خونه زندگی

خونه رو شپشک برنج گرفته بود . یعنی در تمام عمرم از نزدیک این همه جوجو در برنج ندیده بودم . با اینکه محیط نگهداری برنجم خنک بود اما پر شده بود از جوجو. مامان میگفت به احتمال برنجی که خریدی کهنه بوده . نه دلم میومد بیرون بریزمش نه می تونستم استفاده کنم .  شپشک ها در کل خونه پخش شده بود که باعث تعجب همه شده بود . رو تشک آینه سه تا دیدم و اینچنین بود که آستین ها رو دادم بالا و یا علی گفتم و دست بکار شدم . برنج رو بردم پهن کردم در پارکینگ و بعد از چند ساعت رفتم و الکش کردم و مجددا در سینی پاکش کردم . حالا مونده بود خونه ای که پر از جوجو بود . مجبور شدم خونه تکونی کنم . در نهایت هم 24 ساعت اومدم خونه مامان و خونه خودمون رو سم زدیم .

به هر حال اگر خواستید کسی رو نفرین کنید بگید الهی برنجت شپشک بزنه


نظرات 6 + ارسال نظر
یک دوست یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 22:38

سلام
می خواستم بگم حشرات بیشتر در جای نمناک زیاد می شن .یکی از خواص گچ اینه که نم محیط رو می گیره می تونید کمی گچ رو در فضایی که برنجها هستند قرار بدید نم محیط رو بگیره

بسیار بسیار ممنون از راهنماییتون, حتما اینکار رو میکنم
هر چند که محل نگهداری برنجم خشک و گرم بود و از گرما این اتفاق افتاده بود, البته فکر میکنم

گندم سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 18:37

مورچه ریزها از همه بدترن ما بهشون میگیم مورچه روغنی چنان دندون میگرن فعلا به این بلا مبتلا هستیم

کلا حشرات موزی هستند, به خونه زندگی آدم بیفتند جمع کردنشون سخته, فکر کنم شما هم یک سم پاشی اساسی نیاز داشته باشید

دل آرام سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 09:33

مدتی طول کشید تا همسر و مامان معدومشون کردن. منم استراحت مطلق بودم خونه ی مامان. برا همین دیر فهمیدیم.

خیلی بده, امروز مجددا دیدم کنار ظرف برنجم کلی هستند, البته داخلش نبودند ,انشالله که بتونم ریشه کن شون کنم

دل آرام دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 16:22

منم تو بارداری ام همسر رفت دید کل خونه شپشک برنج رژه میره.

از دیدگاه من خیلی حادثه بدی هست, آشپزخونه رو جارو میکشیدم, جارو میذاشتم تو اتاق, میرفتم میدیدم از لوله جارو اومدند, بیرون تو اتاق پخش شدند
انشالله که دیگه نیوفته

محمد دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 11:49 http://seventhsky.blogsky.com

برنجت را دور نریز
تو برنجت نمک بریز دیگه جوجو نمیزنه

دور که عمرا نمیریزم
نمک زدم, یک حبه سیر با پوست هم انداختم توش
انشالله که نزنه

شیرین دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 11:13 http://khateraha95.blogfa.com

خسته نباشی عزیزم
به برنجت نمک بزن دیگه شپشک نمیزنه

ممنون
میگن نمک باعث میشه برنج خرد بشه, اما من زدم, امیدوارم خرد نشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.