بسپر دست خدا

چند سالی هست که مامان تند تند نیاز به دستشویی پیدا میکنه . چند وقت پیش بهمون یک متخصص کلیه و مجاری ادراری معرفی کردند و رفتیم پیشش که تشخیص داد مثانه عصبیه و نیازی به عمل نیست و نمیشه براش کاری کرد . یکی دو ماهی میشه که این حالت مامان بیشتر شده و روزی چند بار لباس هاش کثیف میشن. یکی از دوستان یک متخصص زنان معرفی کرد و رفتیم پیشش. که ایشون گفتند افتادگی مثانه است و باید عمل بشه . بین یک دو راهی تشخیصی گیر کردیم که بلاخره تصمیم گرفتم از دکتر  خودم وقت بگیرم و مامان رو ببرم پیشش. انشالله که با دارو خوب بشه و اگر خدای نکرده نیاز به عمل داشت عمل سبک با دوره نقاهت خیلی کوتاهی داشته باشه.




الان ساعت 16. تلگرام قطع شده . البته میگن سرور اصلیش مشکل داره و در ایران و اروپا اختلالل ایجاد کرده .باید فایلی رو حتما از این طریق می فرستادم . ایمیل نمیشه کرد . مجبور به نصب سروش و ایتا شدم . ایتا که هیچی. یک پیغام ساعت 12 فرستادم هنوز ارسال نشده . سروش که غوغا کرده . چند تا دونه عکس فرستادم که حجم کل عکس ها 20 کیلو بایت هم نمیشه هنوز نتونسته در 45 دقیقه گذشته  لود کنه . بعد میان و الکی در موردش تعریف و تمجید میکنند .



نظرات 4 + ارسال نظر
گندم مامان سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 08:15

سلام مادربزرگ منم همین جوری ان علاوه بر افتادگی مثانه راجع به تنگی کانال نخاعی هم تحقیق کنید بد نیست . سریع به عمل رضایت ندید احتمالا از نخاع هم باشه . یک سر هم به دکتر عصب بزنید .

سلام, تنگی کانال رو که الان چند سال هست دارن اما به خاطر پوکی استخوان و اینکه مهره های سه و هفت هم بیرون زدگی داره دکتر حاضر به عمل کمر و رفع تنگی نیست
اما جدا از این گویا افتادگی رحم و مثانه هم دارن, حالا امروز براش وقت دکتر گرفتم بریم ببینیم این دکتر نظرش چیه

سپیده مامان درسا دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 13:06

عزیز دلم ان شالله حالشون خوب بشه و با دارو برطرف بشه

انشالله

آبگینه دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 12:05 http://abginehman.blogfa.com

انشاالله مامانتون با دارو خیلی زود خوب میشن
قبل خرابی تلگرام ایتارو نصب کردم. ارسال پیغام بیشتر از ارسال ایمیل زمان میبرد پاکش کردم
سراغ سروش که اصلا نرفتم

انشالله
این پیام رسان های داخلی همشون الکی هستند

سحر یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 18:53 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

خیلی بده موندن بین چندتا تشخیص
انشااالله زودتر با دارو خوب شدن قباا خواهر منم ی مدت اینحوری شدن

در مواقع باید گفت بین علما اختلاف افتاده
انشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.