سوسک

اینکه در یک خانواده سه نفره ، دو نفر از سوسک بترسن(در حد سکته) و نفر سوم هم یک کودک سه ماهه باشه ، دیده شدن سوسک میتونه یک فاجعه محسوب بشه.ساعت 4 صبح بیدار شدم و رفتم آینه رو بغل کردم  که دیدم از بغل تختش یک سوسک بزرگ داره میره سمت کمد. خواستم جیغ بکشم گفتم خوب نیست ترس رو به بچه منتقل کنم. با صدای جیغ جیغ آرومی میگفتم سنگ سنگ . از خواب بیدار شد و گفتم داخل اتاق آینه سوسک بزرگ دیدم (البته برای ما کوچیک و بزرگش فرقی نداره).با ترس رفت داخل و ده دقیقه ای به در و دیوار نگاه کرد و دید که آقا سوسک ولگرد بین کمد و دیوار واستاده . اومد حشره کش رو برداشت و رو سوسکه خالی کرد . سوسکه هم گیج و منگ از اتاق آینه فرار کرد و اومد داخل اتاق ما و رفت زیر تخت . حالا جرات نمیکردیم داخل اتاق هم پامون رو بزاریم که مبادا یک دفعه بیاد بیرون و بخوره به پامون. شروع کرد داخل اتاق خودمون  هم اسپری زدن .اونقدر زد که تموم شد و دیگه نمی تونستیم نفس بکشیم . من که ریه درست و حسابی ندارم . آینه هم افتاد به سرفه کردن و خس خس. اونقدر میترسیدیم که دست و پامون میلرزید . ساعت شده بود 4:30 . سنگ گفت بزار زنگ بزنم به بابام بیاد کمک. زنگ زد خونشون . مامانش اومد گفت چه خبره شلوغش کردید در اتاق رو ببندید سوسکه بمونه اون اتاق خودتون این اتاق بخوابید . دیدیم کمکی ازش بر نمیاد گفتیم حداقل آینه رو شما ببر ، ما خودمون یک فکری میکنیم . آینه رو برد .رفتیم و کل وسایل اتاق خوابمون رو یکی یکی آوردیم بیرون و بلاخره دقیقا اذان صبح بعد از یک ساعت تلاش سوسکه رو بی حال زیر کشوی تختمون پیدا کردیم و سنگ از شدت ترس چنان ضربه ای بهش زد که روی فرش له شد و لاشه اش به زور جمع شد و برد انداخت داخل حیاط, دیدیم نمیتونیم نفس بکشیم, پنجره رو باز کردیم و کولر رو زدیم دور تند و خودمون هم رفتیم پایین. سنگ ساعت شش رفت سر کار. من و آینه هم خوابیدیم. دو باری آینه برای شیر بیدار شد. ساعت ده صبح بود که دیگه به نق نق افتاد و چون مادر و خواهر سنگ عموما تا 11 -12 ظهر می خوابن, آروم اومدیم خونمون, حالا من هستم و خونه ای بهم ریخته و حال نداشته ای برای جمع کردنش

از روز پنجشنبه مشغول پیدا کردن پوشک هستیم, پنجشنبه به چهار تا فروشگاه اتکا, چمران, شهدا, امیرآباد و کلاته سر زدیم دریغ از یک دونه پوشک, دو تا داروخانه رفتیم یکیش گفت ندارم یکی دیگه گفت فروش نداریم قیمت جدید نیومده, دیروز هم باز دو تا فروشگاه رفتیم نداشت تا بلاخره رفتیم هایپر صبا و دیدیم فقط سایز 4 و 5 مولفیکس و پمپرز داره, آینه سایز 3 استفاده میکنه, دیدیم با این وضعیت بهتره حداقل سایز 4 بخریم ,نگه داریم, دو تا مولفیکس باقی مونده بود اونا رو برداشتم بسته ای72 تومان و سه تا هم پمپرز برداشتم بسته ای 92،خدا بر باعث و بانیش لعنت کنه, قیمت اجناس ضروری بشدت بالا رفته, ماست و پنیر و چهار تا شیر و چند بسته دستمال کاغذی شد 80 تومان, جدیدا هر وقت میرم خرید اعصابم بهم میریزه, شیر خشک بچه هایی که به پروتیین گاوی حساسیت دارن پیدا نمیشه یا کم شده و قیمتش رفته بالا, خدا خودش به دادمون برسه

