگه ندارید ,ما خودمون الویت اولمون بنا به میزانی که می خواد بیاد دستمون سمت پردیس یا پرند هست,البته با احتیاط و چشم باز,خونه هایی که سمت چیتگر ساخته میشه خوبن فقط متراژ بالا هستندو به پول ما نمی خوره,در ضمن حواستون هم باشه که سند حتما شخصی باشه,و در نهایت زمین در شهرستان خای تبریز و همدان .اون هم چون آشنا داریم

باران یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 18:37 http://baranoali.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی خوبه که سعس میکنی پسر عزیزت ارتباط اجتماعی بیشتری با افراد نزدیکش داشته باشه. خوشم اومد.
ان شالله همیشه لحظه های شیرین و شادی کنار هم داشته باشید و کانون خانواده تون گرم و گرمتر باشه

سلام
افرادی رو که بچه رو از مادر بزرگ و پدر بزرگ و عمه و عمو و دایی و خاله دور نگه میدارن رو درک نمی کنم. به هر حال اونا اعضای مهم و تاثیرگذار در حال و آینده بچه هستند
همچنین شما

سلااااااام
خوشحال میشم به وبم سربزنید.

یه وب دیگه ای هم هست که عالیه و من مدیرش نیستم
ادرسش:labkhandekhoda370. blogfa.com
از سرزدن بهش پشیمون نمیشید.


روزتووووون بخییییر☺☺☺

گندم یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 16:33

سلام ای جان داره مراحل رشد رو به سرعت طی می کنه دخترک من فعلا با ابریزش دهانی شروع کرده و کمی پاهاش دون دون شده میشه یک هویچ سفت رو هم پوست بگیری بدی دستش یا یک سیب کوچیک البته فکر کنم راهکار میوه برای بچه های کمی بزرگتر از آیینه هست من یادمه دخترم می نشست و میوه هارو میکشید به لثه هاش

سلام
میوه ها برای شش ماه به بالاست مشروط به اینکه غذای کمکی رو شروع کرده باشه .پارچه برای آینه خیلی جواب داد .البته دست و پا و دماغ و گوش عروسک هاش هم دست راستمون محسوب میشه

شیرین یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 12:24 http://khateraha95.blogfa.com/

ای جونم
اره بابا کار خوبی کردی ژل براش نگرفتی اینجوری بهتره

دکترش رو خیلی می پسندم. زیاد اهل داروهای شیمیایی نیست
راهنمایی های خوبی هم میکنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.