مگه داریم مگه میشه

این روزها کلی کار دارم .به قول سنگ دارم دور کاری می کنم . هر چند بی مزد و مواجیب. سنگ میگه کمک کردنت از این جیب به اون جیب حساب میشه به همین علت خبری از حقوق نیست و بعدش میگه شاعر میگه : بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردی . و در این زمان من هم میگم شاعر غلط کرده برای من کاملا با مزد هست و منت هر خدمتی که کردم و همینطوری الکی الکی دلمون خوشه و می خندیم. انشالله که در همه زندگی ها از همین دلخوشی های الکی وجود داشته باشه .

قابل توجه پسردارهای عزیز. قیمت ختنه شده 2 میلیون . اون هم علی الحساب. مگه داریم مگه میشه . یعنی قیمت ختنه هم با قیمت ارز داره جا به جا میشه . البته اون بیمارستان و اون پزشک همچین قیمتی رو داد وگرنه الباقی بیمارستان هایی که تماس گرفتم گفتند 400 تومان. در مراکز دولتی هم قیمت ها پایین تره . در مراکز تامین اجتماعی هم برای اونایی که دفترچه بیمه اشون تامین اجتماعی هست رایگانه. سنگ معتقده قبل از ختنه یک متخصص ارولوژی آینه رو ویزیت کنه . آخه خودش واریکوسل داشت . دکتر گفته بود مادرزادیه . حتما اگر پسردار شدی ببرش دکتر. 

آینه کچل شده . کچلااااااااااااااا. شبیه کچلی اکثر باباهامون . وسط مثل کف دست خالی ، دورسر هم کم پشت. دقیقا شبیه حاجی بازاری ها شده . کلی عکس های بامزه از این کچلیش انداختیم و قراره هفته آینده بریم آتلیه تا چندتایی عکس از این دوران داشته باشیم . چند تا کار خوب نسبت به آینه انجام دادم که به نظر خودم عالی هستند . از روزی که به خونمون برگشتیم سنگ روی تخت خودش می خوابه . تا چهل روزگی من و سنگ هم تشک مینداختیم و زیر تختش می خوابیدیم ولی الان یک هفته است که ما رفتیم اتاق خودمون و پسرم تنها می خوابه . البته در طول شب بیشتر از 10 بار بلند میشیم و بهش سر میزنیم . چراغ راهرو و چراغ خواب اتاقش هم روشنه . برای شیر هم تا اونجایی که می تونم نمیزارم شب ها به گریه بیفته و تا بیدار میشه و اولین صداهاش رو میشنوم سریع میرم و شیر میدم و می خوابه . کار خوب بعدی که کردیم داریم الگوی خواب براش تعریف می کنیم . ساعت 9 شب پوشکش رو عوض می کنم ، یک لباس نسبتا گشاد و راحت تنش می کنم . شیر میدم و می خوابونم . راحت و بدون دردسر 3 ساعتی می خوابه و بعدش شیر و باز لالا.ادعا نمیکنم کارم همیشه جواب میده ولی اینکه آینه از همین الان در ضمیر ناخودآگاهش بدونه که قانونی وجود داره برام کافیه .

نظرات 7 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 16:12 http://sarneveshtehman.blogfa.com

سلام خانمی خوبی؟
پسر منم بیست روزه هست.
شما ختنه رو کی انجام دادید؟؟ ما هنوز نمی دونیم کی خوبه.

سلام عزیزم
ما 47 روزگی ختنه کردیم, کمی درگیر خوب نشدن نافش بودیم, وگرنه می خواستیم قبل از 40 روزگیش انجام بدیم
من خیلی می ترسیدم ولی راحت تر از چیزی بود که فکرش رو می کردم
بعد از هفت روز هم افتاد,,خدا رو شکر پسرم هم اذیت نشد

ترانه شنبه 16 تیر 1397 ساعت 08:54

سلام عزیزم
شما همون شیشه و خرچنگین؟

سلام
نه عزیز, من شیشه و سنگ هستم

شیرین سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 10:36 http://khateraha95.blogfa.com

ای جونم برای کچلیش کچلو ببوس
فندوقم تا یکسالگی اصلا مونداشت
الان پر پشت شده ماشالله
میگم زود نیست جداش کردی؟
ولی کار خوبیه چون من نمیتونم

