از دست عزیزان چه بگویم

از دست خودم شاکیم حسابی،،،،،،با یک بی دقتی خیلی احمقانه ، در حالیکه می خواستم میانگین کم کنم ،  اردر خرید در کف قیمت رو  اشتباهی اردر فروش در همون قیمت گذاشتم و بخشی از سهامم رو با قیمت خیلی پایین و با ضرر اشتباهی فروختم . پیش میاد اما نباید دیگه تکرار بشه . 

هوا بصورت عجیبی دلبر شده . ابری با نم نم بارون . زمین خیس ، یک باد خنکی هم داره شاخ و برگ درختا رو تکون بده . زمستون جون اینکارها وظیفه پاییز بود شما باید برف ببارونی.پنچره آشپزخونه رو باز کردم و خودم نشستم جلوش و دارم کارام رو همونجا انجام میدم . هر چند که از لحظه ای که سنگ رفته ، هر ده دقیقه یک اس ام اس می فرسته که شماره فلانی رو بده ، نامه فلانی رو ارسال کن ، پیگیری کار فلان جا رو بکن . و این در حالیه که امروز  کلی کار متفرقه دارم  و باید به تک تکشون برسم 

این روزها  اکثر شهرها شلوغ شدند و عده ای آشوب طلب به اسم مردم دارن به مال و جان مردم تجاوز میکنند . دیشب وقتی خبر فوت اون پسر بچه 14 ساله رو در ایلام شنیدم  دلم گرفت . خدا ازتون نگذره که به نام مردم ایران هر کثافت کای رو انجام میدید. مردم مشکلات دارن که در راس همه اونا مشکلات اقتصادیه . خود ما هم درگیرش هستیم . باید مشکلاتمون رو بیان کنیم و به گوش مسئولین برسونیم . ولی یادمون باشه عده ای فرصت طلب از خدا بی خبر منتظر نشستند که با موج مردم حرکت کنند و دست به آشوب و خرابی بزنند . کدوم از ما حاضریم برای شنیده شدن صدامون ماشین آتش نشانی رو به زور بگیریم و تخریب کنیم و چپش کنیم و بعد پدر و پسری رو بکشیم . کدوممون حاضریم که شیشه بانک ها و مغازه ها رو بشکنیم و جایی رو آتش بزنیم . اینا مردم نیستند . اینا حروم زاده هایی هستند که آب رو گل آلود میکنند و از این موقعیت برای ماهیگیری خودشون بهره میبرن. 

نظرات 7 + ارسال نظر
شیرین شنبه 16 دی 1396 ساعت 10:47 http://khateraha95.blogfa.com

وای منم بورسو دوست داارم اما هیچ وقت واردش نشدم ایشالله که موفق و پیروز باشید

ممنون . شما هم همینطور

فری خانوم چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 13:49 http://656892.blogsky.com

این روش اعتراض نیست آخه ... با خراب کردن اموال عمومی و بدون هیچ رهبری به هیچ جا نمی رسه و بدتر اینکه حزب های دیگه خودشون رو با این مردم یکی کردن

آخه اصلا اسم این اعتراض نیست . آشوب و هرج و مرجه. کار مردم دردکشیده هم نیست . کار یک عده از خدا بی خبر حروم زاده است

سپیده مامان درسا چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 09:29

عاشق هوای ابری و بارونم ، الهی تا آخر زمستون حسابی برف و بارون بباره
خدایا خودت پشت و پناه همه باش

انشالله . منم عاشق هوای بارونی و برفی هستم . اما واقعا دریغ از یک ساعت بارون مداوم

سحر سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 22:33

من دلم می خواد دیده بشیم دلم می خواد مارو ببینن نکه بخوان بگن نیستیم و وجودمون کتمان کنن.همون طور که تا الان کردن،منم با اشوب و قتل مخالفم همه ادمای خوب مخالفن،اما چرا کارباید اینجا برسه که که بخواد سو استفاده بشه یا اشوب بشه؟ چرا با اس ل ا م و محاربه خفه امون کردن؟ چرااااا

