خداحافظ بهمن


بابا جونم باز مثل هر سال ما رو شرمنده کرد و منتخب بلیط هایی از جشنواره فیلم فجر رو که می خواستیم برامون آورد . بابای مهربون دستتون درد نکنه . یه برنامه خوبی هم برای کاهش ورن برای خودم در نظر گرفتم . هر روز صبح ناشتا یک دسته کوچیک جعفری رو با آب یک لیمو ترش و نصف لیوان آب میریزم تو مخلوط کن و میکس میکنم و بعدش می خورم . طعمش بد نیست اما رنگش فوق العاده است . ببینم انشالله تا اردیبهشت ماه می تونم به وزن ایده آلم برسم یا نه . برای شنبه هام هم برنامه نظافت خونه در نظر گرفتم . کلا دفتر نمیرم ، دانشگاه هم نمیرم ، خونه مادرم هم تا ضروری باشه نمیرم و میمونم و به کارهای خونه و عقب افتادم میرسم . خیلی به آدم انرژی میده . شبا هم اگه سنگ زود بیاد بعد از شام میریم یه پیاده روی میکنیم و بر میگردیم و خودمون رو به یک استکان چای سبر و سفید دعوت میکنیم . فیلم هایی که تا امروز دیدم,  رسوایی 2 که فیلمنامه ضعیفی داشت,  به دنیا آمدن که همون ده دقیقه اول دوست داشتم از سینما بیام بیرون,  زاپاس که بینظیر بود و زوج موفق امیر جعفری و ریما رامین فر غوغا کرده بود,  ابد و یک روز که به حق سزاوار دریافت جایزه بود و شاهکار حاتمی کیا,  بادیگارد,  که تا زمانی که نبینید نمیشه توصیفش کرد.  با یکی از دوستان بفکر کار در حوزه کشاورزی افتادیم.  زمین از ایشون و سرمایه از من.  فعلا داریم رو طرح کار میکنیم تا ببینیم خدا چی می خواد.  

خدا جون این مدت باز دلم,کمی آشوب شده,  میشه سرم رو بزارم رو زانوهات و تو به باد دستور بدی که آرام از میان گیسوانم رد بشه و لبخند من و تو در هم گره بخوره.  

نظرات 2 + ارسال نظر
اسفندونه دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 11:43 http://esfandooneh.blogsky.com

آخی چه خوب!!!!
واقعا آدم باید یه روز به خونش برسه. خونه به هم ریخته رو اعصابه واقعا

الان که یک روذ رو مخصوص اینکار قرار دادم احساس آرامش میکنم

باران یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 12:25 http://baranoali.blogfa.com

سلام عزیزدلم
خوبی خانومی؟
خدا پدر و مادر مهربونت رو برات حفظ کنه

ان شالله بتونی به همه برنامه هات برسی و موفق باشی گلم

سلام عزیزم, ممنون
خدا همه پدر و مادرها رو حفظ کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.