این روزها تلاش آینه برای سینه خیز رفتن بیشتر شده,  یک هفته پیش فقط می تونست از پشت به شکم بیاد, اما الان کاملا غلت میزنه,البته با سختی و عرق ریختن فراوان,اما از تلاش دست بر نمیداره,سینه خیز رو هم کامل نمی تونه موقع حرکت سرش رو بالا بگیره و به همین علت صورتش رو به زمین میکشه و ما الان با پدیده زخم صورت و بینی مواجه هستیم,صورتش به شدت قرمز شده . چیزی مثل اگزما ، فقط شدیدترش. جوش زده و ترک برداشته.دکتر گفت به خاطر کشیدن صورتش بر روی زمینه.کاری هم نمیشه کرد .جلوشو نمیشه گرفت.یک کرم داد . کرم استلاتوپیا ماستلا. واقعا معجزه کرد و اون حالت اگزمایی از بین رفت . فقط الان مرتب در روز 4- 5 بار میزنم به صورتش. انشالله زود یاد بگیره سر و سینه رو موقع سینه خیز بالا بیاره راحت بشیم از این زخم صورت .

شمال نرفتیم . با اینکه خودمون بیشتر از همه مشتاق بودیم و حتی پدرم رو هم ما ترغیب کردیم بره اما با یک دو دو تا کردم تصمیم گرفتیم نریم .مهمترین دلیلش ترافیک راه بود . می ترسیدیم آینه کلافه بشه و گریه کنه در طول مسیر. و دوم اینکه تصمیم داریم مهر ماه بریم مشهد و گفتیم از مسیر شمال میریم . در حال حاضر داریم آینه رو با صندلی ماشینش دوست میکنیم . خدا رو شکر خوب باهاش کنار میاد .

بلاخره شرکت بیمه هامون رو رد کرد و دیروز رفتم برای فیزیوتراپی. سقف قرارداد فیزیوتراپی رو برامون زده 3 میلیون . دیروز خود مرکز فیزیوتراپی معرفی نامه گرفت دیدیم زده یک میلیون . با بیمه تماس گرفتم گفت نه خانم با لیز درمانی و مگنت درمانی سه میلیون میشه . گفتم من هم فیزیوتراپی دارم هم شاک ویو دارم هم لیزر درمانی. گفت نه ما فقط یکیش رو در نظر میگیریم برای اون یکی ها باید نسخه جداگانه بگیری. گفتم میگیرم . گفت نه در یک ماه ما بیشتر از یک معرفی نامه نمیدیم . و اینچنین بود که هزینه شاک ویو بصورت آزاد توسط حساب شد و قرار شد بعدا بیمه پولش رو بده که با توجه به تجربه های سال های قبل نمیده . واقعا اگر میدونستم قراره اینطوری بشه اصلا نمیرفتم و نهایت درد دستم رو تحمل میکردم .در این شرایط بد اقتصادی همش داره هزینه های یهویی برامون پیش میاد .

همونطور که قبلا گفته بودم به فکر شروع یک کار جدید هستم . در ابتدا سنگ کاملا مخالف بود تا اینکه بعد از ساعت ها مذاکره قانع شد . درخواستم رو برای اون شرکت فرستاده بودم . هفته گذشته تماس گرفتند و گفتند بیا برای مصاحبه . سنگ گفت منم باهات میام . رفتیم و صحبت کردیم و گفتند از نیروی جوان استقبال میکنند و قرار شد در آزمونی که هر ماه یکبار پژوهشکده بیمه برگزار میکنه شرکت کنم و در صورت قبولی یک دوره یک ماهه بگذرونم و بعدش کار خودم شروع بشه . اگر خدا یاری کنه می خوام نمایندگی بیمه بزنم . از بعد از مصاحبه اشتیاق سنگ برای استارت اینکار بیشتر شده ، البته با این شرط که الویت اول آینه و خانواده باشه .