منم با دیده شدن وشنیده شدن عقلانی و منطقی موافقم

باران سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 13:13

سلام عزیزدلم
خوبی خانومی؟
برای اشتباهی که شده ناراحت شدم و منم دلم سوخت ولی فدای سرتون. ان شالله دیگه پیش نمیاد

در مورد ناارومی های اخیر منم معتقدم به هیچ وجه نباید کاهایی که در شأن یک ایرانی با فرخنگ نیست انجام بشه ( مثل انش زدن و ... ) اینها واقعا آشوب گر هستن
ولی نباید فراموش این تعداد خییییلی زیاد مردم که تو خیلی شهرها صدای اعتراضشون بلند شده نارضایتی شون رو اعلام میکنن و باید این صدای اعتراض رو جدی گرفت.
اشک رختن پدر جوونی رو که میگه من شرمنده بچه م هستم رو باید حکومت جدی بگیره . معلومه این اشک ها و صدا ها همیشه در همین حد نمیمونه و اعتراض ها بالا میکیره
مثل همیشه با همه وجود دعا میکنم خدا به همه هموطن های عزیزم کمک کنه که در آرامش و سلامتی زندگی خوبی داشته باشن

شما هم مواظب خودت باش عزیز مهربونم که خدای نکرده سرمانخوری

چیزی که حق طبیعی مردم هست رو بحث نمیکنم . مردم از جمله تک تک خود ما از وضعیت موجود ناراحتیم . معترضیم . اتفاقل وقتی این افراد که اسمشون آشوبگره اومدند وسط دیگه صدای مردم به گوش کسی نمیرسه . می دونم شرمندگی مرد جلوی خانواده یعنی چی. میدونم وقتی کارد به استخون برسه صداها بلندتر میشه . اما همون پدری که گریه میکنه آیا این حرکات رو منتصب به خودش و فریادش میبینه . اصلا الان کسی صدای اون رو میشنوه .
انشالله دست بدخواهان از این کشور کوتاه بشه . تا صدای واقعی و مطالبات به حق مردم به گوش مسئولین برسه

مهدی سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 12:03 http://spantman.blogsky.com

شما طرفدار کی هستی؟

طرفدار مردم و ایران
ایتکه بخواهیم این شلوغی ها رو به جناحی بدونیم خیلی احمقانه است, اینکه بگیم این حوادث از مشهد شروع شده پس کار فلان شخصه یا اینکه بگیم فلان افراد دارن فشار وارد میکنند از دیدگاه من کورکورانه است, همون اندازه که در سال 88 آتش زدن ماشین ها و مسجد و کشتن مردم و آسیب رسوندن به اموال جامعه رو نمیشه به مردم معترض, جناح و حتی دولت نسبت داد الان هم حرکت های وحشیانه عده ای که دیروز در فردوسی تاکسی رو آتش زدند یا در ایلام پسر 14 ساله ای رو کشتند رو نمیشه به جناح خاصی نسبت بدیم, مثلا الان از اون طرف داره محمد حسینی, همون مجری شبمه 5 ,که سال ها پیش رفته اونور و کل فعالیت مفیدش در ایران چرخوندن گردونه در مسابقات جلف تلویزیون بوده, شده لیدر و هر روز مردم رو تشویق به شلوغی میکنه, ابلهانی که به فرماندهی یک دلقلک خدا نشناس دارن حرکت میکنن آیا مردم هستند؟؟؟؟

مهدی سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 12:02 http://spantman.blogsky.com

وااای خوش به حالتون که راه سرمایه گزاری در بورس و سهام را واردید.

کار سختی نیست, اول مطالعه می خواد بعد شرکت در یکسری از کلاس ها, در ضمن از سال 91 هم رشته های امور بورس و مدیریت بورس در دانشگاه داره دانشجو میگیره, ریسک بالاست, کسانی که وارد میشن باید نسبت به بازار شناخت داشته باشن وگرنه سرمایه شون رو از دست میدن و نباید سرمایه اصلی زندگی رو وارد این بازار کرد بلکه بخشی که مازاد هست رو مدارن که اگر خدای ناکرده اتفاقی افتاد و سرمایه از بین رفت مشکلی برای زندگی پیش نیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.