بهمن ماه فراموش نشدنی

این ماه همش داره اتفاق های خوبی برامون میوفته ، البته یکی دو تا اتفاق تلخ هم افتاد اما خب کلیات مثبت بوده و ما خودمون رو در نهایت آرامش در آغوش خدا قرار دادیم . نمرات امتحان بسیار خوب بود . البته میتونست عالی بشه اما خب خیلی راضی هستم . از حق هم نباید گذشت که زحمت کشیدم و نتیجه اش رو گرفتم . این مدت اتفاق های خوبی افتاد و اولین همایش رسمی سنگ بمناسبت پایان دوره آموزشی برگزار شد . تعداد حضار نزددیک 100 نفر بود اما خب چون سالن بزرگی گرفته بودند و جمعیت پخش و پلا نشسته بود کچلی جمعیت به چشم میومد . از من هم تقدیر شد و یک کتاب نفیس و یک لوح تقدیر اهدا کردند . البته من نتونستم برم -داشتم مقاله فازی می نوشتم- برام ارسال کردند . بعد از همایش هم دوستان اومدند دفتر و در مورد کار مشترکی که قراره انجام بدیم جلسه ای برگزار کردیم . پدر و مادر سنگ 7 بهمن رفتند کربلا و 14 برگشتند . قبل از رفتنشون رفتم و از فردوسی براشون دینار خریدم و به عنوان هدیه دادیم و موقع برگشت دو تا داداش ها گوسفند خریدند که چند روز پیش پدر سنگ اومد خونمون و نشست به حساب کتاب کردن و گفت من از هر پسرم فقط به اندازه 150 هزار تومان از پول گوسفند رو میگیرم و بقیه رو خودم میدم. ولیمه کربلا هم بخوبی برگزار شد . خانم ها پایین بودند و آقایون بالا خونه ما. کار مهمی که گفته بودم استارتش زده شد و 10 بهمن ماه قدم اول رو برداشتیم . تقریبا هفته ای یکبار چند ساعتی وقتمون رو میگیره اما ارزشش خیلی خیلی زیاده . انشالله در آینده در موردش می نویسم . مهمونی پاگشای دخنر عموی عزیزم هم برگزار شد . دست مامان و بابام درد نکنه . انشالله از این هفته دیگه زندگیمون به حالت عادی بر میگرده و مهمونی ها تموم میشه و اکثرا تو خونه خودمون میمونیم و من بیشتر از قبل می تونم بنویسم . هفته گذشته هم دیدم سنگ جمعه صبح رفت بیرون و با یه دسته بزرگ گل نرگس برگشت و گفت یادم افتاد خیلی دوست داری برات خریدم . یه روز هم با سنگ رفتیم و دو جفت کفش خوشگل خریدیم . دستش درد نکنه . یه روز کاری هم بعد از انجام دادن یک کار مهم و یک جلسه سنگ پیشنهاد پیشنهاد داد که صبحانه رو بیرون بخوریم و تعیین محل صبحانه رو به من واگذار کرد که گفتم بریم هتل اسپیناس . رستوران مدیترانه ای میزبان ما بود . برای یک صبحانه هزینه زیادی پرداختیم . راستش اولین تجربه صبحانه ام بود . خیلی خوش گذشت و تجربه دلنشینی بود و نصمیم گرفتیم هرزگاهی از این کارها بکنیم . چند روز پیش هم خونه مادرم بودم و داشتیم چای می خوردیم که مامان پرده رو زد کنار و دیدیم داره برف میباره . رفتم تو بالکن و کلی اونجا به برف نگاه کردم و خدا رو شکر کردم . این چند روز هم بابت کارهای مهمونی و کمک به مادرم اکثرا از صبح خونه مامان بودم و صبحانه میرفتم و یک بربری داغ برشته و پر کنجد می خریدم و دوتایی در حالی که گل میگفتیم و می خندیدیم صبحانه می خوردیم . خدایا شکرت . شکرت که در دلمون قرار دادی که 10 بهمن روز مهمی برامون باشه . خدایا شکرت .

نظرات 2 + ارسال نظر
اسفندونه دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 11:46 http://esfandooneh.blogsky.com

هههههه چه خوبه که رفتین صبحانه... بدیش همین گرون بودنشه اما خوبه!!!!

آره خیلی حال داد اما خب گرون بودنش یه عیب بررگ محسوب میشه

محمد جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 23:26 http://medadtrash.ir

i hope good luck

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.