از بعد از به دنیا اومدن آینه خونریزیم همچنان ادامه داره . یک ماه اول فکر میکردم طبیعیه. ماه دوم به حساب عادت ماهیانه گذاشتم . تا اینکه دو هفته قبل دقیقا در سه ماهگی آینه دیدم حالم خیلی بده . شدتش مثل روز اول بود . یعنی در 90 روز من نهایتا 15 روز خونریزی نداشتم و مجددا مثل روز اول دچارش میشدم . رفتم دکتر. معاینه و سونو انجام داد گفت مشکلی نداری. برام آزمایش نوشت خدا رو شکر چیزی نبود اما  همچنان ادامه داره . گفت قرص شیردهی بخور تا قطع بشه . اما اون هم فعلا تاثیری نداشته . موندم چیکار کنم .

نظرات 14 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 14:27

واااااای سوسک رو اعصاب ترین موجود دنیا

خدا خودش بهمون رحم کنه با این وضع مملکت

به راستی که خدا بهمون رحم کنه

شیرین سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 11:39 http://khateraha95.blogfa.com/

انشالله که کارت سریعتر روبراه بشه و بتونی یه هماهنگی عالی برای کارو خانواده داشته اشی
شیشه عزیزم منم 6 ماه بعد از بدنیا اومدن فندوق خونریزی داشتم البته من فیبرم داشتم شما نداری؟ ازمایشهام و سونو همشون خوب بود ولی بعد 6 ماه بهم یه سونو چند بعدی داد و گفت بقایای بارداری مونده و دوباره کوتاژ شدم یه دکتر خوب برو خونریزی ادمو کلافه میکنه و عصبی از همه مهمتر کمخونیشه من الان بعد دو سال هنوز خیلی کم خونم

انشالله
فیبروم ندارم . دکترم همه چیز رو بررسی کرد . در ضمن مگه در سزارین ممکنه بقایای حاملگی بمونه؟؟؟؟؟؟ خونریزی بشدت عصبی و کلافه ام کرده.انصافا دکترم خوبه . اگر یک ذره به تشخیصش شک داشتم حتما عوضش میکردم . هر چند که پیش یک نفر دیگه هم رفتم که اون هم معتقد بود با شروع غذای کمکی کم میشه و جای نگرانی نداره

مادر سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 11:14

والا به منم سونو گفت دیواره رحمم خیلی نازک شده . دکتر گفت علتش خونریزی های زیادیه که داشتی و تنها راهش همینه .
وگرنه من از ال دی بدم میاد . مجبور شدم مصرف کنم که بعد از مصرفش خونریزیم قطع شد و هر بار که 21 تاش تموم میشه پریود میشم

قدیمی ها 8 -9 تا میزاییدن کک شون هم نمی گزید . یه دونه دنیا آوردیم . دستم از یک طرف این حالت هم از طرف دیگه داغونم کرده . خدایا شکرت
حالا باز خدا رو شکر مال شما قطع شده مال من با مصرف دارو هم قطع نمیشه.البته کمتر شده

مادر دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 22:05

عزیزم مشکل خونریزی رو منم داشتم .(بچم الان 5 ماه و نیمشه) رفتم دکتر سونو آز مایشم نرمال بود . گفت تنها راهش ال دیه که حداق منظم بشه
الان یکماه بیشترهه ال دی مصرف میکنم یه بار پریود شدم ...
دوست داشتم دوران شیر دهی پریود نشم اما نشد . خیلی سر این قضیه ناراحت شدم .
خدا کنه دونسته این راهو بهم پیش نهاد کرده باشه

