السلام علیک یا ابا عبدالله

از پاییز خوشم میاد چون هوا به دل آدم میرقصه . کافیه چشات نمناک باشه آسمون هم دلش میگیره . عاشقم دیگه دست خودم نیست .

محرم رسید . بصورت عجیبی به یاد دوره معلمیم افتادم . چه سال هایی بود . هم خوب و هم بد . من اصلا برای تدریس ساخته شدم اما نه تو مدرسه . یادمه اون سال که رفتم مدرسه رشد یه کار گروهی برای محرم خواستم . چه کلیپ هایی ساخته شد . هنوزم هرزگاهی نگاهشون میکنم .

کار دادگاهمون بشدت گره خورده . شکایت ما چهار ماهی عقبتر از شکایت شریکمونه . به خاطر همین دادگاه فعلا ما رو محکوم کرد و اجراییه صادر شد . از طرفی به خاطر شرایط دیگه ای که برامون پیش اومده باید استرس نداشته باشم و خب این منافات داره با شرایط فعلی ما . اما خدا افراد خوبی رو سر راهمون قرار داده و شدند یدالله تو زندگیمون . فردا باید مبلغی به حساب دادگاه واریز کنیم تا جلوی حکم جلب به خواست خدا گرفته بشه . زیاده خواهی یک نفر و اعتماد بیجا و بی اندازه ما بهش زندگیمون رو دچار دست خوش تغییرات شدیدی قرار داده . خدا همه بنده هاش رو هدایت کنه .

امشب با سنگ یکساعتی رفتیم پیاده روی و یه تعزیه هم دیدیم. البته فقط صداش رو شنیدیم, اونقدر جمعیت زیاد بود که نمیشد نزدیک شد, اما دل سیر سینه زدیم و کمی چشمانمون نمناک شد, تعزیه در مورد شهادت حضرت علی اکبر بود.

خدایا اگر فرزندی داشته باشم نذر امام زمانم میکنم تا در رکاب مولا و سرورمون به کمال برسه.

کلی هم دختر دیدیم که انگار اومده بودند عروسی و پسرهایی که که همچون حیوانات که در فصل جفت گیری خودشون ادا و اطوار در میارن, در حال انجام حرکات ناموزون برای جلب توجهشون.  چقدر جامعه نسبت به قبل بدتر شده, انگار نظارت خانواده ها از بین رفته و یا خیلی کمرنگ شده, من الان که الانه با وجود متاهل بودن و آزادی نسبی که دارم اما پدر و مادرم هنوز در رفت و آمدم نظارت دارن. الان که الانه باید هر وقت که میرسم خونه به خانواده ام اطلاع بدم. اما الان خیلی راحت دختره ساعت 12 شب میره خونه و کسی هم پیگیر کجا بودنش نیست. خدا به داد نسب بعد برسه


نظرات 2 + ارسال نظر
باران شنبه 17 مهر 1395 ساعت 11:13 http://baranoali.blogfa.com

سلام عزیزدلم
چطوری خانومی؟ با خوندن پستت حالم گرفته شد ولی امیدتون و توکلتون رو به خدا هیچوقت از دست ندید. همیشه در نهایت حق به حقدار میرسه

منم فصل پاییز رو خیلی دوست دارم گرچه با اومدنش برام سرماخورگی سوغات میاره

از مراسم عزاداری نگو که متاسفانه برای خیلی ها فقط یک تفریحه
ان شالله به حق امام مظلوم مشکتون زود حل بشه و برامون خبرهای خوب بیاری خانومی.... آمین

سلام باران جان
ما به خدا توکل کردیم . خدا هیچ وقت بد بنده هاش رو نمی خواد .

انشالله که مشکلات همه حل بشه و همه زیر پرچم امام حسین زندگی شادی رو تجربه کنیم

دلژین شنبه 17 مهر 1395 ساعت 07:03 http://delzhin313.blogsky.com

چه تعبیر جالبی ! اداهای فصل جفت گیری... واقعااا جالب گفتی...
پدر مادر ها از پسشون بر نمیان... افسار پاره میکنن یه سری ها

سلام . متاسفانه همینطوره و اینکارها عواقب بدی در جامعه داره . فساد و بی بند و باری متاسفانه به سمت افراد متاهل داره کشیده میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.