یا من اسمه دوا و ذکره شفا

اسفند ماه بینظیریه . انگار واقعا باور داریم که قراره اتفاق نویی بیفته . همه در تلاش و تکاپو هستند . دارا و ندار هر دو یک هدف دارن . نو شدن . من که واقعا لذت میبرم . البته اگه سمت ترافیک و شلوغی رو فاکتور بگیریم . چند روزی به کسالت سپری شد و همین یعنی انفجاری عظیم در خانه و زندگی . از طرفی راه پله ها رو نقاشی کردیم و منی که تقریبا 90 درصد کار عیدم تموم شده بود و تنها آشپرخونه مونده بود باید دوباره خونه رو تمیر کنم . برای هفته آخر عید هم مهمون دعوت کردم . دوست دارم شب های عید خونمون مهمون باشه . در بجبوحه نقاشی مریضیم بیشتر و بیشتر شد تا بلاخره کارم به بیمارستان کشید . دکتر به محض معاینه گفت باید هر چه سریعتر بستری بشی اما کو گوش شنوا . گفتم آقای دکتر دم عید ، هزارتا کار ، ته جیب ها خالی ، بی خیال .من چند سالی میشه که به خاطر مشکل تنفسیم تحت نظر پزشکم اما خب دو سالی میشد که داروها تموم شده بود و دکتر هم نرفته بودم . سه چهار ساعتی بیمارستان بودم تا بلاخره با رضایت شخصی مرخص شدم .

خدایا شکر بابت بزرگترین نعمت پنهان سلامتیت  ، دکتر در مورد مشکلم و بارداری  بعد از عیدم چندتا توصیه کرد که کاملا درست و منطقی بود ، گفت با افزایش وزن با مشکل مواجهه میشی ، به خاطر محیط دانشگاهت باید استراحت مطلق باشی و حتما باید زیر نظر متخصص ریه بصورت مداوم قرار بگیری . راستش کمی ترسیدم ، اما خدا بزرگه .

نظرات 2 + ارسال نظر
راضیه یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 17:18 http://khaterebaziemaa.blogsky.com

سلام عزیزم...الان بهتری؟
بیشتر مراقب خودت باش خواهر جون... ان شالله همیشه سلامتی باشه...
آخ جون بعد عید پس خبرهای خوب میشنویم... الهی شکر


اسفند برای فقرا شاید ناخوشایندترین فصل سال باشه...

سلام


ابجی جون .خوبی .گل پسریمون خوبه. سلامت باشی . انشالله بله بعد از عید خبرهای خوبی در راهه . فقط باید خدا نظر لطفش رو شامل ما بکنه

باران شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 19:57 http://baranoali.blogfa.com

سلام عزیزدلم
ببخش که مدتی نتونستم بهت سر بزنم
با خوندن این پستت خیلی حالم گرفته شد. با همه وجود برای سلامتیت دعا میکنم خانومی
راست میگی. سلامتی نعمت بزرگیه . ایشالله خدا به همه سلامتی بده

منم بهترم گلم. توکل به خدا

باران جان سلام, امیدوارم که مشکل شما هم بزودی حل بشه و سلامتی در وجودت موج بزنه. ایکاش شکر نعمت بجا بیاریم, نعمتی که تا از دستش ندیم نمیتونیم درکش کنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.