به منم قرص شیردهی داده اما همچنان خونریزی دارم .این خونریزی ها که پریودمحسوب نمیشه یا میشه ؟؟؟؟چون در اوج شدت خونریزیم که سونو کردم جداره رحمم نازک بود

پرنسا دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 13:49

شما الان یه مامانی .دیگه نباید از چیزی بترسی.دیگه این دفعه سوسک دیدی دمپایی بردار بزن روش.یه بار بزنی دیگه ترست میریزه

حتی جرات اینکار رو هم ندارم

گندم دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 13:24 http://40week.blogfa.com

سلام یه زمانی که دنبال سایز یک می گشتیم طرف می گفت مثل جنس قاچاق شده گیر نمیاد . هنوز نی نی ما سایز یک میبنده و این اواخر کمی تپل شده (کمی کش کناری رد میندازه) و چون بسته 40 تایی هنوز تموم نشده و حیفه با این اوضاع بلا استفاده بمونه از قسمت پشت کمی محل کش رو با قیچی پرت میدمو و پوشک براش راحتر میشه و رد نمیندازه .
پس برم سایز 2 بخرم من وایستادم تا سایز یکش تموم بشه بعد .
برای شروع کار هم بهت تبریک می گم . دفتر بیمه که متعلق به خودت میشه می تونی قسمتی از دفتر رو اختصاص بدی به ایینه و با هم برید سرکار

سلام
شما برو تا سایز 4 خرید کنید.واقعا هنوز سایز یک میبنده.ای جونم.منم پوشک هایی که کوچیک بشن رو همینکار رو میکنم و تایمی می پوشونم که دو تایی تنها هستیم و می دونم زیاد بغلش نمی گیرم تا پس بده.
ممنون.احتمالا یک قسمت از دفتر رو به آینه اختصاص خواهم داد و با پارتیشن جداش میکنم و فرش یا موکت میندازم تا راحت باشه

دل آرام دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 11:27

رفاه کاشان دیدم.
سایز چهار خیلی کم شده.

ممنون

من دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 00:13 http://delgirams.blogfa.com

خدا لعنتشون کنه، با این شرایط گل و بلبل همسری میگه قید بچه دار شدن رو فعلا بابد بزنیم...

واقعا خدا لعنتشون کنه, اما باور کنید که روزی رو خدا میده
تعلل زیاد در بارداری هم بعدها خدای ناکرده مشکلاتی رو فراهم میکنه, حداقل از الان برو پیش متخصس زنان و تحت نظر باش

Mahna یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 23:04

سلام مجدد
دیجی کالا سایز سه مولفیکس رو داره بسته 14 تایی 15900

سلام
الان میببنم

Mahna یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 22:48

سلام شیشه جان
من باز بگم که معمولا پوشک رو از دیجی کالا میخرم و الان پسرم سایز چهار پمپرز استفاده میکنه که ۴۷ بود. رفتیم بنی هاشم همین یک ساعت پیش یه مغازه گفت ۴٨ رفتیم چندجای دیگه سر زدیم که همه ۵۰، ۵٨ و ۶۰می گفتن. برگشتیم مغازه اول گفت ۵۰!!!! همه هم ده تا ده تا میخریدن منم برخلاف میل قلبیم ۱۰ تا خریدم. از شانس امشب سایت دیجی کالاخراب شده و ترسیدم بعد ازتعمیر گرونتر بده وگرنه از دیجی میخریدم. شما دیجی کالا رو هم چک کن و سوپری های کوچیک رو. اگر هم بنی هاشم رفتید دوتا مغازه هست به اسم گلها سر یه کوچه که اونم گلهاست، اونی که بزرگتره و خیلی شلوغه و داخلش دو طبقه س تقریبا از همه جا بهتره. یعنی تجربه خرید من در این مدت نشون داده از همه با انصاف تر و ارزونتره.

