دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد-ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارد

هشت سال ازآغاز  زندگی مشترکمون میگذره . اکثر روزها و هفته ها و ماه ها و سال ها، روزگار، ما رو در تشک زندگی فیتیله پیچمون کرده بود و هی دور تشک میچرخوند تا اینکه  خدا خواست و یکی کی مشکلات کمتر و کمرنگ تر شد و ما تونستیم سرپا بایستیم . تا پارسال از نقشی که در زندگی داشتیم راضی بودیم . هیچکدوم شکایتی نمیکردیم و جای چیزی هم خالی به نظر نمیرسید . تا اینکه پارسال احساس کردیم دیگه این خلوت دو نفره بی معنا شده . دنبال نقش مهمتری بودیم . نقشی که مسئولیت سنگینی داشت .

و امروز خدا ما رو برای پذیرفتن این مسئولیت انتخاب کرد . خدا رو صدها هزار مرتبه شکر .

 بیست و پنجم شهریور با یک روز تاخیر ، مقدار بتا 667 اعلام شد . به پزشکم مراجعه کردم با توجه به شرایطم ،بهم داروی استرادیول و شیاف  پروژسترون و آمپول پروژسترون داد . و گفت باید 48 ساعت دیگه آزمایش رو تکرار کنم . و اگر خدا خواست دو هفته دیگه برای سونو مراجعه کنم . 

خدایا سرانجام ما رو ختم به خیر بگردان . التماس دعا

پ.ن: آزمایش رو 48 ساعت بعد تکرار کردم و مقدار بتا 1456 اعلام شد .خدا رو شکر.

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 15:05 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

سلام عزیزم
تازه و اتفاقی با اینحا آشنا شدم ی سوال داشتم آیا شما به روش طبیعی باردارشدین؟چون نوشته بودن قرص استرادیول و آمپول پروژسترون گرفتین که تو بارداری طبیعی نمی دن.
درهرصورت تبریک می گم و بهترین هارو ابراتون آرزو می کنم

سلام . ممنون عزیزم
آمپول پروژسترون رو به خاطر اینکه با وجود مصرف شیاف دچار لک بینی شده بودم بهم داد و استرادیول رو جهت افزایش ضخامت اندومتر
انشالله که شما هم موفق باشید

mini شنبه 8 مهر 1396 ساعت 11:28

هنوز نرفتم آزمایش ولی انگار یک خبرهایی هست ممنونم عزیزم

انشالله که بری آزمایش و خوش خبر برگردی
پیشاپیش تبریک

خان دایی یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 16:47 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

مبارک باشه دایی

تشکر

mini شنبه 1 مهر 1396 ساعت 16:53

سلام برای من هم دعا کن منتظرم چند روز دیگه برم ازمایش

سلام
انشالله که بیایی و خبر خوش بدی و دلمون رو شاد کنی
برای شادی دل شما و همه منتظرها صلوات می فرستم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

دلژین دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 12:24 http://delzhin.blog.ir

عزیییزم
مبااارکت باشه
الهی که خدا دامنت رو سبز کنه و یه کوچولوی سالم و صالح بیاد تو زندگیتون...
ذوق مرگ میشم خبر مادر شدن بچه های بلاگی رو میشنوم ❤❤❤❤❤

سلام
ممنون خانم دکتر
انشاالله که همیشه موفق و پایدار باشید و در آینده یک پزشک با مسئولیت و دلسوز

samira یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 17:17 http://sama92.blogfa.com

عزیزم انشاله خیرترین اتفاق ممکن براتون پیش بیاد
این آرزوی شیرین برای همه به خوشی برآورده بشه و من وهمسری هم به توافق برسیم برای این تصمیم البته اگه برامون بهتره
برات دعا می کنم ودلم میخوادیه عالم خبرای خوب بشنوم

ممنون عزیزم
انشالله شما هم در زمان مناسبش خدا قشنگترین معجزه اش رو بهتون نشون میده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.