آینه پر مو بود, اندازه یک مرد بالغ بازو و پشتش مو داشت, سرش هم پر مو بود یک دفعه کچل شد
خدا فندوقی رو حفظ کنه
راستش دوست داشتم زود جدا بشه, البته با نظارت و مراقبت, اما خب بدیش اینه که خواب آدم کاملا بهم میریزه

سحر دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 17:12 http://senatorvakhanomesh

ای جااان آینه کوچولو کچل می شود،باید خیلی بامزه شده باشه.
راحع به جداکردنم فکر کنم پرنسا درست می گه،
یاخدااا دوتومان برای این عمل سرپایی؟خدایا کمک بنما☺

خاله سحر خیلی با مزه شده
منم زیاد به حرفای پرنسا فکر کردم, تصمیم گرفتم در اولین مراجعه از دکترش نظرش رو بپرسم
بلاخره رفتیم عمل مذکور رو انجام دادیم با قیمت منطقی و خوب

پرنسا دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 11:33

سلام ببین بچه رو زود جدا کردی ها.
ببخشید اینو میگم ولی یه سندم مرگ ناگهانی کودک تو خواب داریم که علتش شاید برگشت شیر از معده هست.اصلا اومد بچه دمر کرد خودشو(رو به شکم افتاد) خدای نکرده پارچه ای چیزی شب راه تنفسش رو بست.اصلا خودت سرچ کن سندرم مرگ ناگهانی کودک کلی تو اینترنت چیز میاره واست.
من خودم پای شبکه سلامت بودم یه دکتر فوق تخصص روانپزشکی نوجوانان گفت سن جدا کردن بچه از موقعی هست که شیر شب لازم نداشته باشه.یعنی شب تا صبح حداقل شش ساعت چیزی نخوره که تقریبا همون سیزده ماهگی میشه.اینم از لحاظ روانشناختی و ایناش
ناراحت نشی ها به عنوان یک مادر خواستم تجربه خودم رو بهت بگم.چون بچه ها خیلی عزیزن و وظیفه حفاظتشون بر عهده مادره

سلام
ممنون از تذکر به جا و به موقع تون, راستش جدا کردن ما به این معنا نیست که دیگه تا صبح باهاش کاری نداریم, در مرحله اول تمام وسایل اضافی روی تختش رو جمع کردیم, الان فقط یک تشک هست و چون به شدت گرمایی هست چیزی روش نمیکشیم, اما در مورد غلت زدن حق با شماست بهش فکر نکرده بودم, بلاخص اینکه تا امروز دوبتری صبح ها پیش خودمون غلت زده, البته نصفه ,اما باید احتیاط کنم, باز هم ممنون از یادآوریتون
اینجور توضیحات ناراحتی نداره, بلکه تجربه افراده, یکی زودتر این تجربه رو کسب کرده یکی دیرتر به این تجربه میرسه

مامان گندم یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 23:57

سلام ولی بزرگ بشه عکس های کچلی اش رو دوست نخواهد داشت چون منم دوست نداشتم من سرم رو ماشین کرده بودند و از اون جایی که به نظر اونا با نمک شده بودم فرت فرت از من عکس گرفته بودن و من اصلا دوستشون نداشتم.
و کلا قانون مداری رو بی خیال منم مثل تو بچه رو تخت و اتاق خودش بزرگ شد ولی حالا اصلا رو تخت خودش نمی خوابه .

سلام, موهاش خیلی بامزه ریخته,شاید حق با شما باشه,در آینده از این عکس ها خوشش نیاد اما الان برای ما و هر کی که میبینه خیلی جذابه
اینطوری که شما میگی پس, وای ننم وای,من این همه سختی میکشم که این هر چقدر بزرگتر شد راحت تر تو اتاق خودش وسر ساعت بخوابه

دل آرامدل آرام یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 14:15

ما تا الان هزار مدل جای خواب عوض کردیم. :|
کچلیشون عالیه.

کچلیشون حرف نداره
بچه ها با هم فرق دارن, فکر کنم چون پسر من خیلی کوچیکه تونستم بخوابونمش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.