سلام
راستش ما هم مولفیکس رو از فروشگاه اتکا می خریمو از حکمت کارت استفاده میکنیم که بعضی مواقع بین 15 تا 45 درصد برامون تخفیف داره, اما الان نیست, پمپرز رو هم از داروخانه می خریم
امشب قراره بریم بنی هاشم ممنون که آدرس دادی, دیجی کالا رو هم نگاه میکنم, مجددا لطف کردی

Mahna یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 18:56

سلام شیشه جان
من دیشب ساعت ٨ شهروند آرژانتین بودم، هم پوشک پمپرز داشتن وهم مولفیکس، سایزسه و چهار هم فراوون بود.

سلام عزیزم
پس احتمالا تازه آورده بود, چهارشنبه که ما رفتیم نداشت, حتما میرم سرمیزنم, واقعا سایز 3 لازمم

نجمه یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 18:38

سلام عزیزم
والا تجربه خودمو بهت بگم. از جاهایی که فروششون بالا بود، نخریدیم.
رفتیم از سر کوچه مون با قیمت قبل خریدیم
طرف دید ما بچه داریم، کلی پوشک داد بهمون. گفت از پرتوی هم میان اینجا، از ما میخرن. یه سر بزن، فروش سوپر مارکت و اینا کمتره.
همسر منم، از سوسک می ترسه. یه بار سه طبقه پلهروبدون اسانسور اومده بود، بخاطر ترس از سوسک.

زه ما گفتند در خیابان باستان یا مولوی میتونی کارتنی بخری, رفتیم باستان پوشک سایز 4 مولفیکس که همون موقع از هایپر 72 خریده بودم, میداد 83،سر خیابون مامانم هم سایز 3 نداشت, طرف خودمون نرفتم

دل آرام یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 17:25

من شش ماه یه هفته خونریزی شدید یه هفته قطع میشد. هرچی دکتر رفتم فایده نداشت. گفتن هورمون شیردهی فعاله. غذاخور بشه خوب میشه که از ماه هفت با کاهش شیردهی تموم شد
من رفتم پوشک بخرم فقط یک و دو و سه داشت! چهار میبندم برا فسقلی. میدونستم میخریدم برات. پیدا نکردی بگو از رفاه مولفیکس بخرم برات.

پس با این اوصاف تا زمانی که به غذا بیفته وضعم همینه, واقعا خسته شدم
کدوم رفاه, من رفاه های سمت خودمون رو رفتم, حتی شهروند آرژانتین هم فقط مای بی بی داشت, من حدالامکان مولفیکس و اگر پیدا نکردم بارلی می خوام, شعبه رفاه رو بگید خودم میرم

سحر یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 13:54 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

سلام
بااین حساب من باید شجاع باشم چون نمی ترسم معمولا به خصوص خونه قبلی سوسک می دیدم من دخلش می آوردم و بحث ما فقط سراین بود کی برش داره ،نگو نمی ترسم چندش دارم که قبول نیس چون چندش همه دارن
واقعا ناراحتم اوضاع پوشاک اینجوری شده یکیم نیس بره سراغ شرکتای تولید جننده یع وارد جننده ببین چه کار دارن می کنن،
خیلی خوبه به فکر کاری آفرین،موفق باشی منم شدیدا به فکرشم البته برای دوسال آینده اما نمی دونم چی شروع کنم،اتفاقا دوستم بهم کار بیمه پیشنهاد داد اما بازاریابی می خواد که نمی دونم چطور دربیاد،

سلام . من کاملا میترسم و دیشب فقط و فقط به خاطر پسرم جیغ نکشیدم. دست و پامون چنان میلرزید که حد نداشت .خدا نصیب نکنه
مملکت گل و بلبلی داریم
اگر برات بازار سرمایه جذابیت داره و فرد ریسک پذیری هستی نگاهی به بازار بنداز. نیاز نیست الان خرید و فروش کنی. فقط بازار رو رصد کن .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.